globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaký 4T do hondy
18.9.2013 v 22:20
Mám otázku ohledně hondy xl200. Jelikož na tento motor nelze nic pořádně sehnat (na 2 kilo nikde nemají ani rozkreslení dílů). A jelikož motor má svá nejlepší léta za sebou (nicméně olej nebere - má nový píst s kroužky a výbrus). Rád bych ale vyřešil náhradu. Jakou čínu o stejných rozměrech by jste mi doporučili? Měl jsem motor kentoyu trigger 200 na motokáře - což byl výbornej motor a měl stejné rozměry pro přidělání na rám.. Musel jsem ji ale prodat dřív než jsem tohle začal řešit. Co Shinearay, x-moto, orion? Jak je to s kvalitou motorů, který je solidní? Případně nemá někdi doma něco podobného co nemá zpátečku ? Jinak elektrika pro mě není problém. Sám CDI bastlím a vím jak to zapojit aby to šlapalo. Díky

Jaký 4T do hondy

18.9.2013 v 23:01 | Nahoru | #1
Zkus se zeptat Wolkena ten by mohl vedet, jestli nekdo nedorazi. NEbo hippika, ale to bude ulet.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 4T do hondy

18.9.2013 v 23:25 | Nahoru | #2
Motor po vybrusu a ty ho chces vymenit? Nenapsal jsi proc?

(reakce na) Jaký 4T do hondy

19.9.2013 v 07:57 | Nahoru | #3
SirIndy>

Protože jsem to koupil mrtvé - bylo prasklé vodítko ale nepotkalo se to. Sehnal jsem na staro téměř nové. Vyměnil jsem rozvodák, vrchní kolečko na rozvodech. (skoro vše pasuje ze XL185) ale nikdo si tím není jistý. Pak gufera. A nechal udělat z hlinikovvého bronzu nová vodítka. Nicméně na ojnici nahoře byla vůle. Ne dramatická ale prostě tam je. Opravit by to šlo ale znamená to půlení - klika ven.. Sehnal jsem pak píst z nějaké číny udělal výbrus a je to v poho. Mám to s papírama na pleskání kolem baráku a rád bych ten motor nechal na STK atd... Proto ho chci vyměnit za něco opravitelnějšího.

GUGO díky poptám se

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 4T do hondy

19.9.2013 v 12:48 | Nahoru | #4
CHlape ty se musíš hrozně nudit...Nic ve zlém.

(reakce na) Jaký 4T do hondy

19.9.2013 v 13:01 | Nahoru | #5
Naopak mám práce nad hlavu. Pokud člověk neví která bije pak je všechno složitý.. Když chceš vědět jak co funguje musíš začít sám.. Je to můj koníček stejně jako MTB a elektronika . Není to z nudy!

1 reakcí na tento příspěvek Jaký 4T do hondy

19.9.2013 v 19:27 | Nahoru | #6
hele, Kentoya drží mám variantu OHV, olej nežere, spojka i převodovka v pohodě....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 4T do hondy

19.9.2013 v 20:04 | Nahoru | #7
callowsick> Díky. Já měl OHC a musím říct, že to jelo výborně (na svůj objem a výkon). Jel jsi někdy na ohc? Případně je v ohv nějaký rozdíl? Vím že starší hondy byly zpravidla ohc (jednoválce) a pozdější xr bylo ohv. Jaký byl důvod? Spolehlivost a menší citlivost na nedostatek oleje? Nebo pouze složitost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 4T do hondy

19.9.2013 v 21:33 | Nahoru | #8
Hondasaki> ve dvoustovce jsem "hondu" OHC nejezdil. pokud vím, tak to dávali do Yuki Cross 200, ale jen krátce, bo bylo málo emisních povolenek z EU.

jel jsem na OHC i OHV ve 125ccm a rozdíl tam byl minimální. maximálně OHV bylo mechanicky o malinko víc hlučný.
proč OHV nevím. asi jednodušší-levnější... jinak myslím, že o spolehlivosti to nebude, ty OHC jsou stejnej eternit jako OHV (jinak by na tom nejezdila celá Asie ).
někdo by ocenil, že nemá starost o rozvoďák, napínák, jenže stejně to vyžaduje péči jednou za x kiláků, tak je to prakticky fuk.

docela pecka jsou motory Suzuki DR 125 a jejich deriváty a kopie. měl jsem naposledy možnost jezdit Keeway RKV 125, kde je navíc rovnotlakej karburátor a jelo to zatraceně příjemně. sice do 5 tisíc vydechlý, ale pak se to chytí a točí až přes 10 tisíc
mmch dělalo se to i ve verzi 200

ten můj motor je víc traktor - krásně tahá od nízkejch otáček přes střední pásmo, ale vysoký nemá rád - ideál do endurka, v silniční by to asi nebylo ono...

Naposledy editováno 19.09.2013 21:34:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 4T do hondy

20.9.2013 v 11:13 | Nahoru | #9
callowsick> Jak si správně napsal, motor OHV má (obvykle) jednodušší pohon rozvodu...a co tam néni, nemože se pokazit.
Kdysi si majitelé strojů BMW a Moto Guzzi dělali srandu z japonců, protože v jejích očích byla výměna rozvoďáku "porucha motoru".
Když se eště u OHV pohon vačky v bloku udělá tak, že je vačka vysoko posazená, vyjdů aj krátké tyčky, takže setrvačné síly nejsů moc velké, može mět motor aj vysoké parametry a výhoda jednoduchosti a trvanlivosti rozvodu je zachovaná...
Akorát se na takový motor nahlíží jako na "archaický" a rozvod OHC je lepší prodejní argument .
Co na tom, žes v provozu mezi nima žádný rozdíl nepoznal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký 4T do hondy

21.9.2013 v 22:18 | Nahoru | #10
Díky za postřehy. Má někdo v okolí Brna nebo Velké Bíteše triggera 200 v OHV? Motor se dá za dobrý prachy sehnat tak, že bych do toho šel. Rád bych ale omrkl co vše půjde použít.

(reakce na) Jaký 4T do hondy

20.4.2014 v 12:16 | Nahoru | #11
třeba tento:lifan 200ccm OHC jinak stejný má trigger OHC, ale dost se třese.
raději bych hledal verzi s vyvažovací hřídelí LF167FMM-M do triggera by po výměně držáku vlezl:



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XL 200 r Honda XL 200 linos 10 24.5.2016 v 20:48 linos
Repas kliky Hodda XL 200 R Honda XL 200 OndraCBRXX 6 26.1.2016 v 08:01 OndraCBRXX
jak spravne nastavit motor pri vyme... Honda XL 200 bartto 5 8.7.2015 v 18:56 bartto
Která je lepší? Yamaha DT 125 R, Honda XL 200 DejvAndrle 4 7.6.2015 v 11:32 DejvAndrle
napinaci lista Honda XL 200 bartto 5 21.5.2015 v 19:12 spacy


TOPlist