bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**
22.10.2013 v 21:36
Zdravím dnes jsem se byl s kámošem projet cca po 20 km mě z azněla rana jako krá** něco bouchlo motorka chcípla ......Tak sem obehal pojistky v pohodě stekry elektiky taky pohoda (nedávno jsem dělal upravu www.motorkari.cz/forum-detail/ najel sem na ni 10 km na zkousku a pohoda ) potom jsem si vsiml ze mezi motorem a karburatorem je vylitla priruba to bylo ono ta rana motorka se natlakovala a normalne me vystrelila priruba ,motorku jsem mel trochu podtocenou a pak rychle pridal hodne plynu myslite ze se to nejak zadusilo a tim se ten tlak nemel kam dostat tak vylitla priruba ...Dal jsem prirubu znova nasadil a 10 km domu normalne dojel a zase klid nic nemlati nestrili jede normalne co na to rikate ??
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 21:44 | Nahoru | #1
Daval jsi po te zmene filtru jinou palivovou mapu?

1 reakcí na tento příspěvek Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 21:47 | Nahoru | #2
V tom prispevku o upravach pise ze ne, tak kde asi bude chyba.

BTW jakym karburatorem???? ten motor je strikaka, tak jak ti mohla spadnout guma mezi motorema karbecem?

(reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 22:15 | Nahoru | #3
SirIndy> ano palivova mapa tam je primo na tohle ........

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 22:19 | Nahoru | #4
KubaLC8> Normalne tlakem vystrelila ta guma mezi motorem a karburatorem ..A ano je to strikacka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 22:21 | Nahoru | #5

themasterjan píše: KubaLC8> Normalne tlakem vystrelila ta guma mezi motorem a karburatorem ..A ano je to strikacka



Tak ted jsi tomu dal korunu

(reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 22:32 | Nahoru | #6
SirIndy> Tak ja nevim co s tim .....Budu se muset zeptat odborniku Kdyz kolega dr.korf pise ze 2 roky a nic a ja na tom najedu cca 40 km a malem se me to rozleti pod prdeli a to to mam stejne udelane samou mapu jaka na to ma byt no budu to muset nejak vyresit

Naposledy editováno 22.10.2013 22:32:50

1 reakcí na tento příspěvek Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 22:36 | Nahoru | #7
Strelila tk do sani, nic nestandartniho a hold ti to vystrelilo ven. Nasad to zpet a nech sestelovat smes, pak to prestane

(reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 22:41 | Nahoru | #8
dakarista> Mysliš teda vychytat na brzdě a podle toho nahrát mapu .?

Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 22:59 | Nahoru | #9
Podle mě zakoktal vstřik , už jsem to zažil je to velmi ojedinělé ale stalo se a potom 50 mth ok..

(reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 23:02 | Nahoru | #10

themasterjan píše: KubaLC8> Normalne tlakem vystrelila ta guma mezi motorem a karburatorem ..A ano je to strikacka



No ty pičo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

22.10.2013 v 23:42 | Nahoru | #11
themasterjan> Normalne tlakem vystrelila ta guma mezi motorem a karburatorem ..A ano je to strikacka ... já ti nevím, ale mě na tom taky něco nesedí ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 07:30 | Nahoru | #12
kleiny> tak pro ty co nechtějí poradit ale jen poučovat mezi motorem a vstřikováním!!!do p*****

Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 09:12 | Nahoru | #13
Koukám další úloha z praxe na nepřímou úměrnost. Aneb jak investicí do úpravy snížit reálnou hodnotu moto minimálně o cenu úpravy ne-li víc.

No a karburátor se vstřikováním ... proč upravuješ moto když nemáš ani teoretické základy k funkci motoru a přípravy směsi?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 09:40 | Nahoru | #14

themasterjan píše: kleiny> tak pro ty co nechtějí poradit ale jen poučovat mezi motorem a vstřikováním!!!do p*****



Ty ses fakt ztracenej pripad, nejdriv si nastuduj rozdil mezi karburatorem a vstrikovanim.
Pak si nastuduj jak takove vstrikovani vypada a z toho ti vyjde, ze benzin se ve vetsine pripadu vstrikuje primo do valce, takze nic jako guma mezi vstrikovanim a mmotorem neexistuje. (mozna existuje ale ne u tveho motoru)
Uplne nejlepsi by bylo kybys to vyfotil? ale stejne si myslim, ze svoji totalne amaterskou upravou jsi uplne rozhodil naladeni motoru. A proto ti to vystrelilo (mozna i) nespalenej benzin to sani, kde to vyfluslo privodni hadici vzduchu?
Ted zcela vazne bez rypani, ale byt tebou tak tu motorku odvezu do servisu, nejelep do KTM a vezmi s sebou vsechny povodni dily ktere jsi zbastlil. stestim pro tebe bude to, ze pujde o naladeni a ne nenavratne poskozeni vstrikovaciho systemu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 09:48 | Nahoru | #15
KubaLC8> proč bych to celé rozhodil když to má kolik lidí na té motorce a funguje jim to a mají to stejně a ktm má úplně stejnou úpravu která se jmenuje evo 2 akorát se vymění vacka v motoru ...Takže nevím proč bych celou motorku rozesral

(reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 10:08 | Nahoru | #16

themasterjan píše: KubaLC8> proč bych to celé rozhodil když to má kolik lidí na té motorce a funguje jim to a mají to stejně a ktm má úplně stejnou úpravu která se jmenuje evo 2 akorát se vymění vacka v motoru ...Takže nevím proč bych celou motorku rozesral



Jó, jó, dneska se prostě v práci nudit nebudu! Akorád se vymění vačka nebo hlava taková drobnost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 10:11 | Nahoru | #17

themasterjan píše: KubaLC8> proč bych to celé rozhodil když to má kolik lidí na té motorce a funguje jim to a mají to stejně a ktm má úplně stejnou úpravu která se jmenuje evo 2 akorát se vymění vacka v motoru ...Takže nevím proč bych celou motorku rozesral



A ty jsi tu vacku vymenil? Vis, vymena vacky je pomerne velky zasah do motoru, jak konstrukcne tak hlavne naladenim. Tim bych asi rekl vsechno. Ale v tvem pripade jeste dodam, ze prave tou vackou se meni co? ANO! casovani ventilu. Uz?

ona ta uprava EVO2 asi nebude uplne stejna jako jsi provedl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 10:25 | Nahoru | #18
themasterjan> Hele aby jsi neřekl, že jsem svině tak to vezmeme od začátku.

Vyměnil jsi standardní filtr za filtr z vyšší průchodností vzduchu, navíc máš laďák, takže oproti sériové versi jsi totálně změnil plnění a vyplachování motoru.

Stalo se ti to, že ti přetlak v sání způsobil vyskočení nějakého těsnění. Máš motor se vstřikováním, to znamená, že těsně před sacím ventilem je vstřik kterej řídí řídící jednotka. Tvoje motorka NEMÁ karburátor.

Tvůj motor pracuje s atmosférickým tlakem, takže přetlak mohl vzniknout jedině tak, že ti směs paliva a vzduchu explodovala v sání místo, aby se tak stalo až ve válci. Takže máš totálně rohozený nastavení motoru. Je nutné s tím zaject někam na brzdu a ideálně i nějakou wideband sondu no kompletní individuální přeladění ECU, aby se toto nedělo. Pravděpodobně se ti směs paliva a vzduchu hromadí v sání při nějakých provozních hodnotách.

Ještě je tu poněkud humornější možnost a to, že otevření sacích ventilů se děje v době kdy by se tak dít nemělo.

Jediný tvoje řešení je odvíst motorku někomu kdo má patřičný vybavení (minimálně tu sondu), aby ti nastavil motor tak, aby správně pracoval, ale ideálně i s brzdou kvůli vyladění průběhu výkonu a točivého momentu.

Doma to sám nezachráníš! A bejt tebou tak moto neprovozuju, protože je tu i nezanedbatelná možnost, že motor běží na chudou směs (moc vzduchu, málo paliva) a tam hrozí totální zničení motoru přehřátím spalovacího prostoru (odsere to píst nebo hlava, nebo taky oboje).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 10:27 | Nahoru | #19
KubaLC8> chlapci to vím .koukám vy by ste me nejradši ukamenovaly ale chci jen poradit .To tedy každý motor se chová jinak při této uprave a studoval jsem tu úpravu hodne abych něco právě neposral jiným po úpravě bez vačky běhá někomu asi jako me ne nemusíte se hned smát dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 10:40 | Nahoru | #20
Skalik> děkuji za vysvětlení a co když kamaráde tam hodím co tam bylo předtím nic z toho originálu co tam bylo jsem nezničil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 10:47 | Nahoru | #21

themasterjan píše: Skalik> děkuji za vysvětlení a co když kamaráde tam hodím co tam bylo předtím nic z toho originálu co tam bylo jsem nezničil



Můžeš to zkusit, ale každopádně nezapomeň na celou dobu montáže odpojit baterku aby se ti resetovala jednotka a po startu si načetla komplet hodnoty.

Nicméně máš tam laďák pokud nemáš mapu pro laďák stejně to nebude ono, ale tam by mělo stačit nahrát tovární mapu pro laďák s použitím standardního sání. Předpokládám, že ten Akrap je to co tam nabízela fabrika jako origo příslušenství (Power Parts)? Pokud tam mapu na laďák máš tak by to mělo fachat.

Hlavně to potom zkus pořádně project, to jest všechny režimy jízdy (kochačka, poskakování po obci, palice) a aspoň 100km ať se ti jednotka správně přeladí. Nicméně nářadí si raděj vem kdyby ti to zase někde vycestovalo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 10:53 | Nahoru | #22
Skalik> díky konečně pořádnej inteligentni člověk co umí pomoct když nevím co s tím

(reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 10:56 | Nahoru | #23
themasterjan> Myslim, že tady nejsem sám co ti chce pomoct, jen jsme takový zvrhlíci a nejdřív tě v tom musíme podusit

Každopádně ještě než se vrhneš do montování si počkej na reakce dalších třeba někoho napadne lepší možnost, třeba KubaLC8 ví o čem mluví.

(reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 11:01 | Nahoru | #24

themasterjan píše: Skalik> díky konečně pořádnej inteligentni člověk co umí pomoct když nevím co s tím



víš...ono to chtělo ze začátku kompas, aby se ve tvém zmateném psaní lidi zorientovali.

pak kolem sebe začneš kopat, že je normální, když napíšeš karburátor a stříkačka...

skalik se nad tebou smiloval a napsal ti to, (jak) pro vola, podrobně - tohle si lidi nastudujou než to jdou dělat, aspoň elementární znalosti funkce motoru, střihu ventilů, poměrů směsi. když nenastudujou, dají do autorizovaného servisu

edit: mimochodem, jestli jsi tam něco pokurvil, a pokusíš se zprovoznit s původními díly, dokurvíš to...je otázkou jestli hned nebo za pár desítek mth

Naposledy editováno 23.10.2013 11:04:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 11:10 | Nahoru | #25

Skalik píše: Můžeš to zkusit, ale každopádně nezapomeň na celou dobu montáže odpojit baterku aby se ti resetovala jednotka a po startu si načetla komplet hodnoty.

Nicméně máš tam laďák pokud nemáš mapu pro laďák stejně to nebude ono, ale tam by mělo stačit nahrát tovární mapu pro laďák s použitím standardního sání. Předpokládám, že ten Akrap je to co tam nabízela fabrika jako origo příslušenství (Power Parts)? Pokud tam mapu na laďák máš tak by to mělo fachat.

Hlavně to potom zkus pořádně project, to jest všechny režimy jízdy (kochačka, poskakování po obci, palice) a aspoň 100km ať se ti jednotka správně přeladí. Nicméně nářadí si raděj vem kdyby ti to zase někde vycestovalo.



"Ať se jednotka přeladí"... Ale na ten novej filtr a průchozí vejfuk je potřeba nahrát mapu... Aha...

Celkem silně pochybuju, že ta motorka má closed loop, tohle je zas jedna nevymýtitelná urban legend, neni to auto

Filtr, pokud je to vložka do airboxu, nemá vliv. Průchozí vejfuk už ano, nejspíš to střílí do sání a je tam opravdu potřeba nahrát příslušnou mapu nebo dát nějakou přídavnou jednotku typu PC. (Ale spíš bych si tipnul, že to bude příznak jiný závady, nezdá se mi, že by ta koncovka mohla mít až takový vliv, ale můžeš to zkusit tím, že tam vrátíš původní díly)

Naposledy editováno 23.10.2013 11:13:24

(reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 11:18 | Nahoru | #26

FiZzeR píše: "Ať se jednotka přeladí"... Ale na ten novej filtr a průchozí vejfuk je potřeba nahrát mapu... Aha...

Celkem silně pochybuju, že ta motorka má closed loop, tohle je zas jedna nevymýtitelná urban legend, neni to auto

Filtr, pokud je to vložka do airboxu, nemá vliv. Průchozí vejfuk už ano, nejspíš to střílí do sání a je tam opravdu potřeba nahrát příslušnou mapu nebo dát nějakou přídavnou jednotku typu PC.



Fakt netušim jak má zrovna tahle motorka vyřešený čidla a řízení motoru, moje KTM má karburátory Nicméně odpojením baterky se nic posrat nemůže. Ale máš samozřejmě pravdu, takže projížďka není nutná. A napsal jsem dvakrát přeladit i když pokaždé pod tím bylo myšleno něco jiného doufal jsem, že to bude pochopeno.

Filtr pokud je vložka do airboxu a jedná se o více průchozí než sériový tak vliv má také! Teda u motorky u auta ne Ne velkej, ale má. Jak píšeš laďák má vliv podstatně větší, ale jak vidíme tady s otevřenym vejfukem to fungovalo a přidal otevřenej filtr a už to nemaká.

(reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 11:20 | Nahoru | #27

themasterjan píše: KubaLC8> chlapci to vím .koukám vy by ste me nejradši ukamenovaly ale chci jen poradit .To tedy každý motor se chová jinak při této uprave a studoval jsem tu úpravu hodne abych něco právě neposral jiným po úpravě bez vačky běhá někomu asi jako me ne nemusíte se hned smát dík



Ukamenovat by te mela motorka a pak nejaky skalni priznivce KTM kterej to bude davat do kupy. Ja ne, me je jen lito motorky.
Uprava sani neni jen tak, zalezi nejen na delce, ale i na materialu z ktereho je to sani vyrobene. Na to vsechno se ten motor musi naladit, ale to neni uz nic tak vazneho jako zasah do plneni a vyplachovani motoru primym filtrem a otevrenym vyfukem.

1 reakcí na tento příspěvek Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 11:21 | Nahoru | #28
Souhlas se Skalikem, kteremu se tohle vysvetleni fakt povedlo!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 11:22 | Nahoru | #29
FiZzeR> asi by jsi se divil, ale KTM neco takovehovma, dokonce se da nastavit na jake hodnoty lambdy se to ma srovnat. Koukni na www.tuneecu.com V tom softweru pro Ecu je moznost tohoto nastaveni

(reakce na) Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá příruba od kar**

23.10.2013 v 11:26 | Nahoru | #30

KubaLC8 píše: Souhlas se Skalikem, kteremu se tohle vysvetleni fakt povedlo!



Děkuji, děkuji, dmu se pýchou
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Oblečení supermoto KTM 690 SMC JsemTomas 8 20.5.2022 v 08:49 selkie
Diagnostika KTM 690 Duke KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 SMC, KTM Duke ... wormi 6 19.11.2021 v 19:52 wormi
KTM SMC chyba TPS KTM 690 SMC jakubadam 7 20.9.2020 v 12:21 -MK-
Supermoto se sníženým výkonem v TP Suzuki DR 400, Suzuki DR-Z400 SM, Husqvarna SM 510R,... Lingos 9 16.6.2020 v 22:51 cita29


TOPlist