paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!

omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...

Co na to naše národní hrdost?

Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

18.1.2015 v 10:20 | Nahoru | #1
Jindra650> bez ironie, vážně, tak to je dobře že tu jsou Já s průmyslovkou do toho nevidim, tak jsem si myslel, že tu jsou jen penzisté z výzkumu jawy,čz kteří do 4T moc nedělali, pak profesoři na spalovací motory obecně a nakonec všeobecné konstrukční kanceláře co dělaj od sekaček, přes motodíly, po obráběcí stroje. Jestli se tu někdo zajímá a specializuje na moderní motocyklové (vysokootáčkové) motory a podvozky super. Pan Molcar má pěkný fotky na FB.

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

18.1.2015 v 19:29 | Nahoru | #2
bledemon> Kdyz uz tady padlo jmeno jednoho z kolegu, tak treba on je jednim z tech, ktere jsem mel na mysli. To, ze neni o tehle lidech slyset jeste neznamena, ze nejsou a je tu jeden jediny guru pres motory, ktere si lide radi predstavuji jako velke kormidelniky, kteri nad vykresem motoru rozdavaji rozkazy a padaji z nich takova moudra, ze vsichni padaji na kolena. To same je i postava p.Pudila, ktery se podle me zase az prilis glorifikuje. Ma nepochybne zasluhy a zvladnul toho opravdu hodne, ale zainteresovanych lidi je v konstrukci daleko vic a mnohdy aspon treba v Jawe to fungovalo tak, ze vsechny patenty a vynalezy publikovali stale ti sami lide jako zaby na prameni, aniz by meli zasluhu. V Cechach se konstruuji(pripadne spolupracuje) pro zahranicni zakazniky casti nebo kompletni motory do motorek, aut, nakladnich vozu, male ale i treba velke stacionarni motory. Podvozky motorek krom toho co je znamo od FGR a dalsich nevim, nase firma nema takove odborniky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu teamwhd 113 1.11.2011 v 21:03 miligen


TOPlist