rozpočet 90000
2 válce! 4řadu neberu
4Véčku se nebráním, VFRko bych klidně zkusil.
jistý komfort pro cestování ve dvou, ale na druhou stranu taky sportovní charakter.
Stromky, Varadera, GSa, a další cendura neberu
pověst spolehlivého stroje je samosebou výhoda
Do užšího výběru se dostaly tyto stroje: VFR 800 V-TEC, ER-6f, SV 1000s, Shiver Gt, Triumph Sprint GT
Budu rád za jakékoli rozumné příspěvky a doplnění mého výběru srojema, které jsem opomenul
Triumph Sprint 955 ST byl v Anglii vyroben jako odpověď na VFR 800 od Hondy. A přestože má parametry shodné a nebo i někde lepší, trh jej nepřijal.................což je velice výhodné při nákupu, ale dost nevhodné při prodeji.
V cenové relaci kterou máš možnost použít se už dostaneš na 1050 Sprint ST/GT.
Tak jak píše kolega nade mnou - a vybrat podle skutečného stavu. (Já třeba svojí trumpetu koupil za téměř děkuji a s malým nájezdem - takže přestože holá, měl jsem finanční prostor k upravení pro moje využití................................a čím dál víc si myslím, že spolehlivost strojů se s novými modely upozaďuje na úkor výkonových parametrů - k čemu je mě převýkoňovaná bestie, která stojí u krajnice kvůli nějakému ekokurvítku v podobě vadného čidýlka - ta raději starší model těchto výkřiků módy oprostěn. ale jezdící)
SV1000 by mohlo trochu vylepšit posez, ale pak nemáš ochranu před větrem.
Na druhou stranu SV je na řádění po okreskách super, zvuk to má také 1A a Sko po vzhledové stránce mi stále připadá dost atraktivní.
Jak píšou chlapy výše....spíš opravdu něco cestovně založeného.
Naposledy editováno 06.06.2016 10:18:51
Jinak má nejdelší cesta na VFR je 1350 km za 11 hodin, 700 km déšť. Ve dvou a dobrý.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr následovníka
[lol] [lol] [lol]
VFR už bych si koupil jedině bez VTEC a i tak bych to už nechtěl. Nechápu koho napadlo VTEC do toho dát, totálně na pikaču. Tedka se tu asi ozvou vtekaři ale mě to totálně nesedlo. Buď je to potřeba točit tak aby to vtec nevyplo a nebo jet poklidně bez VTEC. A dost mi to chlastalo.
A co se týká servisu, tak o tom ani nemluvit.
Fazer - vyšší výkon v jakýchkoliv otáčkách a boží přístup ke všemu. Menší spotřeba. Levnější díly. Levnější doplňky. Ještě bych toho 4hrnka zvážil, aspoň se zkusit projet. Ono to 2V odspodapyčovoe není zase tak prudký.
Z dvouhrnků u mě SV právě z důvodu dílů a ceny. Ale mě spíš oslovuje kategorie 650 protože jezdím sám.
Jinak VFR je mašina s velkým charizma, protože je to prostě VFR. Ale pokud si ji koupíš připrav si buďto penízky nebo pokud si servisuješ sám, tak velkou dávku trpělivosti. Sraní s napínákama, který jdou opravit a nemusíš kupovat za 3000 nový. atp.
Já na fazerka jenom vzpomínal.
Tak třeba si z toho něco vezmeš, hodně zdaru při výběru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Meranie paliva Kawasaki ER 6F Kawasaki ER 6F | mmv38 | 11 | 15.12.2023 v 16:52 Anti |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |