paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!

omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...

Co na to naše národní hrdost?

Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu






2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

18.1.2015 v 09:35 | Nahoru | #1

laďa-prášil píše: Jindra a Dan: Vás je v týhle republice škoda...

To mela byt ironicka poznamka? ...v tyhle republice jsou lidi(rozhodne nemyslim sebe), ktery konstruovali motory o kterych si vy myslite, ze je navrhoval zapadni nadclovek. Kreuz to rozhodne neni, tomu jedndoduse ujel vlak a dneska se jednak konstruuje jinak a jsou tu daleko zkusenejsi osoby na poli konstrukci motocyklovych motoru, nez on. Nemusis mi verit, jen porovnavam to, co mam moznost videt jako konstrukter.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

18.1.2015 v 10:20 | Nahoru | #2
Jindra650> bez ironie, vážně, tak to je dobře že tu jsou Já s průmyslovkou do toho nevidim, tak jsem si myslel, že tu jsou jen penzisté z výzkumu jawy,čz kteří do 4T moc nedělali, pak profesoři na spalovací motory obecně a nakonec všeobecné konstrukční kanceláře co dělaj od sekaček, přes motodíly, po obráběcí stroje. Jestli se tu někdo zajímá a specializuje na moderní motocyklové (vysokootáčkové) motory a podvozky super. Pan Molcar má pěkný fotky na FB.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

19.1.2015 v 08:50 | Nahoru | #3

Jindra650 píše: To mela byt ironicka poznamka? ...v tyhle republice jsou lidi(rozhodne nemyslim sebe), ktery konstruovali motory o kterych si vy myslite, ze je navrhoval zapadni nadclovek. Kreuz to rozhodne neni, tomu jedndoduse ujel vlak a dneska se jednak konstruuje jinak a jsou tu daleko zkusenejsi osoby na poli konstrukci motocyklovych motoru, nez on. Nemusis mi verit, jen porovnavam to, co mam moznost videt jako konstrukter.



Ano, samozřejme.

1. Jesti někdo píše: Na projektu se podílelo 42 českých firem a dvě zahraniční. Bez částečné dotace od Ministerstva průmyslu a obchodu by byl tento projekt nemyslitelný. Prototyp FGR prošel na první pokus homologačními zkouškami. Již v letošním roce začala výroba nulté série šesti motocyklů s termínem dokončení v roce 2012. Každý kus bude sestaven na zakázku dle přání majitele, který si bude moci vybrat typ ráfků, barevné provedení, verzi pro jednoho, či dva jezdce, a další prvky, díky kterým bude z jeho MIDALU ještě větší unikát a každý kus bude originál. Cena stále není určena, neboť nejsou dohodnuty konečné ceny nakupovaných komponentů, hovoří se však o částce okolo 80 000 Eur, což je na takto výkonný a kompletně v Čechách konstruovaný zázrak naprosto adekvátní částka. Dostanete za ní moderní design, ty nejkvalitnější materiály a technické postupy, obří výkon a zároveň pohodlí a funkčnost v jednom harmonickém celku. MIDALU díky svému motoru a konstrukci prostě nemá konkurenci. To je holý fakt.
........... a přitom to dopadne jak dopadlo, je to jen hodně slov, ale plány jsou jaksi nenaplněné. Je to špatně a je to škoda, pro důvěryhodnost i jaksi škoda peněz z dotací. Ale tak se prachy u nás promrdávají, kam se člověk podívá.

2. Z toho vyplývá, že pokud je někdo výborný testovací jezdec a nemá co testovat, měl by najít příležitost venku, kde to funguje, nebo zařídit testovací středisko. Nebo testovat něco jiné. Dnes ovšem často personalisté sledují, co kdo píše na sociálních sítích, takže už nic testovat nespíš nebudeš, aspoň pro výrobce. Těžko ti někdo svěří metlu, když si přečte tvoje příspěvky.
3. Co se týče konstruování v čr, jako laik si dovolím tvrdit, že pokud jde o moto, skončily naše možnosti motorem J350 638, vše co je nad,je nad naše možnosti a nic nedoženeme, protože není kdo by to kupoval v dostatečném množství.

Nejsme schopni v čr vyrobit ani skutr 50 a smějeme se čínapičočína.

Najít jednoho člověka, který nakreslí motor, asi nebude takový problém, jak sehnat každý rok 1000 lidí, co to koupí.

Každý kus bude originál. U nás to jinak nejde. Máme problém vyrobit dva stejné

Kecy prdy beďary a dotace. Jawa, Blata, Fgr... a stovky jiných dotovaných, tisíce lidi, jejichž práci platí úřady práce. Normální člověk se musí ptát: jak to, že se to neposere? Nebo jak dlouho to může vydržet.

Legrační čtení Jawa: Dobrý den, předpokládáme, že informace o motocyklu začneme uvolňovat v roce 2013/2014 a to v době, kdy bude připravena sériová výroba. Nechceme se dopustit stejné chyby, jako u Sportardu, kdy byl motocykl představen, ale sériová výroba byla pozdržena a na nás se, zcela oprávněně, snesla vlna kritiky za to, že motocykl stále není dostupný k prodeji.
Dá se říct, že jeden sportard vyšel finančně možná milion, možná dva, nikdo se neptá Jak je to možné????
Fgr - Beru snahu o sport, fabrika vypadá pěkně, asi je schopná dělat věci. Otázka je, kolik vyšel tento kus?

V podstatě je to škoda slov, fungujete v mnoha oborech a nejde to změnit. Až to jednou skončí, otázka, kde budeme.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu teamwhd 113 1.11.2011 v 21:03 miligen


TOPlist