globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?
17.9.2014 v 18:56
Zdar, dnes jsem našel v zadní pneu hřebík asi 2cm, takže žádný krovák a čistý průstřel. Zkaženou náladu jsem měl jen pro to, že jsem se místo projížďky musel vydat do servisu. No a tam mě vyděsili. Že výrobci pneu nedoporučují opravovat. Při nejlepšim bude utíkat a při nejhorším se vyvalí a praskne, což demonstrovali ukázkou části předni pneu, kterou měl borec opravovanou a roztrhla se ve 200km/h. Dali mi tam takovej ten gumovej hřeb s velkou plotnou zevnitř. Takovej měla i ta bouchlá guma. Říkali, že moto pneu mají nějaký nekonečný kord, který se přeruší pravě defektem. Jen pro info, jde o motoservis s dobrou pověstí. Na druhou stranu si takto opravovat pneu nechávají všichni. Mám to na 1200GS, je to v podstatě nová guma Metzeler. Jaké máte zkušenosti, komu to takhlě řamplo a zabil se. Nechávate si opravovat nebo kupujete nový. Chci se nechat uklidnit :), že hledám problémy kde nejsou.
Anketa: Co děláš po píchnutí pneu na moto
Koupim novou
13%
17
Opravim nějakou sadou sám (knotem) a neřešim
60%
77
Nechám opravit v pneu servisu
27%
35
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

20.9.2014 v 23:14 | Nahoru | #121
muchus> Dobry no , tak na nejake ne sportovni enduro , rec je gumach bez duse.

2 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 01:54 | Nahoru | #122
Já šel kvůli lepený přední gumě na držku. Je to asi dva měsíce a jsem fakt rád, že žiju...
Přední dušová Mitaska E-07. Ve 150-ti jsem předjel kamion,zařadil se,zvolnil na 110 a najednou šup, bez varování se začal vlnit předek. Guma prázdná nahned. Brzdím zadkem a hledám místo kam to pošlu. Naštěstí dobrý, škarpa do V-čka asi metr hluboká, hlavně pryč z asfaltu a od toho kamionu. Skok jsem ustál,jen naražená holenní kost přes chrániče a urvaný blinkr o to křoví na konci výletu..Ještě,že to bylo až za městem a ne někde při kličkování v koloně v Hradci.
Příčina všeho byla jasná po sundání doma. V jednom nejmenovaném motoserv.kam už nikdy nepojedu ani pro suchý z nosu, mi dali dva fleky na duši hned vedle sebe,přičemž se půlkou vzájemně překrývaly a v tom místě se udělala taková šupinka z pod který to naráz uteklo.
Tak jsem koupil novou gumu a novou zesílenou enduro duši a v dalším pneuservisu mi ji při nandávání 4cm u ventilku skřípli, takže zase ucházela /tam už taky nejdu/. Pak přišel další pneuservis. Už to neuchází,ale nová guma je lepená,což mě sere..
Píšu to jen pro ty inteligentní, co by lepenou na SS nedali,ale na enduro klidně..
/Já to taky nikdy!neřešil a vesele nechal lepit/

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 02:50 | Nahoru | #123

dandy.m píše: Já šel kvůli lepený přední gumě na držku. Je to asi dva měsíce a jsem fakt rád, že žiju...
Přední dušová Mitaska E-07. Ve 150-ti jsem předjel kamion,zařadil se,zvolnil na 110 a najednou šup, bez varování se začal vlnit předek. Guma prázdná nahned. Brzdím zadkem a hledám místo kam to pošlu. Naštěstí dobrý, škarpa do V-čka asi metr hluboká, hlavně pryč z asfaltu a od toho kamionu. Skok jsem ustál,jen naražená holenní kost přes chrániče a urvaný blinkr o to křoví na konci výletu..Ještě,že to bylo až za městem a ne někde při kličkování v koloně v Hradci.
Příčina všeho byla jasná po sundání doma. V jednom nejmenovaném motoserv.kam už nikdy nepojedu ani pro suchý z nosu, mi dali dva fleky na duši hned vedle sebe,přičemž se půlkou vzájemně překrývaly a v tom místě se udělala taková šupinka z pod který to naráz uteklo.
Tak jsem koupil novou gumu a novou zesílenou enduro duši a v dalším pneuservisu mi ji při nandávání 4cm u ventilku skřípli, takže zase ucházela /tam už taky nejdu/. Pak přišel další pneuservis. Už to neuchází,ale nová guma je lepená,což mě sere..
Píšu to jen pro ty inteligentní, co by lepenou na SS nedali,ale na enduro klidně..
/Já to taky nikdy!neřešil a vesele nechal lepit/



no, jenže tu se baví lidi o lepení gum, které mají několik mm a nééé o duši, která má 0, 0 nic.... za druhé, musí ti to někdo zalepit dobře, nebo aspoň normálně....

takže tvoja zkušenost je u dotazu "lepit, nelepit" k ničemu. až se někdo zeptá, kam v tvojem okolí nejezdit, tak tam můžeš napsat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 02:53 | Nahoru | #124

andrewsb píše: Nevim co povazujes za iracionalni paniku ,ale za to ze ma nekdo jiny nazor neznamena , ze musi byt spatny, ano gumy jsou lepene z nekolika kusu a smesi a je tam x mikroprasklin , zmolku atd ale to neni zas tak nenormalni , videl jsem i praskle pneu kdyz se od sebe odlepili smesi stredu a kraje, ale tomu asi nezabranis kdyz se to ma stat.Ale nemusim mit vse za kazdou cennu opravene kvuli par stokorunam.Vim ze hodne lidi takto jezdi, jak jsem psal vyse je to jejich vec .Jen konstatuji , ze bych na tom nejezdil. Ty si to opravuj a ja si budu kupovat novy a az pichnu tak ti ji poslu muzes si ji zalepit.



Pošli i nějakou mě prosím :)

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 02:56 | Nahoru | #125

shewcza píše: Pošli i nějakou mě prosím :)



taky chcu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 09:50 | Nahoru | #126
dandy.m> no jestli jezdis s e07 150 kmh tak uz jsi kaskader sam o sobe , lepeni na to nebude mit vliv

Naposledy editováno 21.09.2014 09:50:47

Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 10:35 | Nahoru | #127
andrewsb: Jasný, beru.
dandy.m: No, otázka ale nezněla, zda dát přes sebe dvě laty. Otázka byla, zda lepit nebo nelepit. Předpokládá se, že to bude dobře provedený, ne zprasený. Sám vidíš, že i novou duši můžeš nasadit tak, že Tě pak potká příhoda podobného typu.

1 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 11:50 | Nahoru | #128
Hele necetl jsem cely vlakno a treba to tu nekdo psal. Co to vyresit zalepenim a jeste tam flaknout dusi ? Ono kdyz pichnes dusi tak ji jenom vymenis nebo zalepis a plast se neresi, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 19:43 | Nahoru | #129
Pro zastánce výměny a nelepení:
Viděli jste někdy takový kord? Zkoušeli jste to někdy lepit knotem alespoň na dojetí? Každá silniční guma s vyšším rychlostním indexem má ocelový kord spletený s poměrně dost silných ocelových lanek. V Případě defektu čímkoliv o velikosti brusného hřebu z lepící sady se lanka v gumě jen rozestoupí a po vyjmutí zase vrátí do původní polohy.
Víc poškodit kord můžete naopak u endurových gum, kde je většinou jen hadra a proto taky ta guma stojí polovinu.

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 20:14 | Nahoru | #130

gugo píše: motoblb> jeden prasklej drat netreba resit. a kdyz je jich vic, svete div se ty konce jsou v ty gume videt. kdyz do toho zajedes treba pilnikem tak je to citit ze pilujes kov a ne gumu.

Me se fakt libi, ze tady lidi co gumu pravdepodobne videli pouze zvenci a mozna ji parkrat nahustili budou hodnotit zda lepit ci nelepit.

Prdlajz-pilníkem ucítíš,že jsi na drátu,ale ne jestli je ten drát přerušený,to by musela být díra jak do prdele.Já místo pilníku používám frézku.Kolik můžeš porušených drátu pustit do provozu na motorce??

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 20:18 | Nahoru | #131

MartasUS píše: Hele necetl jsem cely vlakno a treba to tu nekdo psal. Co to vyresit zalepenim a jeste tam flaknout dusi ? Ono kdyz pichnes dusi tak ji jenom vymenis nebo zalepis a plast se neresi, ne?

Pokud máš TT (nehledej v tom vláčky) tak plášť opravdu lepit nemusíš,zalepíš duši,nebo ji vyměníš.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

21.9.2014 v 23:07 | Nahoru | #132

gugo píše: dandy.m> no jestli jezdis s e07 150 kmh tak uz jsi kaskader sam o sobe , lepeni na to nebude mit vliv


No kaskadér někdy asi jsem, jako každej kdo sedí na motorce, ale nevím proč by E-07 vadilo 150kmh. Rychlostní index má v T-čku /190km/a nikdy jsem s tím problém neměl. Kromě ty zfušovaný duše. Na vodě to je jiná...

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

22.9.2014 v 09:15 | Nahoru | #133

dandy.m píše: No kaskadér někdy asi jsem, jako každej kdo sedí na motorce, ale nevím proč by E-07 vadilo 150kmh. Rychlostní index má v T-čku /190km/a nikdy jsem s tím problém neměl. Kromě ty zfušovaný duše. Na vodě to je jiná...



Nevim jakej rychlostní index má E-09, ale jet na ní svižnějš bylo nepříjemný, motorka se vlnila jako had.

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

22.9.2014 v 09:23 | Nahoru | #134
efas>
Já jen napsal, že jsem to kolo otestoval jak ve dvou, tak při cca 250, ale to jsem jel sám a toho blba bych si vyprošoval, taky ti nenadávám, tak se zklidni. Ta testovačka mi jen potvrdila, že jsem to dobře vyvážil, ne zalepil, to se dá asi těžko poznat.
A co se týká toho stylu jízdy, tak věř, že zas tak pomalu nejezdím, i když to by měl asi každý, ale nejsem takovej magor, aby moje gumy nesly stopy opotřebení jako z okruhu, jestli ty takhle jezdíš, budiž ti zem lehká, až s sebou flákneš.
Nic o mně nevíš, tak ti jen písnu, že už jsem nějakou tu bouračku měl, když se jede na hraně, ale naštěstí vždy jen při závodech, na silnici by to asi byla konečná, tak mě prosímtě neuč jezdit, tak, aby bylo na mojich gumách vidět, jakej jsem střelec, to nemám zapotřebí.

Naposledy editováno 22.09.2014 09:26:41

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

23.9.2014 v 14:19 | Nahoru | #135

fidlimydli píše: Pro zastánce výměny a nelepení:
Viděli jste někdy takový kord? Zkoušeli jste to někdy lepit knotem alespoň na dojetí? Každá silniční guma s vyšším rychlostním indexem má ocelový kord spletený s poměrně dost silných ocelových lanek. V Případě defektu čímkoliv o velikosti brusného hřebu z lepící sady se lanka v gumě jen rozestoupí a po vyjmutí zase vrátí do původní polohy.
Víc poškodit kord můžete naopak u endurových gum, kde je většinou jen hadra a proto taky ta guma stojí polovinu.



kazda gume nemá ocelovy kord. Ja mam diagonalni pneumatiky a tam je urco textilni kord

3 reakcí na tento příspěvek Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

30.9.2014 v 22:16 | Nahoru | #136
tak jsem ted byl 3 dny v Rakousku,, předtim jsem pichnul asi u garaže, hřebik byl v zadni gumě,, trochu z boku mezi vzorkem,, tady jsem si vše přečetl, zalepil knotem,, najel na ni 700km, a v rakousku mi v noci na dalnici ušla,, tak jsem tam stal,, za chvili tam byla policie a odtahovka,, hodili mě asi 16 km k velkemu parkovišti u dalnice s pumpou a hotelem, takže mi kurvy napočitali 280 eček odvoz a 82 za hotel.a že mi to opravi v servisu až v ponděli, nebo v nedeli nedělaj, a to jsem musel do prace,, drahy to bylo jak svině,, to jsem méohl bejt letecky v turecku, rano jsem tam vrazil zase knot a ten sprei stou pěno, drželo to,, tak jsm opatrně dojel do chebu z salzburku,, maj tam hovada draho,, no ztkušenost na přiště,, zdravim

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

30.9.2014 v 22:32 | Nahoru | #137
jiricek.> To je teda opravdu "pěkná" zkušenost Aspoň jsi dojel. Mě loni nechalo GSo v Itálii (spojka). Měl jsem to ve dvou servisech, lítání mraky, ve finále mi to stálo 250 Euro a dokodrcal jsem akorát do Slovinska. Odtud už pak dodávkou. Takže další prachy - 1600 km dodávkou, dál. známka, no taky nic moc. Ale furt lepší než si někde rozbít čumák ...

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

30.9.2014 v 22:39 | Nahoru | #138
jiricek.> Tak su endurar tak vozim duse ne ? Pak te nemuze takova prkotina prekvapit.

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

1.10.2014 v 10:52 | Nahoru | #139
jiricek.>
Knot je sviňa

(reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

25.12.2016 v 16:27 | Nahoru | #140
lopata75> len skoda ze to zasere rafik az az
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rumunsko BMW R 1200 GS Tom73x 1 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl


TOPlist