[URL= malého SV s malým banditou ukazuje jinou realitu. Zatímco ztrátu v nejběžnějších otáčkách (4-6,5 tis), ještě horko težko SV dotahuje malým hrbem kolem 7 tis., přes 8,5 tis. již nelze od 2v příliš čekat, 4v zde ukazuje to nejlepší. Sečteno a podtrženo v nízkých a středních otáčkách je souboj řekněme šul-nul, ve vyšších je vítěz zcela přesvědčivý. A samozřejmě se to projeví i za jízdy, trochu těžkotonážní bandit neprohrává s lehkonohým SV ani jednu disciplínu - zrychlení, pružnost, maximálka.
Snad jen ještě stojí za zmínku porovnání charakteristiky SV (véčko 90st. se společným ojničním čepem) a ER6 (řada, ojnice přesazena o 180st.), které se sobě podobají jako vejce vejci. Pro někoho možná nepříjemné překvapení…
Závěrem snad jen řečnická otázka, kde by asi byla ducati ve WSBK kdyby se do jejího dvouválu, oproti konkurenčním 4v, nevešlo skoro jedno malé pivo navíc…
Naposledy editováno 09.06.2009 22:37:58
plus.google.com/u/0/photos/112397468472456009755/albums/6195929990874603969/6195929987772832898
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
V podstate co se tyka kroutaku tak na poctu valcu nezalezi - zalezi jen na obsahu.
V praxi se to malinko lisi podle konstrukce - vicevalcovy motory umi vysoky otacky, tak jsou konstrukcne uzpusobeny tak aby mely kroutak co nejvejs - to bohuzel s klasickou koncepci nejde jinak nez se ho trochu obetuje v nizsich otackach. (Vetsi uhel otevreni na vackach, propustnejsi saci/vyfukove kanaly + periferie)
1valec, dvouvalec stejneho objemu se tolik tocit nedokaze, tak to konstrukteri vic optimalizujinv tech nizkejch....
... A trivalec je od prirody paskvil :)
Naposledy editováno 18.09.2015 21:15:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
A trivalec je od prirody paskvil :) to možná jo, ale do 150 km/h to natře některejm čtyřválcovejm litrum a nebude brečet, že má o 150ccm menší objem.
Tam šlo o to, že ten krouťák tam je od 2000 pořád a tříválcům je jedno co tam máš za kvalt, prostě zrychlujou.
Kámoš má litrovýho Fazera a pokud tam nechám v 70 km/h 6kvalt , tak on aby stíhal zrychlení tam dává 2 nebo 3 přev. stupeň.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
Míra1970 píše: assassin Máš pravdu , jsou to o 50ccm menší objemy. MT 09 má jenom 849 ccm ne 900 , ale má proti ostatním jen 185 kg s plnou nádrží.
A trivalec je od prirody paskvil :) to možná jo, ale do 150 km/h to natře některejm čtyřválcovejm litrum a nebude brečet, že má o 150ccm menší objem.
Tam šlo o to, že ten krouťák tam je od 2000 pořád a tříválcům je jedno co tam máš za kvalt, prostě zrychlujou.
Kámoš má litrovýho Fazera a pokud tam nechám v 70 km/h 6kvalt , tak on aby stíhal zrychlení tam dává 2 nebo 3 přev. stupeň.
50ccm je dost velkej handicap...
Natre do 150kmh ... To je otazka ... Pri sprintu z 0 strasne moc zalezi na pilotovi... Ja mel chvili gsxr k1 a ta byla uz od volnobehu silnejsi nez kterejkoliv litrovej v2 kterej jsem zkousel ...
Ten fazer uz je fz1 co? Motor z r1 04+ ... Ten je ve svym zivlu az kdyz rucicka miji 10k rpm... ale to je pak jinej vesmir bych rekl....
Samo nechci schazovat mt - podle vseho povedenej bajk. Ale koncepce nelze soudit na zaklade jednoho konkretniho motoru.
Naposledy editováno 18.09.2015 23:40:40
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
assassin píše: no jezdil sem na RSV 03 a gsxr1000 k2 a odspoda do cca jeli stejne, skoro bych rekl ze ta gsxr malinko lip... a od 8tis byla gsxr o tridu jinde....
to same srovnani s mym TL, dole plus minus podobne...
(navic RSV ma prevod vic do sily, je to patrne na tom jak dlouhe ma kvalty, na 2ku pojede gsxr minimalne o 30-40 vic nez RSV, dat tam stejnej prevod tak ti gsxr utrhne ruce...)
takze nesouhlasim...
No vidíš,a mě zas servisovaná K9 připadá dole taková hodná a když přivezl kamarád Raptora v litru říkal jsem si ano,tenhle motor by se mi líbil.Papírově na to bude K9 asi líp i dole,ale charakter mi víc vyhovoval u Raptora.To samé srovnání mého Elefanta vs KLR.Tam je to dle katalogových údajů jednoznačné,přesto mi daleko víc vyhovuje nekompromisní tahání jednoválce než naprosto vlažný nástup dvouválu.
Už to tu několikrát "zaznělo",ale je zásadní jak jsou jednotlivé stroje naladěné a co komu vyhovuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
Naposledy editováno 13.11.2015 18:02:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
edit: tak se dívám a ten graf, co tu mám, už je celkem starý. posledním laděním se to myslím trochu zlepšílo. jestli najdu fotku, dám ju sem. možná tu i někde je, ale nevím kde...
Naposledy editováno 13.11.2015 23:33:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S | bandit.kenny | 6 | 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny |