omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...
Co na to naše národní hrdost?
Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Naposledy editováno 18.01.2015 00:57:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
laďa-prášil píše: Jindra a Dan: Vás je v týhle republice škoda...
To mela byt ironicka poznamka? ...v tyhle republice jsou lidi(rozhodne nemyslim sebe), ktery konstruovali motory o kterych si vy myslite, ze je navrhoval zapadni nadclovek. Kreuz to rozhodne neni, tomu jedndoduse ujel vlak a dneska se jednak konstruuje jinak a jsou tu daleko zkusenejsi osoby na poli konstrukci motocyklovych motoru, nez on. Nemusis mi verit, jen porovnavam to, co mam moznost videt jako konstrukter.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu | teamwhd | 113 | 1.11.2011 v 21:03 miligen |