Chtěl bych pokročit dál a uvažuji o něčem co by mě uspokojilo.
- Chci moto se slušnou spotřebou
- živou a i do zatáček
- ne přímo do terénu ale na záplatované okresky
- na pohodovou jízdu s ochranou proti nepřízni počasí
- vzpřímeným posedem
- moto na ježdění do práce i na vyjížďky s nájezdem okolo 300 Km.
- chci moto od roku 08 ne novou takže radu na co si dát při koupi pozor uvítám.
Má původní představa byla Honda NC750X DCT kterou jsem po čase zavrhl a s tím i celou řadu NC.
Mé rozhodování je zatím mezi:
Suzuki DL 650 V-Strom ABS
Kawasaki Versys 650 ABS
BMW F 650 GS - motor 800 ccm - ABS
Uvítal bych i další návrhy motorek či připomínky k mému výběru. Jsem u motorek s řazením v podstatě začátečník
a budu rád za každou připomínku k jízdním vlastnostem či specifice těchto i jiných motorek. Předem dík Jarda (jakasi).
Naposledy editováno 08.10.2015 20:35:28
1 reakcí na tento příspěvek Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
(reakce na) Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
RTourer píše: S ohledem na tělesné proporce tazatele bych opravdu spíš hledal něco nad litr. Vím, o čem mluvím, mé parametry jsou téměř totožné
Mám 190cm a 103Kg.A všechno nad dva metráky je pro mě autobus
On chce živou,ne těžkotonážní koráb....
Naposledy editováno 11.10.2015 07:35:44
1 reakcí na tento příspěvek Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
1) ABS
2) Ochrana před počasím (opravdu jezdím v dešti i chladu, duben-listopad téměř denně.
3) Jak sem psal jsem ohledně řazení téměř panic, a tak nechci hned nic co má 70 kW a víc.
4) Spotřeba
Můj mírný favorit je Versys 650 ABS. Mám akorát strach z vibrací které se popisují ve všech fórech.
viz redakční test zde na motorkářích: (Při jízdě se docela projevují vibrace. V nižších otáčkách
je pocítíte v řidítkách, ve vyšších otáčkách zase zabrní nohy. Přesto ale tyto vibrace při kratších
projížďkách spíš zesilují požitek z jízdy.) Nojo ale já bych ho nejezdil jen o víkendu !
Nebo také zde (Versys=VIBRÁTOR)
http://www.motorkari...23580.html?diskuze=1
Má další prosba na vás co sní máte zkušenosti je ohledně stojánku, já často parkuji mezi auta a mám strach
jestli se vejdu a či je ten boční dost stabilní, a nebo jestli se tam dá nějak namontovat ten hlavní?
Všem moc děkuji za tipy a rady, stále nemám jasno ale sem o dost chytřejší dík Jarda.
Stojánek je drobnost.Dá se nastavit,k velkému množství modelů se dá dokoupit hlavní.Jestli i k Versysu nevím.Mě stačí bohatě bočák,problém jsem s ním neměl nikdy.
1 reakcí na tento příspěvek Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
Daleko více ti odpustí 4 válec...Třeba zmiňovaný FZ 6S, nebo GSR 600(Bandit 650S), Z 750S, CBF 600S nejsou vůbec k zahození...
A čím větší obsah - větší točivý moment, tím víc ti odpustí ...Jen ta hmotnost na místě, to jo ...
Dvouválec je obecně náročnější na používání ideálních otáček ...
Naposledy editováno 12.10.2015 06:34:21
1 reakcí na tento příspěvek Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
Hlavní stojánek jsem nikdy nepotřeboval. Do garáže montážní stojany a jinak boční. Pokud bys jezdil dovolené v plné polní a musel řešit servis po cestě, tak ano, ale jinak je to drahá zbytečnost.
Spotřeba za celou dobu, co ho mám, je 4,82l/100km. Je v tom jak cestování, tak i okruh, kde se při tahání dostaneš na aktuální spotřebu až mezi 6-7 litrů.
Řazení je velmi hlučné, především 1,2 a 3 fakt mlátí, ale i v tom jsem našel zálibu.
Ochrana před větrem je s vyšším plexi dobrá, na kolena fouká, takže to je třeba řešit oblečením. Stejně tak je to s vodou, když prší, nepromok je nutnost. Stejně jako ty ale jezdím celoročně a jde to.
Pomalu začínám přemýšlet, co si po něm pořídím dál (ještě mám pár let, než ho dojedu úplně, tak to naštěstí není akutní). Zatím to vypadá na tříhrnky Tiger Sport 1050 nebo MT09 Tracer.
Rozhodně ho ale nebudu měnit za jinou podobnou šestku. NCčko je nuda už od pohledu, Strom mi nenabídne nic víc a zábavou bych šel dolů, TA nestačí výkonem atd.
Verdikt - Versys neexceluje ani v jedné oblasti, na okruh to chce sporta, na cestování cesťák, na silnici seženeš lepší naháče, do města je skůtr nepatrně lepší. Má ale takový mix vlastností, že to všechno zvládne a je jedno, kde právě jedeš, vždy si to maximálně užiješ.
(reakce na) Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
fatman píše: No, co se týká toho řazení...
Daleko více ti odpustí 4 válec...Třeba zmiňovaný FZ 6S, nebo GSR 600(Bandit 650S), Z 750S, CBF 600S nejsou vůbec k zahození...
A čím větší obsah - větší točivý moment, tím víc ti odpustí ...Jen ta hmotnost na místě, to jo ...
Dvouválec je obecně náročnější na používání ideálních otáček ...
Kritický je objem na válec.Tyhle 650 jsou "dole měkký",takže taky hodně odpustí.Přes 400 ccm na válec už je to víc o citu.
Větou: " A čím větší obsah - větší točivý moment, tím víc ti odpustí " si protiřečíš a je to blbost.Podstatný je krom toho objemu na válec i typ a naladění motoru.Zkus si porovnat třeba VN1500 s TL1000R
Naposledy editováno 12.10.2015 18:33:55
1 reakcí na tento příspěvek Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
A TDM s ABS je taky celkem jako safranu.
Naposledy editováno 12.10.2015 19:00:50
(reakce na) Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
Krejza píše: Verdikt - Versys neexceluje ani v jedné oblasti, na okruh to chce sporta, na cestování cesťák, na silnici seženeš lepší naháče, do města je skůtr nepatrně lepší. Má ale takový mix vlastností, že to všechno zvládne a je jedno, kde právě jedeš, vždy si to maximálně užiješ.
Přesně tak! Pamatuju si test z britského Bike, kde ho jeden tip přirovnal k takovému univerzálnímu kuchyňskému noži, po kterým vždycky sáhneš, ať chceš ukrojit chleba, cibuli či klobásu. Sáhneš pro něj, ikdyž máš kompletní sadu nožů, kdy každý má svůj přesný účel.... takto nějak to v tom testu psali. Jednalo se o Versyse model 2010. Mimochodem, tenkrát to jasně vyhrál. Vybrali by si ho 4/4 hodnotitelů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
Anti píše: Fanoušci BMW mě budou kamenovat,ale první ročníky měli problém s mazáním a tendenci k zadírání.Tuším první snad dva? roky,pak už to bylo v pořádku.
Jinak jak píšu furt dokola,osobní zkušenost a preference jsou nepřenositelné.A tvá anketa bude jen odrážet počet majitelů kteří shlédli toto téma.
Nicméně,pokud chceš "živou",vyřadil bych V-stroma a soustředil se především na Versyse,ten je své podstatě "Funbike".Jak je na tom BMW nevím,snad lépe než "páprdovská" dvanáctka
proč by tě kamenovali.
je to stará věc a spíš ostuda.Mám jednu takovou f800 a je to jeden z prvních ročníků a ano, je hlučná, zatim funguje.Ale všichni říkají, že od 2010 je to vyřešeno.Bratr má rv.08 GS a najeto přes 45tisíc a je v klidu, zvuk nádhernej na rozdíl odemne.
Takže za mě F800R nebo S nebo ST 2010 s tuším 62,5 kw, s pěkně vyhřejvanýma heftama v základu, s ABS a spotřebou kolem 4 litrů a neokoukaným vzhledem
R a S mají normální kyvku a řetěz, ST má hliníkový odlitek a letmo uložené kolo + řemen
Naposledy editováno 12.10.2015 19:48:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slušná spotřeba, živou, do zatáček,vzpřímený posed,do práce ...
hele to co řikám, mi řekli třeba i v autorizovaným servisu a prodejce BMW Invelt Smíchov i když dost lidí je pomlouvá. A nejvíce se o tom píše na GSFORUM jeden člen dokonce shání a mění motory a má hodně zkušeností.A já šetřim na jinej motůrek taky.
F800 první ročníky loterie. 2010 ok.
Naposledy editováno 13.10.2015 08:36:36
Aha, a co není?Je fakt, že jsi mě dostal ale produkty jiných značek i jiné odvětzví dejme tomu, jsou rozlišovány cenou, když jeden kus je z taiwanu a druhý z číny ? ?Asi ne, viď?
Chtěl jsem pneu co nebyla z číny. dostal jsem pneu z číny, jsem si říkal, že je to v řiti.
Motorka moje dovezená z itálie měla Pirelku z číny. Bez problému. Řekni, co není z Číny?Když i Aprilie, co jsem měl byla už taky z číny....
A abych tě tady utřel , nehodlám slídit po netu hodiny a vypisovat, kdo vyrábí z číny. musim do rachoty.
Podle toho kolik jsem potkal f800gt a St a S v Alpach,, a sedeli na tom nemci a jini zapadaci, tak si myslim ze asi na tom neco bude spatneho, a hlavne jsem potkal GT a S. Ty budou urcite z ciny, a ti majitele si urcite vyskubali vlasy na hlave kdyz se to dozvedeli.
A nechci se dohadovat. BMW je prostě sračka a je možný že někteří majitelé se chovají arogantně, co slýchávám a tak se to odráží i na reakcích když si někdo vychválí GSo nebo R či ST.
Zdar.
Naposledy editováno 14.10.2015 05:36:39