paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???
V mnohých diskuzích na motorkari.cz ale i jinde panuje téměř obecná shoda asi v tomto duchu: Dvouvál táhne odspoda, čtyřvál jen v točkách. Je to ale zkutečně tak? Ale zdaleka ne…

[URL= malého SV s malým banditou ukazuje jinou realitu. Zatímco ztrátu v nejběžnějších otáčkách (4-6,5 tis), ještě horko težko SV dotahuje malým hrbem kolem 7 tis., přes 8,5 tis. již nelze od 2v příliš čekat, 4v zde ukazuje to nejlepší. Sečteno a podtrženo v nízkých a středních otáčkách je souboj řekněme šul-nul, ve vyšších je vítěz zcela přesvědčivý. A samozřejmě se to projeví i za jízdy, trochu těžkotonážní bandit neprohrává s lehkonohým SV ani jednu disciplínu - zrychlení, pružnost, maximálka.
Snad jen ještě stojí za zmínku porovnání charakteristiky SV (véčko 90st. se společným ojničním čepem) a ER6 (řada, ojnice přesazena o 180st.), které se sobě podobají jako vejce vejci. Pro někoho možná nepříjemné překvapení…

Závěrem snad jen řečnická otázka, kde by asi byla ducati ve WSBK kdyby se do jejího dvouválu, oproti konkurenčním 4v, nevešlo skoro jedno malé pivo navíc…

Naposledy editováno 09.06.2009 22:37:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???

29.10.2015 v 06:50 | Nahoru | #1

assassin píše: no jezdil sem na RSV 03 a gsxr1000 k2 a odspoda do cca jeli stejne, skoro bych rekl ze ta gsxr malinko lip... a od 8tis byla gsxr o tridu jinde....

to same srovnani s mym TL, dole plus minus podobne...
(navic RSV ma prevod vic do sily, je to patrne na tom jak dlouhe ma kvalty, na 2ku pojede gsxr minimalne o 30-40 vic nez RSV, dat tam stejnej prevod tak ti gsxr utrhne ruce...)

takze nesouhlasim...



No vidíš,a mě zas servisovaná K9 připadá dole taková hodná a když přivezl kamarád Raptora v litru říkal jsem si ano,tenhle motor by se mi líbil.Papírově na to bude K9 asi líp i dole,ale charakter mi víc vyhovoval u Raptora.To samé srovnání mého Elefanta vs KLR.Tam je to dle katalogových údajů jednoznačné,přesto mi daleko víc vyhovuje nekompromisní tahání jednoválce než naprosto vlažný nástup dvouválu.
Už to tu několikrát "zaznělo",ale je zásadní jak jsou jednotlivé stroje naladěné a co komu vyhovuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda II – dvouválový mýtus???

29.10.2015 v 09:02 | Nahoru | #2
Anti> nekompromisni + KLR ? To fakt nejde dohromady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S bandit.kenny 6 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny


TOPlist