paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!

omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...

Co na to naše národní hrdost?

Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu






1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

18.1.2015 v 19:41 | Nahoru | #1
Havi, zkoušky a homologizace sa nerobila a výpočetní technika snáď už bola. Vzhľadom na to, že na tej motorke nie je nič inovatívne a prevratné, tak neviem, čo by tam také vyvíjali. Šak na tom motore nie je nič také výnimočné, akurát že má 6 valcov a veľký objem. Otáčky točí jak bežný autový, výkon má tiež jak motor z auta...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

19.1.2015 v 16:27 | Nahoru | #2

jean192 píše: Havi, zkoušky a homologizace sa nerobila a výpočetní technika snáď už bola. Vzhľadom na to, že na tej motorke nie je nič inovatívne a prevratné, tak neviem, čo by tam také vyvíjali. Šak na tom motore nie je nič také výnimočné, akurát že má 6 valcov a veľký objem. Otáčky točí jak bežný autový, výkon má tiež jak motor z auta...



64M CZK je na bezny vyvoj serioveho motoru zoufale malo.
Kdyz pominu vse ostatni (vcetne nakladu na vlastni konstrukci a vyrobu prototypu) a budes uvazovat jen testovani:

Vezmi si ze pro radne otestovani motoru je treba odjet minimalne 4 motorove zivotnostni druhy testu na brzde s minimalni dotaci 250 hodin kazdy. Heat shock, polycycle, vibracni a Full load/ full speed.
Tohle je absolutni minimum a opakuje se typicky trikrat ve vyvojovem cyklu (koncept, design, produkt). Takze minimalisticky 3x4x250 hodin = 3000 hodin pricemz hodina je cca 200 Eur celkovych nakladu. to mas 0.6M Eur za minimalisticke testovani jen toho funkcniho celku. Vetsinou se to minimlane jednou nepovede a retestujes.
Komponentni testovani musis ale pripocist dale k tomu i kdyz nakupujes komponenty jako jiz validovane komodity... abys odhalil alespon sve nejvetsi integracni preslapy.
Nerikam ze to nejde "vyvinout" se zlomkem vydaju, ale dopada to jako tento pripad.

Pro orientaci, i bez CAPEXu (hmotnych investic) jsou tyhle cca 2M EUR tak na stredne komplexni 12-18 mesicni inovaci jednoho komponentu jako je inteligentni sensor apod.

Naposledy editováno 19.01.2015 16:31:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu teamwhd 113 1.11.2011 v 21:03 miligen


TOPlist