globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Er6 - klouže zadek v zatáčkách
 
13.6.2016 v 16:26
Ahoj, chtěl bych se zeptat, mám nově ER6F a na silnější moto jsem nejezdil. Nechci říct že jsem začátečník ale ani žádnej frajer. Jde mi o to, že kdy když motorku nakloním víc (zbývá mi cca 1cm nesjeté gumy do strany) tak cítím jak mi v zatáčce ustřelí zadek..sice jen kousek a nijak mě to nerozhodí ale je to nepříjemný pocit. Gumy zahřáté, silnice bez hrbolů a nečistot. Jde mi o to..dělám špatně něco já, nebo bych měl začít štelováním podvozku nebo v čem jiném může být problém??
Zkoušel jsem nastavit podvozek dle hodnoty SAG (vychází mi cca 3 dílek před nejtvrdším, tudíž téměř na polovině možností). Předtím bylo nastaveno o jeden dílek tvrdší. Řekl bych že změnu na měkkčí nějak nepociťuji. Gumy používám dvousměsové Michelin Pilot Road 2.

Díky za postřehy a nápady. Nechci si rozbít hubu ale rád bych se nebál motorku naklopit.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

17.6.2016 v 09:15 | Nahoru | #1

..Roko.. píše: Nevím jak Q2, ale dostat na úplnou hranu Q1 není prdel. Q1 má právě tvar hodně podobnej Supercorsám. Vím, že je Q1 stará pneu (technologicky), hodně lidí tady na ní nadávalo, ale já ji jezdil na SP1 (tahal jsem s ní v provozu kolena) a pak na dojetí k předku (bridge S20) na 954ce i na okruhu v Brně (open pitlane cca 2hoďky kroužení) a jako špatná pneumatika mi teda vůbec nepřišla. Možná je to pneuška, kterou dnes dohnaly cestovně sportovní pneuše, ale tvar má fakt sportovní a i nájezd nemá úplně zoufalej a za těch pár kaček co stojí, bych do ni ve finanční nouzi šel bezestrachu



Za sucha a tepla je Q1 v pohode, za mokra nebo studena o hubu, treba na Zeleznaku mi v zatacce co byla ve stinu ustrelil predek i kdyz byla zahrata

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách

17.6.2016 v 12:04 | Nahoru | #2
SirIndy> Tak mě toho už ustřelilo Kvůli Q1 mám kompresivně zlomenej obratel (ale jel jsem ve dvou a ta zatáčka je klopená dovnitř, něak rychle jsem nejel, ale prostě utekl zadek, dodnes nevím vlastně ani proč), S20 mi klouzla na okruhu, ale to jsem ji dal napít ještě hoodně v náklonu, tam se zlomilo teda jen EGO a Sportsmarta mi klouzla jednou na výjezdu po 30min jízdy. Je teda pravda, že to bylo na podzim a bylo 15C, dvoječka, vracák a trošku jsem zatáhnul.ale jen hnědý trenky a metrovej výskok bez ztráty kytičky Přední pneu, jen ta vykurvená conti max jinak ťuk ťuk vždy jen zadek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist