1 reakcí na tento příspěvek Jaký 4T do hondy
Protože jsem to koupil mrtvé - bylo prasklé vodítko ale nepotkalo se to. Sehnal jsem na staro téměř nové. Vyměnil jsem rozvodák, vrchní kolečko na rozvodech. (skoro vše pasuje ze XL185) ale nikdo si tím není jistý. Pak gufera. A nechal udělat z hlinikovvého bronzu nová vodítka. Nicméně na ojnici nahoře byla vůle. Ne dramatická ale prostě tam je. Opravit by to šlo ale znamená to půlení - klika ven.. Sehnal jsem pak píst z nějaké číny udělal výbrus a je to v poho. Mám to s papírama na pleskání kolem baráku a rád bych ten motor nechal na STK atd... Proto ho chci vyměnit za něco opravitelnějšího.
GUGO díky poptám se
1 reakcí na tento příspěvek Jaký 4T do hondy
1 reakcí na tento příspěvek Jaký 4T do hondy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 4T do hondy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 4T do hondy
jel jsem na OHC i OHV ve 125ccm a rozdíl tam byl minimální. maximálně OHV bylo mechanicky o malinko víc hlučný.
proč OHV nevím. asi jednodušší-levnější... jinak myslím, že o spolehlivosti to nebude, ty OHC jsou stejnej eternit jako OHV (jinak by na tom nejezdila celá Asie ).
někdo by ocenil, že nemá starost o rozvoďák, napínák, jenže stejně to vyžaduje péči jednou za x kiláků, tak je to prakticky fuk.
docela pecka jsou motory Suzuki DR 125 a jejich deriváty a kopie. měl jsem naposledy možnost jezdit Keeway RKV 125, kde je navíc rovnotlakej karburátor a jelo to zatraceně příjemně. sice do 5 tisíc vydechlý, ale pak se to chytí a točí až přes 10 tisíc
mmch dělalo se to i ve verzi 200
ten můj motor je víc traktor - krásně tahá od nízkejch otáček přes střední pásmo, ale vysoký nemá rád - ideál do endurka, v silniční by to asi nebylo ono...
Naposledy editováno 19.09.2013 21:34:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 4T do hondy
Kdysi si majitelé strojů BMW a Moto Guzzi dělali srandu z japonců, protože v jejích očích byla výměna rozvoďáku "porucha motoru".
Když se eště u OHV pohon vačky v bloku udělá tak, že je vačka vysoko posazená, vyjdů aj krátké tyčky, takže setrvačné síly nejsů moc velké, može mět motor aj vysoké parametry a výhoda jednoduchosti a trvanlivosti rozvodu je zachovaná...
Akorát se na takový motor nahlíží jako na "archaický" a rozvod OHC je lepší prodejní argument .
Co na tom, žes v provozu mezi nima žádný rozdíl nepoznal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 4T do hondy
raději bych hledal verzi s vyvažovací hřídelí LF167FMM-M do triggera by po výměně držáku vlezl:
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda XL 200 r Honda XL 200 | linos | 10 | 24.5.2016 v 20:48 linos |
Repas kliky Hodda XL 200 R Honda XL 200 | OndraCBRXX | 6 | 26.1.2016 v 08:01 OndraCBRXX |
jak spravne nastavit motor pri vyme... Honda XL 200 | bartto | 5 | 8.7.2015 v 18:56 bartto |
Která je lepší? Yamaha DT 125 R, Honda XL 200 | DejvAndrle | 4 | 7.6.2015 v 11:32 DejvAndrle |
napinaci lista Honda XL 200 | bartto | 5 | 21.5.2015 v 19:12 spacy |