globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NEW Yamaha MT-07
5.11.2013 v 00:06


Naposledy editováno 05.11.2013 00:08:56

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

16.3.2015 v 19:37 | Nahoru | #2791

Daart píše: doporucujes DK kde ti odbrzdi vykon jaky si reknes? zrovna tam bych uplne ladit motorku nejel, nehlede na to ze ted pichnu zase do vosiho hnizda ale u takto zamerene motorky jako je mt07 je honba za vykonem (vyjma zmeny sekundarniho prevodu) totalni hovadina a vyhozeny prachy


Já byl u nich spokojenej, soudná cena, super výsledek. Tk hrát si každej může jak chce a jak mu dovolí jeho peněženka. Kdybys viděl, za co sou lidi schopný vyhodit rance peněz... Tohle neni ještě nic..
Jo za soudruha, jak se ladily jawky a honil se každej poník a nebylo k sehnání ani hovno..

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

16.3.2015 v 20:35 | Nahoru | #2792
Kafr22>
Vůbec nemusíš řešit jednotku. Pokud nedáš i sportovní filtr, není třeba přemapování. Jednotka si s výměnou výfuku poradí.

NEW Yamaha MT-07

16.3.2015 v 20:51 | Nahoru | #2793
Kdosi tu dřív zmínil, že pokud motor nestřílí do vejfuku, jednotky netřeba. Pokud střílí, může časem podpálit ventily.(?)

Jinak, Doviho názor už je pod článkem o onom motocyklu.
Pod ještě mutantnějším produktem Hondy (asi CTX) někdo vysvětlil i proč se prodávají podobný vozidla - protože i řidiči nějak mutují a kupují i mutantní auta. Prostě taková GMO móda.

Naposledy editováno 16.03.2015 20:51:55

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

17.3.2015 v 09:35 | Nahoru | #2794
No chlapi a máte to potvrzený nějakym faktem, že neni potřeba úprava paliva? Třeba měřením z brzdy a externí lambdou?

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

17.3.2015 v 16:15 | Nahoru | #2795
 

SuperSic58 píše: Dovi> Gratulace! Sice je to zatraceně drahejch 55 koní, ale pokud ti ta mašina sedí a zkrátka ji chceš, nic neřeš a ber jí


Ahoj!

Děkuju Ti a toho "jenom" pětapadesátihlavého stáda koní nelituju. Však ani nemusejí cválat nebo pádit tryskem, ale mají docela sílu i jen tak při poklusu. Přesto zrovna právě podle tabulkového výkonu jsem se nerozhodoval - nebudu to mít na vyplavování adrenalinu a vím, že při kochačkách na mých oblíbených okreskách ani při delších turistických přesunech spíš bočními silnicemi nebude šance, a vlastně ani chuť a potřeba, pouštět se do vysokých rychlostí. A svým zrychlením z nuly na sto dá ta mašina v případě potřeby na frak prakticky všem autům.

A stejně tak ani na svých víceobrátkových a míň výkonných strojích nemám ve zvyku chodit do zbytečně vysokých otáček motoru, takže ani tady u tohoto dlouhozdvihového siláka nebudu pociťovat nějaké omezení. Ostatně on ten rozsah pracovních nebo použitelných otáček (pominu-li rychloběžný 6. stupeň) je stejně velmi slušný - skoro 4:1 nebo s velkou rezervou 3 ku 1. Což by pro představu třeba u vysokoobrátkovýho (skoro) supersportu představovalo v ideálním případě použitelný rozsah otáček zhruba od skoro nereálných 3.000 do 12.000 (s rezervou od 4.000 do 12.000)...


P.S. 18.3.2015 - ještě k té ceně (k těm zatraceně drahým koňům):

Velmi lehce dovybavené NC-čko s ABS mě dneska vyjde o více než 20 tisíc levněji než stejně lehce dovybavená MT-07 s ABS. Kdyžtak více o tom později...

 

 

ok8 píše: Dovi> Ále, stejně je už každýmu jasný, že seš kacíř a heretik a podvraťák a už teď jsi exkomunikován, ale poslední názor ti ještě dovolíme naklofat, než bude tvá inkarnace definitivně ukončena maso trhajícím a smažícím hejnem pneumatik šířky 180.


fesi_07 píše: ... AMEN


fesi_07 píše: Dovi> Takto sa kupuju motorky z pouzitim rozumu uzi si ju.



Kluci, i vám díky


EDIT 18.3.2015 v cca 8:59 - P.S. dodatek pro SupeSic58... viz výše
 

Naposledy editováno 18.03.2015 08:59:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

17.3.2015 v 16:41 | Nahoru | #2796

Dovi píše:  
A stejně tak ani na svých víceobrátkových a míň výkonných strojích nemám ve zvyku chodit do zbytečně vysokých otáček motoru, takže ani tady u tohoto dlouhozdvihového siláka nebudu pociťovat nějaké omezení. Ostatně on ten rozsah pracovních nebo použitelných otáček (pominu-li rychloběžný 6. stupeň) je stejně velmi slušný - skoro 4:1 nebo s velkou rezervou 3 ku 1. Což by pro představu třeba u vysokoobrátkovýho (skoro) supersportu představovalo v ideálním případě použitelný rozsah otáček zhruba od skoro nereálných 3.000 do 12.000 (s rezervou od 4.000 do 12.000)...



Ted si presne napsal proc je Daytona 675 (nebo street triple) tak uzasna motorka Prze ta todle presne ma.

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

17.3.2015 v 17:03 | Nahoru | #2797
 

Ozzy_ píše: Ted si presne napsal proc je Daytona 675 (nebo street triple) tak uzasna motorka Prze ta todle presne ma.


OK, souhlas, jsou takové motory i mezi těmi točivými. Ale zase spousta jiných by s tímto měla pochopitelné problémy a třeba pod 4 nebo i 5 tisíc otáček je to pro ně trápení - takže v extrému to pak vede na jedničku a spojkování ve městě a aspoň "trochu" (= furt) je to nutno točit... Samozřejmě to ale jsou mašiny určené hlavně někam úplně jinam než do města.


P.S.
Ostatně ale třeba i ta zdejší středně točivá MT-07 má ten svůj pracovní rozsah hodně široký a dá se s tím po rovině bez zátěže jet piánko už tak asi od 2.250 ot/min. I když je pravda, že pořádně vzít za plyn je dobrý až tak od 4 nebo 4 a půl tisíce, jinak je to vibrátor. A ten pravý nástup je ještě o kousek výš. Ale při citlivém přidávání plynu je ten motor schopen se sebrat bez podtáčení i z těch hodně nízkých cca 2.250 až 2.500 ot/min. Proti kvalitě motoru v MT-07 a jeho projevu asi nemůže nikdo nic zásadního namítat...
 

Naposledy editováno 17.03.2015 18:40:10

NEW Yamaha MT-07

17.3.2015 v 22:30 | Nahoru | #2798
07ka jde od 4tis suveréně do otáček až někam přes 10tis. To je asi to nej, co mě na tý motorce baví, jak jde odspodu

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

17.3.2015 v 22:33 | Nahoru | #2799

SuperSic58 píše: No chlapi a máte to potvrzený nějakym faktem, že neni potřeba úprava paliva? Třeba měřením z brzdy a externí lambdou?


Na žádné brzdě jsem nikdy nebyl, protože mě nikdy nezajímalo, kolik přesně mám koní a ladění o 2-3 koně jsou pro mě vyhozené peníze. To jsem řešil u 2T 125ccm.
Ohledně faktů - mluvil jsem jak s dealerem Honda tak přímo s centrálou Honda CZ a i Rakousko a při výměně koncovky výfuku i svodu, není třeba úprava řídící jednotky.
Když jsem kupoval nového fároše, hned jsem se na to ptal, zda nebude problém se zárukou atd. Sami se ještě nabídli, že to nahodí, není dopad na záruku. To samé jsem si nechal potvrdit od LeoVince.
Najel jsem skoro 30 000 km na CBR600RR (07) a CBR1000RR (08) a jezdí do dnes, co vím.
Takže si dovoluji tvrdit, že není třeba úprava ŘJ na MT-07. I teď mi dealer Yamahy bude dávat Akrapa ještě než vyjedu.
Ale toto je můj postoj, kdo chce,ať jede na brzdu, dává jiný SW u ŘJ atd.

NEW Yamaha MT-07

18.3.2015 v 17:16 | Nahoru | #2800
Hezky si to napsal izers18....

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

18.3.2015 v 17:17 | Nahoru | #2801
Jina uz vim jak prcuji padaky Rutan motorka pri cca 50km/h krasne jsem nedobrzdil tak jsem to polozil pod auto a?Pozor ,,jen,, trosku odrena riditka,packa a zrcadlo

NEW Yamaha MT-07

18.3.2015 v 19:25 | Nahoru | #2802
 
Co se mi na Yamaze MT-07 líbí nebo dokonce hodně líbí, to jsem ve stručnosti uvedl na předchozí stránce a podrobněji už loni v květnu na 21. straně, hned po své testovací jízdě:

http://www.motorkari...p;pgr=21#goto8007923

A když už to kolegové Brisket a ok8 nakousli, hodil jsem myšlenky na papír a pokusil jsem se shrnout, co se mi naopak líbí zase na Hondě NC 700/750 - absolutně a částečně i oproti MT-07...

Omlouvám se, že to asi bude trochu delší, ale snažil jsem se to nějak srozumitelněji popsat.
Samozřejmě nechť se tím probírá pouze ten, koho toto ne čistě nulasedmičkové téma zajímá a komu to delší čtení nevadí.
 

NEW Yamaha MT-07

18.3.2015 v 19:26 | Nahoru | #2803
 
NC-čko je s ohledem na běžné cestování slušně velké a i jeho přípustné užitečné zatížení je nadprůměrně vysoké. Je to stroj přiměřeně rozměrný pro vyššího jezdce a v případě potřeby i občasného spolujezdce, který má vzadu relativně ještě dost místa a navíc mu jsou k dispozici robustní pevná madla vzadu po stranách.

Z praktického hlediska je pro uživatele vychytávkou k nezaplacení velký integrovaný uzamykatelný odkládací prostor před sedlem (namísto obvyklé nádrže, u NC umístěné pod sedlem), který mj. pojme i integrální helmu.

Oproti MT-07 s hodně úzkými řídítky a krátkými rukojeťmi má NC-čko dostatečně široké rukojeti (s rezervou vhodné i pro zimní rukavice) a jeho ne tak úzká řídítka včetně zpětných zrcátek se mi při jízdě zdála lépe použitelná a vhodnější i pro ramenatější mužskou postavu. A už z výroby je NC-čko opatřeno čelním plexi štítem (u naháče typu "S" spíše štítkem) a jeho palubovka se sdruženým informačním displejem je umístěna na mnohem přijatelnějším místě, dostatečně vepředu a vysoko pro zorné pole i vyššího jezdce, takže na NC-čku má člověk palubovku umístěnu v celkem přirozené pozici před sebou. Nikoli "pod sebou" jako u MT-07, kde to člověku normální nebo vyšší postavy připadá, jakoby seděl přímo nad předním kolem.

Motor je u NC-čka robustní, "předimenzovaný" (na dnešní motocyklové poměry podkoňovaný; s litrovým výkonem jen něco málo přes 70 koní a navíc s poměrně velkou olejovou náplní) a s předpokladem enormní životnosti a spolehlivosti. Servisní intervaly jsou dostatečně dlouhé (12 tisíc km) a ventilové vůle se vymezují ne výměnnými podložkami, ale mj. i vzhledem k nízkoobrátkovosti motoru se seřizují ještě "po staru" šroubkem, takže s nulovými materiálovými náklady.

Navíc u tohoto řadového dlouhozdvihového dvouválce (s přesazenými ojničními čepy ala V-éčkový motor, podobně jako u MT-07) je použito společné sání, takže odpadá i potřeba synchronizace podtlaků obou válců (u vstřiků periodickým seřizováním škrticích klapek vzduchu), jinak obvyklá u některých víceválcových motocyklů včetně MT-07.

Bonusem tohoto motoru, pro někoho možná nezajímavým, jsou průměrné spotřeby paliva okolo 3.5 l/100 dlouhodobě dosahované běžnými uživateli v reálném provozu, a to bez nějakého zvláštního úsilí, navíc tyto nízké dosahované spotřeby se příliš nemění ani při zatížení zavazadly a/nebo druhým spolujezdcem na tandemu. V případě potřeby nebo při snaze o úspornou plynulou jízdu a při respektování rychlostních limitů se dá s tímto dvoumetrákovým 670 resp. 745 ccm "dieselem na benzin" s plochým krouťákem jezdit dokonce i pod 3 litry na sto.

NC-čko je přitom celkově hodně robustní stroj s pevným rámem a neodlehčovanými ocelovými nosnými prvky. Proto i ta jeho vyšší pohotovostní hmotnost a nadprůměrně vysoká nosnost - užitečné zatížení legislativně přípustné je u NCčka o cca 35 kg vyšší než u MT-07. Ale prakticky je to ještě o víc, protože zatímco třeba u MT-07 udává výrobce shodně zastropovanou maximální hmotnost pro různé typy (bez ABS, s ABS) a zmenšuje podle toho užitečné zatížení, tak výrobce u NC mění (zvyšuje) jeho maximální přípustnou hmotnost, protože dimenzoval rám, osy, ložiska atd. podle nejtěžší v úvahu přicházející konfigurace. Tu u řady NC představuje těžší a vyšší "enduro" NC 750XD s ABS a s 10 kg dvojspojkovou automatickou převodovkou. Tato nejdražší NC konfigurace je těžší o cca 20 kg oproti původnímu nejlehčímu naháči NC 700S - přitom všechna ta NC-čka mají legislativně udávanou stejnou nosnost 209 kg, přestože by ta lehčí z nich mohla být zatížena ještě víc (třeba 225 kg apod.) a ještě stále by nebyla (v porovnání s těmi nejtěžšími konfiguracemi) přetěžována. Nemluvě už ani o srovnání s komplementárními a ještě těžšími typy, jakými jsou cruisery CTX a skútroidní Integry.

Ten stroj se za dobu své existence (od svého vzniku začíná letos už pátou sezonu) projevuje jako spolehlivý držák a na servis nenáročný pracant velmi dobře využitelný na kratši i dlouhé cesty, na dojíždění do práce i na kochací nebo turistické jízdy. A stejně jako Yamaha MT-07 s VIN JYARM&#xxx, je i Honda NC 700/750 vyráběna přímo v Japonsku (mateřská továrna Kumamoto - viz VIN JH2RCxxxxxKxxxxxx).

 

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

18.3.2015 v 19:28 | Nahoru | #2804
 
A last but not least:

Takto vybavenou, novou, větší a těžší mašinu bych už v dnešní době chtěl s ABS - některé z důvodů viz výše v předvčerejším příspěvku.

Yamaha MT-07, pokud by byla v této konfiguraci a mnou preferované barvě k mání (od loňského začátku až doposud jich sem chodí s ABS jen malý zlomek oproti MT-07 bez ABS), by stála 170 tisíc Kč. A dovybavená pro cestování čelním štítkem a alespoň topkejsem s plotnou a s držákem na MT-07 pak za cenu okolo 170 + 3 + 7 = 180 tisíc. O nějaké reálné slevě nemá cenu uvažovat vzhledem k dosud přetrvávající malé nabídce nulasedmiček.

Novou NC 750S s ABS a s čelním štítkem lze při vyjednané slevě (samozřejmě je potřeba si o ni říct) získat za cenu cca 158 až 159 tisíc a k tomu navíc v rámci probíhající akce (první byla loni na podzim, druhá teď na jaře do vyčerpání zásob) větší (turistický) čelní plexi štít, topcase s plotnou a držákem plotny. Takže ta alternativní, jen lehce dovybavená MT-07 s ABS by mě stála okolo 180 tisíc a stejně dovybavené NC-čko rovněž s ABS lze i přes nevýhodný kurz Kč vůči Euru a US$ nyní při trošce snahy pořídit za 158 až 159 tisíc, čili o více než 20 tisíc levněji.


 
Honda NC 750S
postimg.org/image/jqqtk4hxh/][img]http://s18.postimg.org/jqqtk4hxh/Honda_NC750_S.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)

 
Souhlasím, že NC může svou koncepcí trochu, ne nějak extrémně, vybočovat z běžné skladby motocyklů. A že Honda NC 700/750 není určena pro každého, jenže to není žádná motorka. A přestože se to může některým "klasickým motorkářům" zdát nepochopitelné, tak opravdu má své kvality, které zase jiní lidé dokážou ocenit.
 
Někdo jiný, kdo třeba má větší sportovní ambice nebo úplně jiné priority, to klidně může vidět jinak a NC s "jen" 55 koni může považovat za nudu. Pro mne zase může být nudný třeba film v kině nebo cesta autobusem, ale jízda na dvou kolech nikdy. V jedné stopě se nikdy nenudím, a to ať jedu na bicyklu, na mopedu, na dváce nebo na čemkoliv, co má dvě kola, rídítka a spolehlivý motor. Na žádné motorce jsem se v celém svém dlouhém životě ještě nikdy nenudil. N I K D Y !

Ale toto je čistě můj osobní pohled na věc - podle mých priorit a na základě mých zkušeností, požadavků a potřeb.

Dovi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.3.2015 v 06:31 | Nahoru | #2805
Dovi> hezky napsané , ale nebýt letošního zdražení o 20 kolíků tak si určitě vybereš MT07

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

19.3.2015 v 10:13 | Nahoru | #2806
 

žakis píše: Dovi> hezky napsané , ale nebýt letošního zdražení o 20 kolíků tak si určitě vybereš MT07



jj, MT-07 mě hodně lákala a pro mnoho jejích předností jsem měl tendenci přimhouřit oči nad některými jejími nedostatky. Jenže loni ještě při těch příznivých zaváděcích cenách jsem do nové mašiny nechtěl (nemohl) jít, protože se přede mnou s pravděpodobností tak 50 na 50 rýsoval zhruba tříletý pracovní pobyt v USA letoškem počínaje.

Kromě toho se z MT-07 stejně už po dvou třech týdnech od uvedení na trh stalo prakticky nedostupné zboží s čekacími dobami přes celou sezonu, nehledě už ani na to, že Yamahy MT-07 s ABS se v ČR dají spočítat na prstech jedné ruky...

 

P.S.
A navíc potvrzuji Tvá slova - letos po zdražení už to bohužel není taková hitparáda jako loni. Ani nemusíme chodit k MT-07 v provedení Moto Cage, kde dneska již cena s ABS leze až ke 200 tisícům Kč.

Naposledy editováno 19.03.2015 10:15:08

NEW Yamaha MT-07

19.3.2015 v 20:14 | Nahoru | #2807
Tak pokud chceš cestovat a tahat krámy, na to MT ani není koncipovaný. Proto kupuju MT, na blbnutí a ježdění na kratší vzdálenosti. Samozřejmě s ruksakem můžu dál.
Na ježdění pohodlně a s nákladem mám už skůtříček.

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

20.3.2015 v 19:55 | Nahoru | #2808
Já bych na tom NC nezkousnul tu kyvku, jen jeden kotouč vpředu a taky ten malej výkon Jinak je to ale hodně praktická motorka, na cestování mnohem lepší, než MT Nulasedma je zase víc o ježdění jako takovym

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.3.2015 v 10:02 | Nahoru | #2809
 

SuperSic58 píše: Já bych na tom NC nezkousnul tu kyvku, jen jeden kotouč vpředu a taky ten malej výkon


Přestože po stránce funkčnosti i jednoduchosti údržby a taky snadnosti dodatečného připevnění čehokoliv potřebného k té kyvce nemám námitek, tak souhlasím, že oproti některým jiným, tvarově zajímavějším a samozřejmě i výrobně náročnějším a dražším typům (jako např. zrovna u MT-07), tento klasický, jednoduchý neodlehčovaný uzavřený ocelový profil asi nelze považovat za nějaký neotřelý designérský skvost.

 
postimg.org/image/czeqt6yzz/][img]http://s27.postimg.org/czeqt6yzz/rueda_trasera_1.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)

 
Je to však přímočaré, nic nepředstírající (nic nezastírající a na nic si nehrající) čistě technické řešení...

 
postimg.org/image/kv21tiyd3/][img]http://s15.postimg.org/kv21tiyd3/2014_Honda_NC750_X_ABS_brakes.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)

 
Něco jako zdánlivě primitivní, ale spolehlivý Kalašnikov (v jednoduchosti je síla).
A dobře se to myslím hodí k robustnějšímu pojetí řady NC s nadprůměrně vysokou nosností...

 
(zvětšení na prokliknutí)
postimg.org/image/v7dezi5gh/][img]http://s8.postimg.org/v7dezi5gh/Honda_NC750_Chassis.jpg[/img

 

Na závěr snad už jen malá poznámka k jednomu brzdovému kotouči a k výkonu motoru:

Ano, plně to chápu, každý máme trochu jiné potřeby. A souhlasím, že dva brzdové kotouče, byť menší, jsou víc než jeden brzdový kotouč, přestože má u NC větší průměr. Určitě to není na škodu pro toho, kdo potřebuje hodně často intenzivně brzdit - tam ten dvojnásobný počet destiček a kotoučů víc užije a navíc mu ten ubývající materiál vydrží snad alespoň přijatelně dlouho i když tlačí na pilu; samozřejmě se pak zas jednou za čas úměrně tomu víc prohne, až bude muset ten dvojnásobek dílů měnit.

 

SuperSic58 píše: Je to ale hodně praktická motorka, na cestování mnohem lepší než MT Nulasedma je zase víc o ježdění jako takovym


Stručné a jasné shrnutí, souhlas.
 

NEW Yamaha MT-07

23.3.2015 v 10:39 | Nahoru | #2810
Taky bych pro moji polovičku pořídil mt kdyby nepřišlo zdražení a nečekalo se tak dlouhou dobu. Takže volba padla na starší xj.





Naposledy editováno 26.03.2015 20:37:23

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

23.3.2015 v 21:30 | Nahoru | #2811
to má kyvku z mopeda?

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

23.3.2015 v 21:42 | Nahoru | #2812

Kafr22 píše: Jina uz vim jak prcuji padaky Rutan motorka pri cca 50km/h krasne jsem nedobrzdil tak jsem to polozil pod auto a?Pozor ,,jen,, trosku odrena riditka,packa a zrcadlo

foto

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

23.3.2015 v 21:52 | Nahoru | #2813
SuperSic58> no je fakt že ta se moc nepovedla. Ale to je prkotina,pokud motorka funguje. Zase oproti mt je lepší ochrana jezdce,když se okufruje vypadá to mnohem líp. Hlavní mínus oproti mt je váha.

3 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

25.3.2015 v 20:26 | Nahoru | #2814
nový test 07ky zde na webu
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha/yamaha-mt-07-moto-cage-oprsklej-vejrostek-30943.html

cituji pár slov redaktora Vládi Novotnýho:

skvěle fungující „nulasedmička“

jsem zvědavý, jestli mu to budou chtít zdejší hyperbajkeři vymluvit?

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

25.3.2015 v 21:02 | Nahoru | #2815
SuperSic58> až na toho vejrostka a vejletování dobrý.

NEW Yamaha MT-07

25.3.2015 v 21:04 | Nahoru | #2816
Dneska jsem potkal u Benziny v Liběchově dve Mt covjeli spolu 😉 Ja už přesedlal na Vobludu 796, ale 07 si dal vsimam 😉

NEW Yamaha MT-07

25.3.2015 v 23:28 | Nahoru | #2817
Divný, že někdo mluví o spojce jako máslové a další prej tvrdá lanková.

Ještě zajímavost: koneční prodejci mají z 07 3% a z 09 7%...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

26.3.2015 v 07:28 | Nahoru | #2818

SuperSic58 píše: nový test 07ky zde na webu
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha/yamaha-mt-07-moto-cage-oprsklej-vejrostek-30943.html

cituji pár slov redaktora Vládi Novotnýho:

skvěle fungující „nulasedmička“

jsem zvědavý, jestli mu to budou chtít zdejší hyperbajkeři vymluvit?

ty jsi nenapravitelnej
tobe vymluvit ze MT neni dokonala je jak presvedcit pubertaka ze ve svym veku nic nevi o zivote...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

26.3.2015 v 10:48 | Nahoru | #2819
Daart> přečti si to ještě jednou Já nejsem redaktor motorkáři.cz

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07

26.3.2015 v 10:52 | Nahoru | #2820

SuperSic58 píše: Daart> přečti si to ještě jednou Já nejsem redaktor motorkáři.cz

to ja vim, ale jak pretrasas jen ty kladny informace
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuk Yamaha MT-07 2024 [1, 2] Yamaha MT-07 Hekryd 31 Dnes v 10:16 WildOne
větrný štít / dunění v helmě Yamaha MT-07 Andloc 27 Dnes v 09:33 Johny_Servis
Rollover ventil odvetrani nadrze Yamaha MT-07, Yamaha XSR 700 HuSte 0 4.2.2024 v 15:25 HuSte
POI/Body zájmu - na cenu opravovat Yamaha MT-07 Ne-uron 3 24.1.2024 v 13:36 Ne-uron
Kde snížit výkon motorky Yamaha MT-07 Drediiik 13 12.1.2024 v 07:59 Krautkopf


TOPlist