globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 15:26 | Nahoru | #121

Rebel83 píše: Tak jsem už mluvil se servisákem. Prvotní otázka byla, co tam chci ladit, když mám Autotune. Tak jsem mu sdělil, že jen tak pro kontrolu.
Musím ale koupit ten kit na odstranění Kleenu. Neříkám, že bych si ty dvě víčka nevyrobil, ale jaksi se mi to všechno hromadí



tak ono jde hlavne dobre navrhnout tu mapu s bohatosti smesi pro Autotune aby dobre doladilo smes

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 15:30 | Nahoru | #122

dakarista píše: tak ono jde hlavne dobre navrhnout tu mapu s bohatosti smesi pro Autotune aby dobre doladilo smes

Tak to bych řekl, že bude mapa přímo od Dynojetu pro můj aktuální setup ne?

(reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 15:47 | Nahoru | #123
Rebel83> nejde v autotune o tvuj setup ale ohlidani afr viz napr toto



tak nejak to vypada.Z brzdoveho grafu by jsi potom zjisti ze kroutak napr 7t ma propad,afr mas nastaveno na 13,tak bud ochudis 13,5 zmeris.Pokud je propad jeste vetsi nastavis12,5 zmeris.Udrzovanim optimalni hodnoty AFR by to melo byt bez propadu,staci jen vychytat jake AFR tve motce chutna nejvice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 16:04 | Nahoru | #124
Rebel83> takhle treba vypada moje mapa vstriku pro predstavu




ja bych zkusil zhruba stejne nastaveni z predesleho obr.ja mam jednoval a ten chce jiny prubeh bohatosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 16:07 | Nahoru | #125

kubosh píše: Rebel83> takhle treba vypada moje mapa vstriku pro predstavu




ja bych zkusil zhruba stejne nastaveni z predesleho obr.ja mam jednoval a ten chce jiny prubeh bohatosti

To je už na mě vyšší dívčí. Radši to svěřím servisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 16:19 | Nahoru | #126
Rebel83> muj nazor je ze, je to skoda, protoze v tom pripade jsi vyhodil zbytecne love pokud se stim nenaucis pracovat.PWC a jejich vyrobky se snazi byt uzivatelsky privetive aby jsi to v soucinnosti s autotune mohl ladit sam.Co jsem se tak rychle dival nastavuje se jeste teplota kdy ma zacit autoladeni,tzn idealni teplota motoru a nejake casy mnou blize nezkoumane,chce to prolezt vsechny downloady u dynojetaku ohledne tvych HW

(reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 18:40 | Nahoru | #127
Rebel83> myslel jsem presne co kubosh

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 19:30 | Nahoru | #128

kubosh píše: Rebel83> muj nazor je ze, je to skoda, protoze v tom pripade jsi vyhodil zbytecne love pokud se stim nenaucis pracovat.PWC a jejich vyrobky se snazi byt uzivatelsky privetive aby jsi to v soucinnosti s autotune mohl ladit sam.Co jsem se tak rychle dival nastavuje se jeste teplota kdy ma zacit autoladeni,tzn idealni teplota motoru a nejake casy mnou blize nezkoumane,chce to prolezt vsechny downloady u dynojetaku ohledne tvych HW

NJN, všechno nejde hned. Když mi to v servisu alespoň krapet víc vysvětlí, budu chytřejší a třeba se v tom sám začnu vrtat

(reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 20:50 | Nahoru | #129

Rebel83 píše: NJN, všechno nejde hned. Když mi to v servisu alespoň krapet víc vysvětlí, budu chytřejší a třeba se v tom sám začnu vrtat



ono to zase tak moc citlivé není,hodně se dá poznat i podle pocitů-každopádně obecně platí,že raději bohatší směs-tím nic nepoškodíš..

podle toho,co jsem se dopátral na zahraničních fórech(na našich je prd),tak jak to máš ty je nastavena většina motorek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 21:24 | Nahoru | #130
Rebel83> zkousel jsem prehrat stockovou mapu ale bez pripojeni pwc mi nesla zobrazit mapa AFR.Musis zkusit sam,a podle ni tam muzes najebat v podstate cokoliv a melo by to ukazovat AFR jako serie.Toto bych povazoval jako zakladni nastaveni.Najebanim cehokoliv rozumim vyfuk ,sani a jejich modifikace v jakekoli forme,pokud dokazes nahrat stockovou lambu do autotune a ten aktijes muzes v uvozovkach jezdit snad i bez vyfuku,autotune by to mel poladit.Otazkou je za jakeho vykonu.Obecne receno serie jezdi na chudsi smes z duvodu zelenym teroristum a ekologie,dukazem budiz spousta typu motek co na nasem trhu neni k prodeji ohledne zasranych emisi

Naposledy editováno 12.08.2013 21:46:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 21:27 | Nahoru | #131
kubosh> kdyz mam pcm3 usb jde mi toto take takto ladit nebo tam je to pevne dane? Zda se mi ze je to porad hodne chude podle svicek bez sazi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 21:48 | Nahoru | #132
z-x-r> Nevim co myslis tim"TOTO LADIT"
edit:vystreleno od pasu myslim ze dana aplikace neumi autotune

Naposledy editováno 12.08.2013 21:55:54

(reakce na) Dynojet Autotune fail

13.8.2013 v 11:06 | Nahoru | #133

kubosh píše: z-x-r> Nevim co myslis tim"TOTO LADIT"
edit:vystreleno od pasu myslim ze dana aplikace neumi autotune

Jj, autotune je kamarád pouze s PCV

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

13.8.2013 v 20:52 | Nahoru | #134
zdar, tak jak to dopadlo? Četl jsem jen Tvuj problém a pak už to bylo na mě dlouhý, nějakou novou elektroniku mám na TL taky ale vím že to můžu doma rozbalit možná namontovat a pak to dál nechat na mojim inženýru na elektronku (assassin)a murkinovi protože jinak to nebude fachčit nikdy

(reakce na) Dynojet Autotune fail

13.8.2013 v 22:03 | Nahoru | #135

YOSH_BOY píše: zdar, tak jak to dopadlo? Četl jsem jen Tvuj problém a pak už to bylo na mě dlouhý, nějakou novou elektroniku mám na TL taky ale vím že to můžu doma rozbalit možná namontovat a pak to dál nechat na mojim inženýru na elektronku (assassin)a murkinovi protože jinak to nebude fachčit nikdy

Mno asi tak. Me to maka od zacatku "v pohode". Jen pro sichr to potrebuju odbornikem zkontrolovat
Ja mam problem s eliminatory lambda sonda. Po hodine + mi to hazelo chybu oem lambda sond. Eliminatory jsem tepelne odizoloval, jelikoz se mi zda, ze za to muze teplo od svodu / motoru. Prvni test dopadl dobre. Uvidim jak se to bude chovat dale

Dynojet Autotune fail

28.8.2013 v 08:35 | Nahoru | #136
Teflonové krytky eliminátorů makají nadále dobře. Prozatím to vypadá, že problém ohledně FI hlášení vyřešen

Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 05:31 | Nahoru | #137
Odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil.

FI hlášení opět na budíkách lítá. Včera při vyjížďce kolem 320km mi to hlásilo chybu snad 8x


Obrátil jsem se na autorizované i dynojet, a jsem zvědav co mi napíšou

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 08:49 | Nahoru | #138
pokud to vypadá opravdu na to,že to blbne kvůli prohřátí těch eliminátorů-což asi jo,tak není problém přidat pár drátů a ten eliminátor šoupnout někde do chládku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 08:51 | Nahoru | #139

Dolph-cz píše: pokud to vypadá opravdu na to,že to blbne kvůli prohřátí těch eliminátorů-což asi jo,tak není problém přidat pár drátů a ten eliminátor šoupnout někde do chládku

V tom přehřátí dle mě už problém nebude. Dal jsem na eliminátory teflonové šprcky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 08:52 | Nahoru | #140

Rebel83 píše: V tom přehřátí dle mě už problém nebude. Dal jsem na eliminátory teflonové šprcky



no ale ty se časem prohřejou taky,ne?

nebo čím si vysvětluješ,že před tím si to hodilo chybu po pár kilometrech a po nasazení izolátoru po 320km?

(reakce na) Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 08:55 | Nahoru | #141

Dolph-cz píše: no ale ty se časem prohřejou taky,ne?

nebo čím si vysvětluješ,že před tím si to hodilo chybu po pár kilometrech a po nasazení izolátoru po 320km?

Kdepak během těch 320km to dělalo +/- podobně jak bez té izolace

Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 08:56 | Nahoru | #142
Tudíž žádná změna

Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 08:59 | Nahoru | #143
Já tedy v tomto nejsem až tak zběhlý ale přepadá mě pocit, že je to chyba v elektronice? Zkrátka chyba se objeví vždy po cca hodině. Přeci jen je to lambda a směs nikdy nebude OK tudíž by do ECU měla posílat různé informace v závislosti na podmínkách. Ten eliminátor ale dle mě posílá informace, jako by vše bylo 100-ní což dle mě ECU může vyhodnotit po určitém čase jako chybu lambda sond, že jsou nefunkční ne?

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 09:13 | Nahoru | #144
jen pro info od aut, ta, když jsme zkoušeli místo lambdy tam ecu pustit nějaký napětí, už si to nepamatuju přesně, ale ref napětí bylo 500mV a max co šlo z lambdy byl 1V, takže do ecu šlo napětí v rozmezí 500mV-1000mV a jak se pustilo stálý napětí v tomto rozmezí tak po čase ecu hlásila chybu, takže zde může být problém tady. Lze to řešit elektronickým eliminátorem (já to nakonec řešil sofwarově za pomocí LM-1 který bral signál z WB lambdy pro sebe a pro jednotku ho upravil tak aby to pochopila), takže buď pohledat tohle a nebo by se na zkoušku dalo použít jednotka na LPG od Lovtecu, ta uplně nejprimitivnější ta umí lhát jednotce a ani k tomu žádnou lambdu nepotřebuje, jinak tohle myslím není problém pro nějakýho elektronika postavit.

(reakce na) Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 09:18 | Nahoru | #145

Fugo píše: jen pro info od aut, ta, když jsme zkoušeli místo lambdy tam ecu pustit nějaký napětí, už si to nepamatuju přesně, ale ref napětí bylo 500mV a max co šlo z lambdy byl 1V, takže do ecu šlo napětí v rozmezí 500mV-1000mV a jak se pustilo stálý napětí v tomto rozmezí tak po čase ecu hlásila chybu, takže zde může být problém tady. Lze to řešit elektronickým eliminátorem (já to nakonec řešil sofwarově za pomocí LM-1 který bral signál z WB lambdy pro sebe a pro jednotku ho upravil tak aby to pochopila), takže buď pohledat tohle a nebo by se na zkoušku dalo použít jednotka na LPG od Lovtecu, ta uplně nejprimitivnější ta umí lhát jednotce a ani k tomu žádnou lambdu nepotřebuje, jinak tohle myslím není problém pro nějakýho elektronika postavit.

To jsi popsal v podstatě to, co mě přepadá pocit, kde je chyba Piča, jsem to napsal jak kokot

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

Skvělá odpověď, děkuji! 30.8.2013 v 10:34 | Nahoru | #146
Rebel: trosku sem hledal a je to takhle, kawa od roku 2008 ma nakej vylepšenej closed loop režim, v určitejch režimech reguluje na stechiometrickou směs, takže origo o2 eliminator tohle proste nedokáže vyřešit. Řeší se to tak ze se tam nechaj oem lambdy a zapojí se do nich elektronicky udelatko - o2 optimizer od dynojetu, u tebe je problém ze do origo děr mas vloženou autotune lambdu, takže bys musel nechat navarit do výfuku další závit na lambdu a mít tam soucasné oem i autotune lambdu.

Něco ke studiu: www.bikeland.org/board/viewthread.php

Naposledy editováno 30.08.2013 10:39:32

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 10:40 | Nahoru | #147
ano,auto se nějakým odporem oblbnout nedá,ŘJ vyhodnocuje změny hodnot v závislosti s dávkou paliva,motorka tak propracovaná není...,nebo řekněme nebývá....

ještě takhle-když se rozsvítí FI,pozoruješ nějaké změny,nebo to jen svítí...?

zatnout zuby a srát na FI -možná časem zjistíš,že ti nic jiného nezbyde.

(reakce na) Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 12:12 | Nahoru | #148

assassin píše: Rebel: trosku sem hledal a je to takhle, kawa od roku 2008 ma nakej vylepšenej closed loop režim, v určitejch režimech reguluje na stechiometrickou směs, takže origo o2 eliminator tohle proste nedokáže vyřešit. Řeší se to tak ze se tam nechaj oem lambdy a zapojí se do nich elektronicky udelatko - o2 optimizer od dynojetu, u tebe je problém ze do origo děr mas vloženou autotune lambdu, takže bys musel nechat navarit do výfuku další závit na lambdu a mít tam soucasné oem i autotune lambdu.

Něco ke studiu: www.bikeland.org/board/viewthread.php

Já na těch svodech od Akrapa mám ďoury na 3 lambdy

(reakce na) Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 12:17 | Nahoru | #149

Dolph-cz píše: ještě takhle-když se rozsvítí FI,pozoruješ nějaké změny,nebo to jen svítí...?

Tak v průběhu výkonu pocitově žádná změna. Pouze při ubrání plynu to začne střílet

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

30.8.2013 v 12:38 | Nahoru | #150
Rebel: tak vrátit ty oem a pořídit optimiser
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist