omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...
Co na to naše národní hrdost?
Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
DanFunSun píše: dewwil> ...ten Testovač-redaktor jsem já.
Velmi se omlouvám i všem, které jsem tenkrát v tom fóru utíral, projekt jsem obhajoval... jsem na tom jel, jsem věděl, že to musí jít dovypiplat.... no až vloni jsem pochopil, že vůle udělat dobrou motorku a tu nabídnout světu tu není...
...tunel je tu
Hele v pohodě, mě se to nijak nedotklo, já si myslel o Midalu svý Jako moto se mi to líbí, to kolem ní a jejího vzniku už ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
...je mi vcelku jasný, že se jim tyto informace nemusejí líbit.....no mě se nelíbí, že by měla být banda lhářů a tunelářů v balíku a oslavována jako pilíř českého motocyklového sportu.
Každej někdy na tomto světě skončíme, pravdou je, že kdy a kde si vybíráme... já pouze vrátil podpásovku, co jsem obdržel od nich. Pokud se FGR přičiní o můj konec - bude to můj nový začátek
Jsem z října 1976 - ohnivý drak - tak raději shořím v boji, než abych vyhasnul ve sluji...
...ale nejraději to ještě pár let odložím
Naposledy editováno 03.12.2015 17:31:19
Čtyřletým čekáním se nechlubím - spíše se snažím upoznit motorkářskou veřejnost, co je to to FGR ve skutečnosti zač.
...v roce 2011 se jelo pouze pro natočení videa - motor vylučoval olej horem dolem, řadička se jedním směrem nevracela.. vpodstatě se na tom nedalo normálně jet. Si říkám tak jo. Přes zimu to doladí a na jaře 2012 jedu. Jupíí. Normálně jsem se těšil. Na živobytí jsem si vydělával jako OSVČ a něco jsem si u FGR přivydělal jako řidič autobusu, kuchař, zahradník a mechanik při MMČR. Vozil jsem Káju Haniku po závodech, leštil mu motorku, měnilgumy a trénoval s ním po odpoledních jízdu na jednokolce a po zadním na kole - problém nebyl.
V roce 2012 jeli FGR MS Moto3 a předělávali fabriku. Já byl stále živ spíše ze svého podnikání, no zkusil jsem Midalu 2x projet... jsem zjistil, že se nic nezměnilo.
To už mě trochu zarazilo, no říkal jsem si, že zkrátka na to neměli zkrz účast v MS čas a prostor. Ještě pořád jsem toužil se na hotový, cca 240 koňový V6 motorce svízt... Felgr mě na jaro na Midalu testování zval, tedy jsem na jaře 2013 zase přišel.
V roce 2013 jsem od jara u Felgrů okukoval cože se vlastně děje, že se nic neděje... jinou práci přijímal, bo mzdu jsem potřeboval...no v srpnu jsem se naštval...a pomocí svého počítače a Ignitech programu jsem kostrbatou palivovou mapu upravil/vyhladil - motorku rozpohyboval. Že Felgr uvidí že umím a nahradím Petráčka staršího co má to na starosti jsem doufal...aby jsme zajeli do Ignitechu mapu dle brzdy doladit jsem tlačil - pak stalo se a já oněch 8200km do konce podzimu nalítal. Hromadu nedostatků jsem zjistil, to všechno sepsal, dva motory na to jsem potřeboval... na jaro 2014 jsem se těšil....vždyť přeci z MPO to musí hlídat, ta motorka už konečně pojede jsem si říkal.
Když jsem potom v roce 2014 viděl, že zase nic, tak od srpna už jinou práci jsem měl - Felgrům, kde okna jsem brousil a harampádí z místa A na místo B stěhoval...jsem sbohem dal.
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
snad brzy pořídím něco modernějšího svýho a nebudu Tě muset po Brně nahánět na půjčený motorce jako vloni
zdar!
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
DanFunSun píše: Darmah> ..žádnou dohodu o mlčenlivosti jsem s Felgrama nepodepsal...
OK, chtěl jsem ti jenom naznačit, že to co tu píšeš si mohou přečíst i ONI
Jinak si myslím co ostatní, je to klasický tunel jak podojit dotace, ale furt je to pakatel oproti tomu co se nasypalo do Jawy a taky hovno. Za to se v tomto státě sedět nechodí
Jinak ti přeji ať už je líp, holt každá zkušenost je k něčemu dobrá.
Majklos píše: Nezlobte se na mě, ale mě bylo od začátku jasný že je to nesmysl, 2,5 l motorku od neznámý firmy z čr za několik mega si nikdo nikdy nekoupí ty prachy se měli vrazit do vývoje nějakýho motoru kolem 500 ccm a 50 koní co by se dal za rozumný peníze prodávat a lidi by ho měli rádi, tohle je nesmysl a jasnej tunel už od prvního písmenka, všichni kdo to upekli by měli momentálně sedět za katrem ale to bysme asi chtěli moc.
podpis do kamene! Po "listopadovém plyšáku", jsem byl jen cca 3 roky zaměstnancem, jinak sám na sebe - a je to někdy náročné, nemám dluhy, a nikdy mi nikdo nedal ani HALÍŘ dotací. Jestli tady někdo tvrdí, že je mu to jedno, co se za dotace vyhodí oknem/spálí v kamnech/narve do bachoru milionářům - měl by vrátit občanku. Mělo by taky konat státní zastupitelství a v téhle, a podobných kauzách dostat "pašáky" do tepláků. Za těch pár biliónů, co se u nás "postrácely", čili skončily na soukromých účtech, bychom se neskládali ve sbírkách na invalidy a podobně... a měli bychom se jako třeba v Rakousku.
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Naposledy editováno 18.01.2015 00:57:46
DanFunSun píše: Ozzy_> vpoho Ozzy - kritiku mám vlastně rád - pokud je správně uchopena, tak je ku prospěchu věci...
snad brzy pořídím něco modernějšího svýho a nebudu Tě muset po Brně nahánět na půjčený motorce jako vloni
zdar!
Za tebou se svezu vzdycky rad Pokud te vubec uvisim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
laďa-prášil píše: Jindra a Dan: Vás je v týhle republice škoda...
To mela byt ironicka poznamka? ...v tyhle republice jsou lidi(rozhodne nemyslim sebe), ktery konstruovali motory o kterych si vy myslite, ze je navrhoval zapadni nadclovek. Kreuz to rozhodne neni, tomu jedndoduse ujel vlak a dneska se jednak konstruuje jinak a jsou tu daleko zkusenejsi osoby na poli konstrukci motocyklovych motoru, nez on. Nemusis mi verit, jen porovnavam to, co mam moznost videt jako konstrukter.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
Jindra650 píše: To mela byt ironicka poznamka? ...v tyhle republice jsou lidi(rozhodne nemyslim sebe), ktery konstruovali motory o kterych si vy myslite, ze je navrhoval zapadni nadclovek. Kreuz to rozhodne neni, tomu jedndoduse ujel vlak a dneska se jednak konstruuje jinak a jsou tu daleko zkusenejsi osoby na poli konstrukci motocyklovych motoru, nez on. Nemusis mi verit, jen porovnavam to, co mam moznost videt jako konstrukter.
Ano, samozřejme.
1. Jesti někdo píše: Na projektu se podílelo 42 českých firem a dvě zahraniční. Bez částečné dotace od Ministerstva průmyslu a obchodu by byl tento projekt nemyslitelný. Prototyp FGR prošel na první pokus homologačními zkouškami. Již v letošním roce začala výroba nulté série šesti motocyklů s termínem dokončení v roce 2012. Každý kus bude sestaven na zakázku dle přání majitele, který si bude moci vybrat typ ráfků, barevné provedení, verzi pro jednoho, či dva jezdce, a další prvky, díky kterým bude z jeho MIDALU ještě větší unikát a každý kus bude originál. Cena stále není určena, neboť nejsou dohodnuty konečné ceny nakupovaných komponentů, hovoří se však o částce okolo 80 000 Eur, což je na takto výkonný a kompletně v Čechách konstruovaný zázrak naprosto adekvátní částka. Dostanete za ní moderní design, ty nejkvalitnější materiály a technické postupy, obří výkon a zároveň pohodlí a funkčnost v jednom harmonickém celku. MIDALU díky svému motoru a konstrukci prostě nemá konkurenci. To je holý fakt.
........... a přitom to dopadne jak dopadlo, je to jen hodně slov, ale plány jsou jaksi nenaplněné. Je to špatně a je to škoda, pro důvěryhodnost i jaksi škoda peněz z dotací. Ale tak se prachy u nás promrdávají, kam se člověk podívá.
2. Z toho vyplývá, že pokud je někdo výborný testovací jezdec a nemá co testovat, měl by najít příležitost venku, kde to funguje, nebo zařídit testovací středisko. Nebo testovat něco jiné. Dnes ovšem často personalisté sledují, co kdo píše na sociálních sítích, takže už nic testovat nespíš nebudeš, aspoň pro výrobce. Těžko ti někdo svěří metlu, když si přečte tvoje příspěvky.
3. Co se týče konstruování v čr, jako laik si dovolím tvrdit, že pokud jde o moto, skončily naše možnosti motorem J350 638, vše co je nad,je nad naše možnosti a nic nedoženeme, protože není kdo by to kupoval v dostatečném množství.
Nejsme schopni v čr vyrobit ani skutr 50 a smějeme se čínapičočína.
Najít jednoho člověka, který nakreslí motor, asi nebude takový problém, jak sehnat každý rok 1000 lidí, co to koupí.
Každý kus bude originál. U nás to jinak nejde. Máme problém vyrobit dva stejné
Kecy prdy beďary a dotace. Jawa, Blata, Fgr... a stovky jiných dotovaných, tisíce lidi, jejichž práci platí úřady práce. Normální člověk se musí ptát: jak to, že se to neposere? Nebo jak dlouho to může vydržet.
Legrační čtení Jawa: Dobrý den, předpokládáme, že informace o motocyklu začneme uvolňovat v roce 2013/2014 a to v době, kdy bude připravena sériová výroba. Nechceme se dopustit stejné chyby, jako u Sportardu, kdy byl motocykl představen, ale sériová výroba byla pozdržena a na nás se, zcela oprávněně, snesla vlna kritiky za to, že motocykl stále není dostupný k prodeji.
Dá se říct, že jeden sportard vyšel finančně možná milion, možná dva, nikdo se neptá Jak je to možné????
Fgr - Beru snahu o sport, fabrika vypadá pěkně, asi je schopná dělat věci. Otázka je, kolik vyšel tento kus?
V podstatě je to škoda slov, fungujete v mnoha oborech a nejde to změnit. Až to jednou skončí, otázka, kde budeme.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu | teamwhd | 113 | 1.11.2011 v 21:03 miligen |