paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výfuky.
10.4.2015 v 22:07
Ahoj po zimním startu, který byl doecela dlouhý jede celkově moto dot špatně.
Na podzim jsem dojezdil uplně v poho. Nyní nejde moto za plynem, při ubraní plynu střílí a výfuky jsou hrozně až do fialova. Nějaká rada co a jak prosím, nějaká zkušenot.
Díky moc

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

10.4.2015 v 22:18 | Nahoru | #1
Vypadá to na moc bohatou směs. Jako první krok bych doporučil řádně seřídit karburátory (pokud to není stříkačka). Taky může být přicpané sání, to taky způsobí příliš bohatou směs (nevím, kudy Monstery sajou, u jawky pod sedlem to byla klasika "hadr v sání")

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

10.4.2015 v 22:40 | Nahoru | #2
Řekl bych že tě inspekce karburátorů nemine.Napadají mě seklé plováky,ale těžko říct...

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

10.4.2015 v 22:45 | Nahoru | #3
U mne to byl Natural 95 od OMV co zustal pres zimu v nadrzi, i kdyz plna. Rozmrdalo to svicky. Pak kdyz uz to vubec naskocilo, tak nedrzelo otacky, chcipalo, neslo za plynem, po vsech tech pokusech prechlastane a strilelo z vyfuku.

Takze sel benzin ven, misto nej Nitro+ a k tomu nove svicky plus palivovy filtr a je zpatky v kondici jako pred zimou a chyta okamzite i bez sytice.

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

11.4.2015 v 07:55 | Nahoru | #4
Puffybodie má pravdu...nevrtej se v tom zatím a vyjeď nádrž...když jí v polovině naředíš novým...bude to už znatelně lepší...

měl jsem před lety stejnej problém... na zimu tankuj "premiový" benzíny...

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

11.4.2015 v 08:31 | Nahoru | #5
Díky, natankoval jsem tam 100 okt benzín a lepší změna ale pořád to není ono.
Svíčky nové, vduchový filtr také zkusím ještě ten palivový.
Jinak karburátory byli venku a jsou vyčištěný..

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

11.4.2015 v 08:45 | Nahoru | #6
U mne teda presne to bylo, ze jsem to tak pres zimu pustil 2x na 10 minut a to bylo v pohode, ale asi diky sytice to natahalo az moc benzinu a spolehlive ulilo svicky. Pak na jare se udelala kontrola baterky a dobila, navlikl jsem se ze pojedu a houby. Nechtelo startovat, strilelo z vyfuku atd. Tak se na to zacalo koukat a svicky cerne, ocistili se opalili, parkrat se protocil motor s vymontovanyma svickama a pak sly zpatky. Nejak se to chytlo, ale musel jsem prenastavit volnobeh na cca 3k ot/min, protoze jinak pod 2k ot/min to neudrzelo nastartovane ani se syticem a prvni kilometr jizdy mi trval asi tak pul hodiny jak to chcipalo i pri zmacknuti spojky atp. Pak se to nejak tak probralo a ujel jsem dalsich 24km, jenze to neslo za plynem vubec (CBR 125R z roku 2006 proti tomu tahla jako krava ). To porad jeste puvodni OVM Natural 95 z Rijna co byla plna nadrz, postavil jsem to asi na tyden, ze pak udelam delsi vylet. Navlecu se, prijdu do garaze a houby, jen tocil starter ale motor ani tuk uz vubec na opakovane pokusy. Pak uz teda sel benzin pryc, zustala tam jen trocha na dne, ale pres PRI uz nic neteklo, tak jsem to nechal. Nalil 5,5 litru Shell V-Power Nitro+ 95, objednal nove NGK svicky, namontoval palivovy filtr (stal 38Kc vcetne dvou stahovacich pasku a 10 min moji prace) a pak to chytlo okamzite na prvni tuk bez sytice a to jsem ani nedomackl uplne tlacitko starteru, chytla hned na zacatku jak jsem ho teprve zacal mackat. Pak uz jen projet kousek dobrat do plne nadrze Nitro+ a chvili jsme byl dymovnice po ceste z praveho vyfuku nez se tam spalil vsechen ten usazeny stary benzin. Ted jeste tak 2 nebo 3 nadrze Nitro+ a muzu tam pomalu doredit ten "stary" od OMV, pokud teda vubec.

Protoze jsem tomu taky nechtel verit co za hnus jsou ty "normalni" Naturaly. Jsou o tom nekonecne debaty, ale neni nad vlastni zkusenost, protoze ja mel svicky loni v lete nove a tech cca 300km co to na ne najezdilo bylo bez problemu a svicky maji vydrzet trochu dele samozrejme . Takze klasicky natural v pohode dokud se jezdi pravidelne, ale pokud to ma stat mesic a vice, tak urcite tam ten hnuj nenechavat at to je od jakekoliv pumpy. Ja 100 oktanu nemuzu kvuli kompresnimu pomeru, ale nejake novejsi motorky co ho maji tak 13,5 a vyse, tak tam bych to urcite dal na takove stani a idealne jeste tak na poslednich 25 - 50km nez se to zaparkuje at se ta soustava protahne.

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

11.4.2015 v 21:41 | Nahoru | #7
Dost podobny problem jsmecmeli na nasi dukate....na podzim se odstavila s n95 na jaro mrtvola...skytala strilela a sotva udrzela volnobeh....svicky/ven vycistit vypustit nadrz nalil se 98natural odkalili se karbce a motorka na drc sla....ty biosracky zrejme pricpaly trysky....uz dva jary/davame na podzim n98 a je to opravdu na jar lepsi

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

12.4.2015 v 18:35 | Nahoru | #8
Zdravím doporučuju na podzim natankovat 100 oktanovej benzín ,který neobsahuje biosložky .
Ty umí ucpat trysky ,který pak ochudí směs a právě při hoření chudé směsi vznikají vysoké teploty a to jsou ty fialové výfuky a střílení do nich.Taky se dá palivo aditivovat . Samozřejmě to musí protéct až do karburátorů jinak to nemá význam.

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

13.4.2015 v 06:54 | Nahoru | #9

Ja 100 oktanu nemuzu kvuli kompresnimu pomeru, ale nejake novejsi motorky co ho maji tak 13,5 a vyse, tak tam bych to urcite dal ...



proboha co tím chtěl básník říct ?

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

13.4.2015 v 10:56 | Nahoru | #10
Vylít benzín,vyčistit svíčky,karburaci.Nalít nový benzín nejlépe 98 (aspon napoprve,pa zas můžeš 95),a pak uvidíš.

Jinak jak tu bylo řečeno na zimu natankovat plnou 98-100,protože v ní není biosložka,která "vodnatí"

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

13.4.2015 v 13:38 | Nahoru | #11
Já měl podobný problém u ČZ 200 Roadstera - vynechávalo, střílelo, nešlo do vyšších otáček. Problém byl v karburátoru, jelikož jsem měl nový náhradní tak jsem jen vyměnil. Myslím že problém byl v membráně karburátoru, zkus jí zkontrolovat. Karbec to má asi podobný, já mám Mikuni podtlakový.

3 reakcí na tento příspěvek Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

13.4.2015 v 13:41 | Nahoru | #12
PROBOHA PROČ MU RADÍTE ABY SE V TOM VRTAL ....???? Je to první start po zimě... do tý doby to jelo...proč má měnit karburátory a vrtat se v tom ? To tu každej chcete za každou cenu prezentovat svůj příběh ? Má tam zvodnatělou 95ku.... až to vymění a bude to furt stejný pak ať se v tom vrtá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

13.4.2015 v 14:20 | Nahoru | #13

t_freedom píše: PROBOHA PROČ MU RADÍTE ABY SE V TOM VRTAL ....???? Je to první start po zimě... do tý doby to jelo...proč má měnit karburátory a vrtat se v tom ? To tu každej chcete za každou cenu prezentovat svůj příběh ? Má tam zvodnatělou 95ku.... až to vymění a bude to furt stejný pak ať se v tom vrtá...



Protože jsem to měl tehdy taky po zimě a žádná výměna benzinu mi nepomohla. Obecně jsem nikdy po zimě s benzinem problémy neměl a beru normální N95, na druhou stranu připouštím že to někdy problém způsobit může. Asi taky záleží kde motorka přes zimu stojí.

Zdar!

(reakce na) Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

13.4.2015 v 14:43 | Nahoru | #14

t_freedom píše: PROBOHA PROČ MU RADÍTE ABY SE V TOM VRTAL ....???? Je to první start po zimě... do tý doby to jelo...proč má měnit karburátory a vrtat se v tom ? To tu každej chcete za každou cenu prezentovat svůj příběh ? Má tam zvodnatělou 95ku.... až to vymění a bude to furt stejný pak ať se v tom vrtá...



ano,ano,ano.Tohle je jediný a správný postup.

(reakce na) Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

13.4.2015 v 14:50 | Nahoru | #15
Milda89> může bejt...ale to by tu musel napsat " tak jsem benzín vyměnil...a nic "... pak bych bral tvou radu jako přínosnou...
Zatím si díky ní může rozesrat všechno kolem...

jinak všem doporučuju natankovat N95 do 0,7l sklenice od okurek a 4-6měsíců to tam nechat...to pak uvidíte divy.

Naposledy editováno 13.04.2015 14:51:42

1 reakcí na tento příspěvek Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

13.4.2015 v 21:04 | Nahoru | #16
Přesně jak píše t_freedom, žádnej štelung. Před zimou nalejt plnou nádrž 100 oktanovýho benzínu (ani 98, ani 95), kterej fakt nedegraduje (nebo aspoň minimálně) a na jaře je o starost míň. Jinak pro jízdu samotnou už je 100 oktanů nanic, stačí 95. Dobrej benzín na "uskladnění" je VERVA od Benziny. Teď ti ale nezbude nic jinýho, než to celý vyčistit, odzhora až dolů

Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

13.4.2015 v 21:49 | Nahoru | #17
Když nejde za plynem tak jde asi za prdem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

14.4.2015 v 06:04 | Nahoru | #18
mar36> A co takhle přečíst si příspěvek číslo 5?Karburátory vyčistil,benzín vyměnil.Lepší ale furt ne optimální.Takže problém bude i někde jinde.

(reakce na) Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

14.4.2015 v 10:50 | Nahoru | #19
Anti> v příspěvku nambr 5 píše,že natankoval 100oknanový,ale ono je třeba před tím vylít ten starý benzín.Pokud to neudělal,tak to byde lepší jak píše,ale ne ideální,to možná až časem po vyjetí starých zbytků v nádrži.

Takže znova:
1,vylít starý benál
2,vyčistit karbce,filtry a svíčky(někdy není třeba a stačí jen čerstvý benzín)
3,dát nový benzín 100oktan,můžeš posichrovat i nějakým aditivem
4,něco nalejezdit(chvilku trvá něž se pal.systém zbaví vody,nečistot atd)

Pokud nic nepomohlo,je třeba navštívit servis

Přítě vzít před zimou plnou nádrž benzínu bez biosložky.

Naposledy editováno 14.04.2015 13:14:48

(reakce na) Monster 600 - nejde za plynem, moc benzínu, přepalují se výf...

16.4.2015 v 12:08 | Nahoru | #20

t_freedom píše: PROBOHA PROČ MU RADÍTE ABY SE V TOM VRTAL ....???? Je to první start po zimě... do tý doby to jelo...proč má měnit karburátory a vrtat se v tom ? To tu každej chcete za každou cenu prezentovat svůj příběh ? Má tam zvodnatělou 95ku.... až to vymění a bude to furt stejný pak ať se v tom vrtá...



ÁMEN

a jen tak pro úplnost kdo máte plastový nádrže tak není potřeba na zimu tankovat plnou.Ale natankovat na poslední jízdu 100Okt. a nechat minimální množství přes zimu a na jaře to oživit zase 100okt. a rychtyg. Dělám to tak už čtvrtej nebo pátej rok a naprosto bez problému
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 TheMoses 3 30.5.2023 v 20:41 honzabiker
Synchronizace karburátorů Ducati Mo... Ducati Monster 600 Ducati88 1 12.3.2022 v 13:08 Ariete
Prosím o rady - koupě Ducati Monster [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600 blahi 55 14.8.2021 v 20:40 eMnatřetí
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Jakou značku baterie doporučíte [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 600 chatra 102 28.7.2020 v 12:05 kratkej01


TOPlist