yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JirkaB (16) napsal 27.09.2014 v 20:53+1

Versys=VIBRÁTOR
dnes jsem vybíral moto kamošovi a sedlal 2x Versys (r.v. 2007 a 2010) a 2x V Strom 650 (2006, 2007) hned po sobě. Moc jsem se těšil na Versyse, jaká to bude zábava dle všech recenzí co jsem četl a po 50m jsem ani nechtěl věřit že to Kawasaki myslí vážně, tolik vibrací jsem už dlouho nezažil, vibrují stupačky i řídítka se zrcátkama, ve kterých pak nejde vidět při akceleraci. Jako podvozek a brzdy jsou OK, ale to je tak asi vše. No přisoudil jsem to, že motorce něco asi bude, tak jsem si vzal druhýho Versyse a bylo to uplně stejný. Pak jsem projel Stroma a musím smeknout, ani moje motorky nejsou tak klidný, v celém pásmu nikde nic nevibruje.
Strom má čumák víc vepředu oproti Versysovi a na Stromovi ta ochrana před větrem funguje líp.
Takže za mne je vítěz Strom !!!
Transalpa nemohu hodnotit, nikdy jsem na něm nejel.
pokud někdo budete psát jak je ten Versys boží, tak jste asi nikdy nikam nejeli, nebo jste vůbec nejeli na Stromovi a nebo máte gumový ruce a nohy!!!
jo a Stroma ani Versyse nemám a hodnotím to co jsem řídil

valasek (153) napsal 26.06.2013 v 04:05+3

Nebude od věci připomenout, že v objektivních srovnávacích testech, tedy pokud se sejde odborná porota, nikoliv jeden hodnotitel, malý V Strom nenašel nikdy přemožitele. Dokonce ani velké ani malé GS od BMW na něho nestačili. Jinak samozřejmě, jak už to v životě je, kolik lidí tolik názorů

Drakis (67) napsal 26.02.2013 v 18:13

Když vidím ty předpotopní zadní kyvky Hondy a Suzuki,tak jako bych slyšel managery zmiňovaných firem jak říkají-na lidi serem hlavní jsou prachy.

Sylver (91) napsal 25.02.2013 v 19:30

Honda nevím ale Versyse i Stroma jsem krátce jel a byl jsem ze suzuki zklamaný. Jako bývalý majitel SVčka bych nikdy neřekl, že se jedná o tentýž motor (já vím, naladěný je jinak ale i přesto ...). Naopak od Versyse jsem nic neočekával a byl jsem velice mile překvapen, jak je ten řaďák hravý! Táhl krásně odspodu, podvozek na naše silnice ideální. Jo a pro prcky jako jsem já (170cm): vůbec se nebojte papírově nejvyššího sedla u kawy, naopak u stroma jsem měl už docela problémy, a u hondy to bylo ještě horší. Přidávám jeden test ještě spolu s NX700X:
//www.youtube.com/watch?v=8amppGTKWkY

//www.youtube.com/watch?v=ei9qDA9RIeE

SuperSic58 (1308) napsal 14.02.2013 v 16:15

Z téhle nabídky bych bral Versyse. Ale než Versyse, bral bych raději ER-6

mr_maara (0) napsal 11.02.2013 v 19:39-3

Hezke, ale stejne je BMW F650GS strci do kapsy.

hametik (0) napsal 06.02.2013 v 09:34

Asi po patnáctiletém půstu jsem se rozhodl si koupit novou motorku. Dlouho jsem se rozhodoval a něco si i vyzkoušel po kamarádech a obchodech. Nakonec jsem se rozhodoval mezi Versysem a V stromem. Versys se mi víc líbil ale posedem a vlastnostmi mi víc vyhovoval V strom. Před týdnem jsem si nový přivezl domů. Třikrát jsem si s ním již i v této sibérii vyjel a rozhodně nelituju. Úžasně pohodovej i svižnej motor a skvělá ovladatelnost.

Hanibol (3) napsal 06.02.2013 v 05:29

Dobrý článek. Já si mohu dovolit být subjektivní - za mě Versys. Kdybych hledal v této kategorii, byl by to můj favorit.

Uwe_Filter (-8) napsal 06.02.2013 v 01:48-2+1

na okrsky jedine Royal Enfield... a do terenu taky
tyhle modely jsou pro me moc bezpohlavni

alexa7 (101) napsal 05.02.2013 v 23:07

Jedine Versys, ale len keby som jazdil sám. Ktovie ako by sa choval nabalený vo dvojici. Konkrétne, že má tak krátky rázvor.

freejack (0) napsal 05.02.2013 v 21:02

To dripper. Pro brutale s dobrým jezdcem bych byl regulerní brzda, ale vzal bych to zkratkou lesem a doma bych byl beztak první.

drippera (32) napsal 05.02.2013 v 20:12

freejack a co "naháněčky se streetfightrem a nebo MV Agustou Brutale 1078RR"...

freejack (0) napsal 05.02.2013 v 19:36

Zaujatě Versys , ostatní představené moto jsem bohužel nejel, ale Versys je naprosto universální stroj, s tím že je super ve všech směrech, dovolená v Chorvatsku ve dvou, naprosto v pohodě. Naháněčky s CB, s GSX po "okrskách" v Julských alpach, přesun po rychlostních silnicích bez ztráty kytičky,samo, nebyl jsem tahoun, ale ani brzda. Cesta do práce za pár korun. Na české cesty je Versys jak ulitý. Vloni ujeto 16tkm, a ještě jsem neměl dost.

honza511 (2) napsal 05.02.2013 v 18:59

Nezaujatě Versys

JP (206) napsal 05.02.2013 v 18:36

Do kategorie cestovní enduro podle mě nepatří ani jedna z uvedených motorek, protože žádná z nich nemá 21“ kolo vpředu, které by umožňovalo jízdu v náročnějším terénu. Měl jsem Transalp s 21“ kolem, skvělá motorka a vzpomínám na ni se slzou v oku . Cestovní enduro už dnes zastupují už jen poslední dva mohykáni, Tenere XT660Z a BMW Sertäo. Tenerku jsem taky měl v garáži a je to hodně povedená motorka . BMW Sertäo možná budu mít doma letos, tak vám dám vědět .

fatman (32) napsal 05.02.2013 v 18:25

Anti:
Ne k Monstrovi,ale k MULTISTRADĚ !A to myslím celkem sedí...

Vlnič (199) napsal 05.02.2013 v 16:55

Jak je to ve skutečnosti s tím Transem nevím, co je jistý je, že v Čechách se loni prodával modelový rok 2011, vím, protože sem ho kupoval, barvy ročníku 2012 sem v Čechách zatím neviděl.
//www.youtube.com/watch?v=7UtIOqUEVJs
Bavil jsem se o tom i sprodejcem a "prej" se jeho výroba omezuje...
na youtube jsou k vidění i jiný barevný kombinace a jiný polepy než jsou ve videu, tak snad ho ještě úplně nezazdili...

Persi (2) napsal 05.02.2013 v 16:46

Dobrý článok, a to že sme sa pre manželku rozhodli kúpiť Versys asi bude dobrá voľba.

Anti (391) napsal 05.02.2013 v 16:27-1

Tak jak je napsáno níže,Versys je primárně určitě "zacílen" na odlišnou skupinu uživatelů než zbývající dva stroje.Zajímavé je,že v článku to přiznávají,pak píší o hendikepu při cestování Rumunskem a nakonec jej přirovnají k šestkovému Monsterovi.

CvrčekJ (0) napsal 05.02.2013 v 16:26

Hmm,tak nevím jestli se ještě alp vyrábí
Byla o tom diskuze tady://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=137452&fid=65
Podle ofic. stránek motoHonda.cz, je v České republice na prodejně pouze jeden bílý TA700 v Brně-Řečkovicích

Italofil (41) napsal 05.02.2013 v 16:18

Všechny tyhle testované stroje se mi líbí, ale Versys mě do téhle kategorie vůbec nesedí. Designově mě zapadá spíše do sekce funbike s určením převážně na silnici. Už jsem sice viděl Versyse na drapácích, ale jak jsem psal už výše, do lehčího terénu bych to teda moc neviděl. Bohužel jsem nesedlal ani jeden z těhle strojů, takže jízdní dojmy posoudit nemůžu, ale když už bych si měl vybrat stroj na delší cestování a na horší silnice asi bych spíše vybíral mezi Stromem a Transalpem

petao (86) napsal 05.02.2013 v 15:23

Alp se stále vyrábí a relativně dobře i prodává.technická pozn. transalp má rozvod SOHC ale to je vlastně totéž co OHC,takže beru zpět.

deep-sk (474) napsal 05.02.2013 v 14:10

quanto: neviem ci sa vyraba, ale rozhodne sa este predava
a kedze pochybujem ze by ich vyrobili tolko ze ho predavaju uz len zo skladovych zasob tak predpokladam ze sa este naozaj vyraba

vencysta (78) napsal 05.02.2013 v 13:53+1

Jsou to všechno dobrý motorky, ale nejlepší je stejně moje Tenerka (YAMAHA XT660Z TENERE)

quanto (0) napsal 05.02.2013 v 12:57-1+1

Transalp:
...Aktuální model se v nezměněné podobě vyrábí od roku 2007...
Naozaj sa TA este vyraba???

Petherko (0) napsal 05.02.2013 v 12:39

Je to sice maličkost, ale na V-stromu jsou taky hodiny. Stačí delší dobu přidržet ovládání počítače...

Vlnič (199) napsal 05.02.2013 v 11:05+1

Sorry, ale předpětí pružiny na Transovi šroubovákem nenastavíš (nebo nastavíš, ale musíš si k tomu pohrát s kladivem a vytasit baterku i s kastlíkem)...chtělo to napsat útlum - ve vztahu k foto.

callowsick (463) napsal 05.02.2013 v 09:48+1

fantazíruju - takovej model Transalp R s 21´ vpředu, menším pohodlím, ale větším enduro podílem...hmm
(něco jako KTM a její velkej Adventurer ve dvou verzích)

MMirek7 (9) napsal 05.02.2013 v 09:32

seikos - souhlasím

Já když kupoval motorku, tak jsem měl to štěstí se povozit na všech 3 modelech, vezmu to zkráceně. Versys -> na tom byla opravdu zábava, design se mi moc líbí. Co mi trochu vadilo, že jsem se "necítil" tak pohodlně jako bych od cesťáku (endura) čekal. V-strom -> to je klasika, pohodlný a i ve dvou se dá v klidu jezdit, baťůžek si pochvaloval pozici vzadu a pohodlí. Ochrana před větrem byla opravdu dobrá. Nevím jestli to bylo nastavením pružiny nebo co, ale občas to tak divně na těch nekvalitních cestách "houplo" a ikdyž motorka držela stopu, tak jsem si nebyl moc jistej. Transalp -> bohužel, asi díky péči prodejce, jsem se po pár km vrátil. Vibrovalo to, řazení bylo opravdu hlučné (dokonce víc něz kovové BMW ) a celková ergonomie mi přišla dost vyviklaná, páčky, hefty...přisuzuju to danému kusu na prodejně. Za mě jednoznačně masovej, osvědčenej Stromík. Nepřijít tenkrát nečekaná nabídka na současnou motorku, tak bych ho měl doma.

foky (156) napsal 05.02.2013 v 09:14+1

Já sem asi divnej, ale trvale nechápu hodnocení podvozku tužší/měkkčí (reaguju na větu, že Versys má tužší tlumiče než konkurenti). Když jezdim jenom na asfaltu, tak si přeci utáhnu předek i zadek ne? To, že je to nějak nastavené z fabriky neznamená, že to tak musim nechat, kor když je u Stroma předek i zadek stavitelnej (nevim jak u Transalpa, nikdy jsem ho neměl).

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist