Přijdu k VFR 800 Fi (2001) bez problému nastartuju, vyjedu. Hrnu po D2 směr Bratislava po té hrozné panelce a na Slovenských hranicích, tam kde začíná normální cesta dávám při předjíždění v rychlosti cca 120km/h blinkr. V okamžiku, kdy sepnul blinkr mi spadly ručičky budíků na 0 a vynulovalo se počítadlo denních km a hodiny.
"Reset" budíků se opakoval vždycky se sepnutím blinkru. Zastavuju na odpočívadle, volnoběh v pohodě. Při přidání plynu se hlavní světlomet víc rozsvítil (bylo to v noci, tak to šlo dobře vidět) - z toho předpokládám že altík funguje jak má. Vypínám motor a už jsem nenastartoval, ozvalo se pouze "cvak" a opět reset budíků - asi baterka KO. Roztlačil jsem to a dojel domů. Po cestě domů už to nedělalo. Doma vypnu motor a po chvíli opět úplně v pohodě nastartuju, jak kdyby se nic nestalo.
Tato menší příhoda mně potkala na cestě do Řecka, kdy jsem měl plně naloženou mašinu a jet dál jsem nechtěl riskovat, takže jsem nakonec jel autem
Má někdo typ, co by to mohlo být?. Budu nesmírně vděčný.
Před cestou jsem nechal proměřit dobíjení-OK, zátěžový test baterky-OK.
Předem díky za odpovědi k tématu
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Fi - asi problém v elektrice
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Fi - asi problém v elektrice
vyresila to vymena regulatoru, ale neptej se mne proc, protoze to jakoby nedava smysl ..
Naposledy editováno 03.09.2014 20:41:00
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Fi - asi problém v elektrice
Kajx píše: Nedalo mi to a byl jsem to teď projet jen po městě. Normálně nastartovala, najedu cca 6 km a začaly mi pomaličku pohasínat budíky až opět při zapnutém blinkru začaly hezky do rytmu padat ručičky. Hlavní světlo se při přidání plynu rozsvítí víc, ale na budíky to nemá vliv, ty se víc nerozsvítí. Tak tak jsem dojel domů, už to začalo kuckat. Sáhnul jsem na regulátor a ten úplně hoří. Najde se někdo v Brně, kdo zná VFR a dokáže to proměřit a říct co je teda v řiti?
promer si znova dobijeni, ale u zahrate motorky ... imho mas v <> regulator
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Fi - asi problém v elektrice
Pokud chces tak v sobotu po obede budu v Brne, jedu za kamaradem na svatbu a mezi obradem a party budu mit nekolik hodin cas. Zajdu si po obradu na obed za mati a pak bych se ti na to mohl podivat. Sice ti nic neopravim ,protoze nebudes mit dily, ale promerit ti to muzu. To neni problem.
Je potreba jeste zkontrolovat konektory od altiku a od regulatoru. Kdyz je problem s dobijenim tak se to umi pekne vypalit.
mas garaz? nejake naradi na pripadne sundani kapotaze a nadrze? Nevim kde presne mas konektor od regulatoru a nevim kde presne je konektor od altiku.
Pokud ti termin vyhovuje tak mi napis SZ. Pak se spojime pripadne telefonama a domluvime se presneji. Protoze podivat se do tohoto tematu pravdepodobne zapomenu, proto tu soukromou zpravu ;)
A ještě by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenost s regulátorem (model ESR 691) prodávaným na motoregulátory.cz - na těchto stránkách neuvádí žádné specifikace, výrobce je nějaká firma Electrosport a má to prý pasovat přesně kus za kus.
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 Fi - asi problém v elektrice
jo a ten pátej drát na stejnosměrný straně regulátoru je referenční vodič regulátoru, musí být trvale připojenej k plusu...jinak ti z regulátoru poleze přes 16V a odšlehneš si žárovky a podobně...ideálně ho hned natvrdo připojit k červenejm...ty ostatní kabely jsou zdvojený plus a kostra, je to rozvidlený kvůli lepšímu přenosu proudu přes konektor....dva fastony převedou snadněji než jeden....osobně bych tam bez přemejšlení kuchnul jakejkoliv regulátor z NEhondí motorky s výkonem kolem 300W a budeš mít klid...koupíš na bazaru kolem litru...
Naposledy editováno 16.10.2014 00:08:12
300W regulátor je moc málo, VFR má altík 470W, je to malá elektrárna
Naposledy editováno 16.10.2014 18:02:41
Jediné, co mně zarazilo a trochu zklamalo, byl způsob, jak přehodili konektory z původního regulátoru. Čekal jsem, že to jako profíci, navíc jako placenou službu, udělají tak, že osadí KONCE drátů nového regulátoru starými (nebo i novými) fastony, které nainstalují zpět do starých konektorů.
Jenže pro zjednodušení práce se nic takového nekonalo a jen ustřihli staré konektory i s kusem starého kabelu a spojili je někde uprostřed s novými kabely. Navíc kabely mají i jiný průměr (viz. foto).
Proto se ptám zdejších elektrikářů: je to takhle v pořádku? Vydrží to? Bude se to ve spoji hřát? Neutřepe se to vibracema?
Jejich technik mně ujišťoval, že to takhle dělají běžně a že je to v pořádku. Z mého pohledu je to docela neprofesionální řešení
Přikládám foto, je tam vidět u konektoru na jednom žlutém drátu jejich spoj.
pájku vezme do ruky každej, ale jde o to, jak se to s ní umí...jak je vyřešená izolace...fixace....drtivá většina lidí netuší, že se pájený spoje umejvaj...alespoň lihem....a na bezoplachový pájení je ideální třeba tohle tavidlo...já osobně ještě používám vulkanizační tekutou gumu...takže za mně - spájet(umejt), izolačkou překrýt, navulkanizovat, a pak přeze vše smršťovačku....to je pro mne plnohodnotnej spoj...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |