Zkoušel jsem nastavit podvozek dle hodnoty SAG (vychází mi cca 3 dílek před nejtvrdším, tudíž téměř na polovině možností). Předtím bylo nastaveno o jeden dílek tvrdší. Řekl bych že změnu na měkkčí nějak nepociťuji. Gumy používám dvousměsové Michelin Pilot Road 2.
Díky za postřehy a nápady. Nechci si rozbít hubu ale rád bych se nebál motorku naklopit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
psenap píše: Netuším jestli je to reálným náklonem, motorkou nebo rozměrem gumy, ale Q2 180/55 jsem měl problém dostat poseruh pryč, (dařilo se mi to jen doleva a doprava pořád 0,5cm) na Sporstmart 190/50 mám poserpruh nula a přitom bych neřekl, že se víc nakláním.
Takže si myslím, že porovnávat jen čistě poserpuhy je nic neříkající záležitost.
Tak zrovna sportsmart překlopíš i na té silnici.
K poserpruhům, samozřejmě to, že se jich na Q2 zbavíš snáze neznamená, že z tebe dělají lepšího pilota, ale že na to stačí mnohem mírnější náklon .