globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kotouč je moc volný v nýtech!
28.5.2014 v 11:17
Zdravím,

mám na motce plovoucí kotouč a mám s tím ten problém,že když jedu tak to dělá děsnej hluk.Ten kotouč má asi 1mm vůli v těch nýtech. Na žádné motorce co jsem měl to nebylo tak volný a nikdy s tim nešlo ani viditelně pohnout. Jo je to jakejsi závodní EBC. Nedělá to bordel když brzdíma,le když právě nebrzdím.Čím jedu rychleji,tak tím se ten zvuk zesiluje. Dá se tohle něják opravit?



Naposledy editováno 28.05.2014 11:39:10
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:21 | Nahoru | #1
Mam to podobne, nejspis ne tolik, ale hejbat se trochu musi asi ne?

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:23 | Nahoru | #2
Trochu určitě,ale ne takhle si myslim.Každopádně to dělá takovej dost nepříjemnej zvuk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:27 | Nahoru | #3

Blacksite1991 píše: ...ale hejbat se trochu musi asi ne?



Souhlasim s kadettem v tom, ze na zadne moto, kterou jsem jezdil, se disk takhle viditelne nehybal. "Pohyblivy" byt musi, kvuli teplotni roztaznosti, ale rozhodne si nemyslim, ze by se mel hybat beznou silou ruky a uz vubec ne viditelne .

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:30 | Nahoru | #4
Pokud je kotouč zdravý, tak to sundej a nech roznýtovat.

(reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:32 | Nahoru | #5

Vejfuk píše: Souhlasim s kadettem v tom, ze na zadne moto, kterou jsem jezdil, se disk takhle viditelne nehybal. "Pohyblivy" byt musi, kvuli teplotni roztaznosti, ale rozhodne si nemyslim, ze by se mel hybat beznou silou ruky a uz vubec ne viditelne .

presne tak....a tys nakonec poridil ktmku ,tak sem hod foto

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:33 | Nahoru | #6
ze jsou takto volne jeste neznamena problem. pokud to pri brzdeni dela rambajz, tak uz je to za. pokud to dela kraval i bez brzdeni, rekl bych, ze je zadrhel nekde jinde. jsou firmy, ktery ti to prenytujou, ale lepsi je proste novej kotouc.

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:34 | Nahoru | #7
Kotouč by měl mít vůli jen do strany, ztuha a max odhadem tak milimetr, rozhodně bys s tím neměl pohnout zlehka prstíky. A už vůbec nesmí cvakat nahoru dolů. Pokud má vůli nejen do stran ale i v nýtu ve směru od středu ke středu kola, tak to je špatně snýtované. Já bych tomuhle pro jízdu moc nedůvěřoval.

Kotouče pár firem opravuje a přenýtovává, jak moc se tomu dá věřit a na kolik je to kvalitní ale se chce zeptat někoho, kdo si je repasoval a má s takovou firmou zkušenosti.

(reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:34 | Nahoru | #8
kadett> uplne normalni, zavodni plovouci kotouc. Proto se rika plovouci, protoze se muze sam hybat do stran. Zavodni lotouce to tak maji. Uz se to tu resilo nekolikrat a bylo tu i video. Ja mam stejne vule od zacatku co jsem moto koupil a to byla nova a vule se nezmenila za tu dobu co mam.

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:35 | Nahoru | #9
Hlavne az ti ho snytujou na tvrdo, tak si nestezuj, ze to dela neplechu a nebrzdi

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:38 | Nahoru | #10
Jo je to jakejsi závodní EBC. Nedělá to bordel když brzdíma,le když právě nebrzdím.Čím jedu rychleji,tak tím se ten zvuk zesiluje.

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:45 | Nahoru | #11
Jakej zvuk?

Jinak jeste jednou jedno video pro neznale ... je to Full Floating lotouc a ten se takhle proste mele



Naposledy editováno 28.05.2014 11:45:45

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:50 | Nahoru | #12
No to je ono! Takže je to normální,díky

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:51 | Nahoru | #13
jo asi ten EBC to tak ma mit

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 11:56 | Nahoru | #14
Díky díky, s tímhle sem se ještě nikdy nesehnal a nechtěl bych se na tom zabít,tak jsem se zeptal radši

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 12:00 | Nahoru | #15
Mel jsem to same a nechal jsem prenytovat napevno. U GSXR je to ale znama bolest.

Naposledy editováno 28.05.2014 12:00:19

(reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 12:06 | Nahoru | #16

kadett píše: Díky díky, s tímhle sem se ještě nikdy nesehnal a nechtěl bych se na tom zabít,tak jsem se zeptal radši



Tak radsi se zeptat, ale pulka odborniku by ti doporucila ten kotouc znicit prenytovanim... ja to takhle mam uz 50tkm a porad stejny

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 12:32 | Nahoru | #17
Já to mám taky a krásně to řachtá děláš dobře, že se ptáš, taky mi to bylo ze začátku divný.

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 12:50 | Nahoru | #18
Taky se mi to podobně hejbalo.

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 15:27 | Nahoru | #19
značím

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 17:48 | Nahoru | #20
kotouč je volny proto ze kdyz se ohreje aby se nezkroutil je to poradny brdovy kotouc na zavodeni

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 18:16 | Nahoru | #21
zajímavý, žil jsem v domnění, že existuje jenom jeden druh plovoucích kotoučů. Nevidět to video, tak bych asi taky řekl že ten kotouč je v hájí. Zase jsem o trochu chytřejší.

Když už je to vyřešeno, přiseru se trochu se svým dotazem.
Na předních kotoučích na banditovi začínám mít vůli na nýtech. Když chytnu kotouč jednou rukou, tak s ním vůči kolu nepohnu. Když ho ale chytnu oběma tak s ním jde vůči kolu pootočit cca o milimetr. Bandit má podle tachometru 50 000km, takže předpokládám že kotouče jsou původní. Do minimální tloušťky jim chybí něco kolem milimetru. Za jízdy to nemlátí ani necuká. Je třeba tu vůli řešit, nebo dokud to nemlátí tak se tím nezabývat. Kolik tak zhruba ten kotouč ještě nalítá? Nepovažuju se za extrémního závodníka, spíš za cestovatele, 99% jízdy jezdím sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 18:27 | Nahoru | #22
fatik> hejbat se ten kotouc musi a vuli pul milimetru bych neresil. Takze bez problemu jezdi al...

Kotouč je moc volný v nýtech!

28.5.2014 v 18:57 | Nahoru | #23
Čím víc rachtá, tím víc racing Myslím tedy Full Floating Disc, ne vyčochtaný sériový Floating Disc... Ty FF kotouče maj i jiný nejty (silnější) bez pružných podložek a nejsou roznejtlý, ale maj zevnitř na nejtu ségrovku a většinou od 8. do 12. nejtů...

Kotouč je moc volný v nýtech!

29.5.2014 v 13:06 | Nahoru | #24
měl sem Braking ...a to samé a byly nové

(reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!

29.5.2014 v 17:08 | Nahoru | #25
kadett> mel jsem ty same ,a bylo to uplne stejne,jeste k nim byla sada druhych nytu.Nech je byt hlavne nic nenytuj,ostatne to ani nejde neb je tam opravdu segrovka.pokud mas problem obrat se na cz ebc,tam ti kvalifikovane poradi

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!

29.5.2014 v 17:19 | Nahoru | #26
normální. tzv. FULL FLOATING ROTOR. závodní kotouče mají větší vůli, hledej tady téma "KOTOUČE", tam bylo i video, které srovnává plně plovoucí a plovoucí kotouče.

(reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!

29.5.2014 v 17:56 | Nahoru | #27
RUTAN> video uz jsem mu sem dal

(reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!

30.5.2014 v 08:27 | Nahoru | #28

dakarista píše: fatik> hejbat se ten kotouc musi a vuli pul milimetru bych neresil. Takze bez problemu jezdi al...



jj taky jsem z toho byl po koupi u Tuňáka vykulenej. Kucí mi to pěkně vysvětlili a od tý doby se nebojim stavět na předek:))

je teda fakt, že moc motek to nemá, ted jsem to viděl třeba i u střelce na 1198, vim že Busa to má taky...
a existujou i přestavbový nejty na full verzi z klasické. odvrtáš ty normální a cvakneš na závlačku nový s pořádnou vůlí tak jak maj pořádný motorky mít :))

max. si pohlídej doporučenou min. tloušťku jinak neřeš a cinkej dál .)

1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!

30.5.2014 v 09:37 | Nahoru | #29
ten kotouč je právě skoro novej,takže tlouštka ok... Spíš bych chtěl poradit jakou radiální pumpu? Je to na supermoto. Líbí se mi ACCOSSATO,ale s jakým průměrem pístku? Díky za odpovědi

(reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!

30.5.2014 v 11:04 | Nahoru | #30
kadett> na jednokotouč určitě 16mm...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Oblečení supermoto KTM 690 SMC JsemTomas 8 20.5.2022 v 08:49 selkie
Diagnostika KTM 690 Duke KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 SMC, KTM Duke ... wormi 6 19.11.2021 v 19:52 wormi
Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá p... [1, 2, 3] KTM 690 SMC themasterjan 61 15.3.2021 v 15:20 supermotodrz400
KTM SMC chyba TPS KTM 690 SMC jakubadam 7 20.9.2020 v 12:21 -MK-


TOPlist