globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr motorky
26.6.2013 v 09:40
Ahoj,

Mám dotaz ohledně výběru motocyklu :)

Vlastním motocykl Honda CBF 250 a rád bych přešel na nějakou silnější, mám řidičák do 25/35 kW
a nemohu se rozhodnout, proto prosím o radu.

Chtěl bych asi nějaký půlitr např. Suzuki GS 500, Kawasaki ER5 nebo Honda CBF 500.
Poraďte někdo jakou z nich nebo jim podobnou :)) . Ještě jsem přemýšlel o nějaký šestce ale to už je asi moc ;)

Díky moc za rady.¨

Anketa: V 18ti půlitr nebo šestku ?
Půlitr
14%
6
Šestku
86%
38
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

12.7.2013 v 13:58 | Nahoru | #31
Jirkasaki> To bylo do 25kW nebo 0.16 kW/kg. Nicméně se mi nezdá, že bys měl mít obě podmínky (starou i novou) současně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

12.7.2013 v 14:20 | Nahoru | #32
 

Číkus píše: Jirkasaki> To bylo do 25kW nebo 0.16 kW/kg. Nicméně se mi nezdá, že bys měl mít obě podmínky (starou i novou) současně.


Kolego, pleteš se, a to hned 2x...


1.
Bylo to (a u Jirkasaki stále je) do 25 kW (a případně i seškrceno z libovolného výkonu) a zároveň do výkonostního poměru 0.16kW na každý kilogram pohotovostní hmotnosti.


2.
Lidem s ŘP na omezený Áčko (tehdy do těch 25 kW) získaným před 19. lednem 2013 toto nastavení (do 25 kw seškrcené z libovolného výkonu a s poměrem do 0.16 kW/kg) zůstává i nyní po 19. lednu 2013.

A k tomu navíc taky mohou řídit mašinu i dle nového omezení A2, tedy do 35 kW (staženou z max. 70 kW) a zároveň s poměrem do 0.2 kW/kg - stejně jako kdyby si svůj ŘP udělali na motorku až teď po 19. lednu.


Tudíž je to přesně, jak píše Jirkasaki.


Ostatně není se tomu přece moc co divit.

Nebo by se Ti snad zdálo v pořádku, aby lidi, co si kdysi udělali ŘP na nějakou svoji nějakou mašinu (s nějakými parametry) a mnoho let na ní jezdili, tak nyní mávnutím kouzelnýho proutku by na tom jezdil nesměli?
A měli by teda teď všichni ty svoje motorky se ztrátou prodst?

Promysli to...  

Naposledy editováno 12.07.2013 14:24:17

(reakce na) Výběr motorky

12.7.2013 v 14:23 | Nahoru | #33
Dovi> V tom prvním se nepletu určitě, v tom druhém to je možné.

Výběr motorky

12.7.2013 v 14:27 | Nahoru | #34
Sorry, ale pleteš se URČITĚ v obou věcech.
Pokud tomu nevěříš, ověř si to jinde, ať nežiješ v bludu.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

12.7.2013 v 14:29 | Nahoru | #35
P.S.
To Tvoje do 25 kW "NEBO" do 0.16 kW/kg vyplývá zřejmě z první formulace zákona kdysi dávno, ale pak to bylo aktualizováno (upřesněno), a obě podmínky musely (a od té doby stále musejí) být splněny současně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

12.7.2013 v 15:13 | Nahoru | #36
Dovi> To se řešilo třeba tady:
http://www.motorkari...amp;pgr=2#goto409820

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

Skvělá odpověď, děkuji! 12.7.2013 v 19:13 | Nahoru | #37

Číkus píše: Dovi> To se řešilo třeba tady:
http://www.motorkari...2#goto409820 [/quote]
Jestli čerpáš "nejčerstvější" informace z jakési 6 let staré snůšky dojmů, tak už to chápu...

Říkam Ti tedy dnes už podruhé, že ta prvotní ne zcela jednoznačná formulace v zákoně byla mezitím už dávno přeformulována. Jinak by totiž podle toho Tvého mylného výkladu bylo možno i s tím omezeným Áčkem řídit velmi těžké motorky se skoro libovolným výkonem...

(reakce na) Výběr motorky

12.7.2013 v 21:18 | Nahoru | #38
Dovi> Pravda, není to nejčerstvější. Ale podle Tvé logiky

Nebo by se Ti snad zdálo v pořádku, aby lidi, co si kdysi udělali ŘP na nějakou svoji nějakou mašinu (s nějakými parametry) a mnoho let na ní jezdili, tak nyní mávnutím kouzelnýho proutku by na tom jezdil nesměli?



jednou platilo "do 25kW nebo 0.16 kW/kg" (a to platilo, protože to bylo v zákoně), není přece možné aby to najednou přestalo platit (tedy minimálně pro ty, kteří dělali papíry v době platnosti tohoto zákona).

"Ne zcela jednoznačná formulace"? Nikoliv. "Nebo" znamená "nebo" a ne "současně".

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

12.7.2013 v 21:36 | Nahoru | #39
S tou logokou - dejme tomu, ale byla to CHYBA ve znění zákona, a bylo to opraveno.

To je ale podružné - podstatné je, že jsi neměl pravdu, a to hned 2x v jednom příspěvku.

A proto jsem si dovolil Tě opravit, aby se tady nešířily mýty a bludy, ale nebylo to samozřejmě nic osobního proti Tobě.

Dál už bych se v tom tedy nerýpal, pokud souhlasíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

13.7.2013 v 12:57 | Nahoru | #40
Dovi> Já to neberu osobně, neboj

S pojmem "chyba v zákoně" nesouhlasím, jednou je zákon platný, tak prostě platí.

(reakce na) Výběr motorky

13.7.2013 v 13:01 | Nahoru | #41

Danielos píše: Šestku přes den, na večer půllitr


Parádní hláška!

Výběr motorky

14.7.2013 v 16:51 | Nahoru | #42
Ducati Monster 600/620 S pětistovkama co si vyjmenoval parádu zrovna neuděláš a pořádný svezení na nich taky neni, Monster už je o něčem jiným.

(reakce na) Výběr motorky

14.7.2013 v 23:06 | Nahoru | #43

Číkus píše: Dovi> Já to neberu osobně, neboj

S pojmem "chyba v zákoně" nesouhlasím, jednou je zákon platný, tak prostě platí.


Ony se ty zákony taky občas mění/aktualizují (překvapivě)
Dřív se taky jezdilo v obci 60km/h

Výběr motorky

14.7.2013 v 23:16 | Nahoru | #44
já jsem ve věku 24 let po sedmi letech na jawě 350, která je výkonově srovnatelná, přesedl rovnou na v11 a aji když začátky byly hodně zajimavý, problém nakonec nebyl.
pokud máš na té hujdě něco najetý, klidně bych bral to SV.
je to nezáludná a hodná motorka ale na druhou stranu narozdíl od některéch jinéch velmi zábavná a nenudná

Výběr motorky

15.7.2013 v 08:13 | Nahoru | #45
pokud novou, tak rozhodne novou půlku... Jsou přesně na 35kw a hlavně jezdí velmi dobře... Pokud ojetinu, tak staženou šestku..

Ale ve výsledku je to vážně jedno.. všechno jsou to motorky.

Výběr motorky

8.8.2013 v 09:27 | Nahoru | #46
Jak uz jsem psal, nech si CBF 250 a pak porid zrovna neomezenou hodnou sestku Treba Hornetka
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist