Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!
omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...
Co na to naše národní hrdost?
Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu
omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...
Co na to naše národní hrdost?
Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Havi, zkoušky a homologizace sa nerobila a výpočetní technika snáď už bola. Vzhľadom na to, že na tej motorke nie je nič inovatívne a prevratné, tak neviem, čo by tam také vyvíjali. Šak na tom motore nie je nič také výnimočné, akurát že má 6 valcov a veľký objem. Otáčky točí jak bežný autový, výkon má tiež jak motor z auta...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
jean192 píše: Havi, zkoušky a homologizace sa nerobila a výpočetní technika snáď už bola. Vzhľadom na to, že na tej motorke nie je nič inovatívne a prevratné, tak neviem, čo by tam také vyvíjali. Šak na tom motore nie je nič také výnimočné, akurát že má 6 valcov a veľký objem. Otáčky točí jak bežný autový, výkon má tiež jak motor z auta...
64M CZK je na bezny vyvoj serioveho motoru zoufale malo.
Kdyz pominu vse ostatni (vcetne nakladu na vlastni konstrukci a vyrobu prototypu) a budes uvazovat jen testovani:
Vezmi si ze pro radne otestovani motoru je treba odjet minimalne 4 motorove zivotnostni druhy testu na brzde s minimalni dotaci 250 hodin kazdy. Heat shock, polycycle, vibracni a Full load/ full speed.
Tohle je absolutni minimum a opakuje se typicky trikrat ve vyvojovem cyklu (koncept, design, produkt). Takze minimalisticky 3x4x250 hodin = 3000 hodin pricemz hodina je cca 200 Eur celkovych nakladu. to mas 0.6M Eur za minimalisticke testovani jen toho funkcniho celku. Vetsinou se to minimlane jednou nepovede a retestujes.
Komponentni testovani musis ale pripocist dale k tomu i kdyz nakupujes komponenty jako jiz validovane komodity... abys odhalil alespon sve nejvetsi integracni preslapy.
Nerikam ze to nejde "vyvinout" se zlomkem vydaju, ale dopada to jako tento pripad.
Pro orientaci, i bez CAPEXu (hmotnych investic) jsou tyhle cca 2M EUR tak na stredne komplexni 12-18 mesicni inovaci jednoho komponentu jako je inteligentni sensor apod.
Naposledy editováno 19.01.2015 16:31:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu | teamwhd | 113 | 1.11.2011 v 21:03 miligen |