něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.
p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.
moto: diversion 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
radi5 píše: Poserproužek na přední gumě mají i lidi, kteří jedou kurva rychle.
samej letec tady ...poser pruhy...výrok sršně a jak se zažil...to že tu každej mele o broušení stupaček když je má mnohem níž, má jinej podvozek , jiný profil gum , jiný šířky ráfků, tlaky v gumách, geošku motorky...no nic tak bruste a mějte super pocit...
příklad gumy supercorsy (cbr1000rr) předek 3mm od kraje zadek kraj...
gumy mi PR3 stejná trať i rychlost (cbr 1000rr) předek 0mm, zadek 0mm ...
žádnou stupačkou sem nedřel7
FZ1 gumy sportsmart (FZ1 06) předek 5mm , zadek 0 ...stupačky o zem i boty
gumy dunlop Q2 (fZ1 06) předek 3mm , zadek 1mm-2mm stupačky o zem
potom osazeno přepáčko PPracing
Daytona 675 (08) pirelli supercorsa 6mm předek , zadek 0-1mm
dunlop Q2 6mm předek , zadek 0
žádnou stupačkou sem nedřel
XJR1300 pirreli Q2 ...předek kolem 1cm a zadek taky ...stupačky po zemi
netahám ani výrazně koleno po zemi a sem na hraně gumy páč na tom nevysím jak opice a nebo nemám vykloubenou kyčel jak při porodu...
sedni na SS třeba jako 675 a pochopíš co znamena brousit stupačky , spoustu litrů má 190 gumu ta de na hranu rychleji než třeba 180/55...prostě abys na tom lehl jak na okruhu chce to vyšší profil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
stráťa píše: VladaM> Nemyslím že musí nutně být něco špatně. Každá vydlice se kroutí (víc nebo míň ale kroutí se snad každá), guma se deformuje atd. - třeba jenom zatáčky na jednu stranu jezdí agresivněji/rychleji než na druhou.
Ono to není úplně běžné, mít sjetou zadní víc na levé straně a přední víc na pravé straně.
Takže všechny Tvoje argumenty k tomu nějak nejdou dohromady.
PetrA3 píše: Třeba na Duke 390 guma do kraje nejde, zbejvá tak 2.5cm. Limitujou to stupačky, ta guma jak je uzka tak je na konci skoro rovnobezna s ráfkem :D
To, ze drhnes stupackama neznamena, ze uz to vic nejde. Jde dost o to kolik vazis a jak na to sedis. Jestli na tom sedis rovne, nebo vysedas apod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
AnihilatorCZ píše: No, vcera rano jsem cetl tuto diskuzi a tak nejak mi to nedalo a odpoledne jsem vytahl tu moji krasavici na projizdku. Pred jizdou jsem se podival na zadni gumu a vyrazil. Cca v sedm vecer, klidna jizda, profik nejsem a po dvou hodinach, kdyz jsem prijel probehla kontrola onech poser krouzku a zaver, na leve strane cca do 2cm od kraje a na prave strane 1cm. Az bude pocasi, tak to zkusim az na kraj, ale zkusenosti a strach mi nedaji, tak se na to asi vyseru. Rozmlatit masinu kvuli poser krouzkum........., asi to za tonestoji. Radsi s poserkrouzkama a celou masinou, nez bez krouzku a motorka ve skarpe. Jo a pneu jsem kupoval letos nove, obe.
Říká se poserPROUŽEK, ne kroužek.
Ale jinak máš pravdu, že je zbytečné se kvůli takové blbosti sbírat z příkopu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
dejf. píše: A co znamena pojem "klopit dostatecne" ? To se neda obecne pausalizovat prece. Nejdulezitejsi je jezdit na to, na co mas, pripadne na co ma motorka/gumy...A na naky poser lajny srat a kecy ostatnich srat. Ja taky dycky dyz z toho slezu, prvni cumim na gumy a saham na ne jak sou teply a tak...Takovej zvyk uz no. Ale ze bych se stresoval z toho jak ta guma vypada, abych pred ostatnima na benzine nevypadal jak mrdal, to ne. Jezdis pro sebe, ne pro ostatni.
Přesně tak, správnej názor. Na všech motorkách, co jsem měl ( Varadero, Agusta, R1, FJR) jsem vzadu, po pár stovkách km, žádný tzv. poserproužek neměl, ale na předku byla vždy rezerva. Nemyslím si, že jezdím pomalu, ale taky nejsem žádnej velkej borec a je pořád co se učit. Na okruhu a tam kde to znáš a je do zatáčky vidět je to jiný a můžeš jít až na své maximum. Je ale blost na celodenním výletě se celou dobu snažit smáznout poserproužek a riskovat, že půjdeš na držku, o to snad nejde, ne? Je lepší si to užít bez stresu, jet tak, abych z toho měl radost a vrátit se domů v pořádku. A pokud tě to fakt trápí, zajeď si na okruh. Tam poznáš maximum své i motorky, zdokonalíš se a zvýšíš si sebevědomí. Nikdy by mi nenapadlo smát se někomu, že má 2 cm do hrany.
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
edit: a nejvic mi vyhovuje , kdyz jede nekdo tesne prede mnou , kdo to umi a vidim , jak to poklada do zatacek a jakoby mne vede .....to vim , ze ja se odvazim tak 75 % jeho naklonu
furt mi dela problem koukat tam , kam jedu a ne pred predni kolo
Naposledy editováno 25.06.2014 12:56:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
hlemejzd999 píše: ja vzdycky rikam ostatnim , s kteryma jedu , at nejezdej jak kreteni a cekaj na me ... oni se taky nezblaznej , kdyz pojedou jednou normalne a podle nejslabsiho v parte a nebudou vsude rvat koleno k zemi ...kdyztak si nechaj odstup , zatacky si projedou , jak chtej a zas me dojedou ...abych jel zatacky jako ostatni , kdyz to tolik neumim , nebo si tolik neverim a neklopim - na to se muzu vysrat
edit: a nejvic mi vyhovuje , kdyz jede nekdo tesne prede mnou , kdo to umi a vidim , jak to poklada do zatacek ..to vim , ze ja se odvazim tak 75 % jeho naklonu
Ja kdyz jel s nekym pomalejsim tak jsem zatacky jel normalne ale nasledne vzdy vypustil rovinku a nechal ho me dojet.
SirIndy píše: Ja kdyz jel s nekym pomalejsim tak jsem zatacky jel normalne ale nasledne vzdy vypustil rovinku a nechal ho me dojet.
no ve dvou to jo , ale kdyz jeete treba 4 tak uz nekdo musi jet z tech rychlejsich posledni ... ten nejpomalejsi musi jet druhej nebo treti ..ale stejne je porad ve stresu , ze zdrzuje ty vzadu a ten prvni mu ujizdi
ja nejradsi jezdim ve dvou ... a jeste radsi , kdyz ten za mnou je jeste slabsi , nez ja
to si jedu , jak chci a ten za mnou at se z toho nejak vyseká
Naposledy editováno 25.06.2014 13:00:25
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
neo1az píše: Přesně tak, správnej názor. Na všech motorkách, co jsem měl ( Varadero, Agusta, R1, FJR) jsem vzadu, po pár stovkách km, žádný tzv. poserproužek neměl, ale na předku byla vždy rezerva. Nemyslím si, že jezdím pomalu, ale taky nejsem žádnej velkej borec a je pořád co se učit. Na okruhu a tam kde to znáš a je do zatáčky vidět je to jiný a můžeš jít až na své maximum. Je ale blost na celodenním výletě se celou dobu snažit smáznout poserproužek a riskovat, že půjdeš na držku, o to snad nejde, ne? Je lepší si to užít bez stresu, jet tak, abych z toho měl radost a vrátit se domů v pořádku. A pokud tě to fakt trápí, zajeď si na okruh. Tam poznáš maximum své i motorky, zdokonalíš se a zvýšíš si sebevědomí. Nikdy by mi nenapadlo smát se někomu, že má 2 cm do hrany.
Naprostej souhlas.
Kdo to řeší je kokot, páč co Sršeň plácne v TV, to je svatý a kdo má "poserproužek" je posera.
Já jezdim tolik, n akolik se cítím a zrovna včera jsem zajížděl novou sadu gum. Na zadku jsem byl po okraj, no dobrá, taky jsem na to kouknul a na předku mám cca 2cm rezervu. Na okruhu mi dokonce jednou předek uklouznul, já štrejchnul stupačkou o zem ale ustál jsem to a předek měl stejně furt rezervu. To dřív ubrousím kus spodního chladiče, než ojedu poserpruh na předku...
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Se vsadím že ho tam sám má
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
2 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Za sebe k tématu .. hele co jezdím na silnicích - nikdy jsem se nedostal na zadní gumě pod 4-5mm a to se mi už fakt zdálo "jakou kudlu letím" Prostě to byla taková "zakletá hranice" která mi nešla prolomit.
A pak jsem jednou poprvé zamířil na okruh a tam jsem šel až na hranu aniž bych to věděl /na zadní - předek měl ještě hafo ke kraji/
takže asi tak
_BoB_ píše: Keelkik>
Za sebe k tématu .. hele co jezdím na silnicích - nikdy jsem se nedostal na zadní gumě pod 4-5mm a to se mi už fakt zdálo "jakou kudlu letím" Prostě to byla taková "zakletá hranice" která mi nešla prolomit.
A pak jsem jednou poprvé zamířil na okruh a tam jsem šel až na hranu aniž bych to věděl /na zadní - předek měl ještě hafo ke kraji/
takže asi tak
souhlas, měl jsem to úplně stejné