paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
V mnohých diskuzích na motorkari.cz ale i jinde panuje téměř obecná shoda asi v tomto duchu: Dvouvál táhne odspoda, čtyřvál jen v točkách. Je to ale zkutečně tak? Ale zdaleka ne…

[URL= malého SV s malým banditou ukazuje jinou realitu. Zatímco ztrátu v nejběžnějších otáčkách (4-6,5 tis), ještě horko težko SV dotahuje malým hrbem kolem 7 tis., přes 8,5 tis. již nelze od 2v příliš čekat, 4v zde ukazuje to nejlepší. Sečteno a podtrženo v nízkých a středních otáčkách je souboj řekněme šul-nul, ve vyšších je vítěz zcela přesvědčivý. A samozřejmě se to projeví i za jízdy, trochu těžkotonážní bandit neprohrává s lehkonohým SV ani jednu disciplínu - zrychlení, pružnost, maximálka.
Snad jen ještě stojí za zmínku porovnání charakteristiky SV (véčko 90st. se společným ojničním čepem) a ER6 (řada, ojnice přesazena o 180st.), které se sobě podobají jako vejce vejci. Pro někoho možná nepříjemné překvapení…

Závěrem snad jen řečnická otázka, kde by asi byla ducati ve WSBK kdyby se do jejího dvouválu, oproti konkurenčním 4v, nevešlo skoro jedno malé pivo navíc…

Naposledy editováno 09.06.2009 22:37:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???

18.9.2015 v 23:01 | Nahoru | #1
assassin Máš pravdu , jsou to o 50ccm menší objemy. MT 09 má jenom 849 ccm ne 900 , ale má proti ostatním jen 185 kg s plnou nádrží.
A trivalec je od prirody paskvil :) to možná jo, ale do 150 km/h to natře některejm čtyřválcovejm litrum a nebude brečet, že má o 150ccm menší objem.
Tam šlo o to, že ten krouťák tam je od 2000 pořád a tříválcům je jedno co tam máš za kvalt, prostě zrychlujou.
Kámoš má litrovýho Fazera a pokud tam nechám v 70 km/h 6kvalt , tak on aby stíhal zrychlení tam dává 2 nebo 3 přev. stupeň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???

18.9.2015 v 23:38 | Nahoru | #2

Míra1970 píše: assassin Máš pravdu , jsou to o 50ccm menší objemy. MT 09 má jenom 849 ccm ne 900 , ale má proti ostatním jen 185 kg s plnou nádrží.
A trivalec je od prirody paskvil :) to možná jo, ale do 150 km/h to natře některejm čtyřválcovejm litrum a nebude brečet, že má o 150ccm menší objem.
Tam šlo o to, že ten krouťák tam je od 2000 pořád a tříválcům je jedno co tam máš za kvalt, prostě zrychlujou.
Kámoš má litrovýho Fazera a pokud tam nechám v 70 km/h 6kvalt , tak on aby stíhal zrychlení tam dává 2 nebo 3 přev. stupeň.



50ccm je dost velkej handicap...

Natre do 150kmh ... To je otazka ... Pri sprintu z 0 strasne moc zalezi na pilotovi... Ja mel chvili gsxr k1 a ta byla uz od volnobehu silnejsi nez kterejkoliv litrovej v2 kterej jsem zkousel ...

Ten fazer uz je fz1 co? Motor z r1 04+ ... Ten je ve svym zivlu az kdyz rucicka miji 10k rpm... ale to je pak jinej vesmir bych rekl....

Samo nechci schazovat mt - podle vseho povedenej bajk. Ale koncepce nelze soudit na zaklade jednoho konkretniho motoru.

Naposledy editováno 18.09.2015 23:40:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S bandit.kenny 6 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny


TOPlist