globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 07:21 | Nahoru | #3931

t_freedom píše: DejvGSR> hele, pokud máš na konci "ucpávku" v podobě katíku, samotnej filtr to moc neovlivní...a jednotka si umí něco málo doladit sama na základě lambdy. Hlavně, pokud to necuká, nestřílí a nemá nikde znatelnej rozdíl chování, nic bych neřešil.
K tomu co píše Namork1, nejsem úplně ve shodě. Podle mých "zaručených informací" to lambda pro katík drží spíš na horní hranici chudosti. Ale pokud přidáš trochu vzduchu, opět si to srovná do toho co potřebuje.



Je to vše origo, v obou zadních tlumičích jsou katíci, lamda je u svodů, řídící jednotka origo, výfuková přívěra. Jenom jsem dal místo papíráku bavlněný KN. Motor krásně přede, nestřílí, na volnoběh když ho poslouchám jako by mi vyprávěl. Určo bych jednou chtěl kompletní svody s novou řídící jednotkou co by upravila průběh ve spodním spektru otáček a přidala pár koníků. Ale protože už nejsem žádný střelec spíše bych chtěl upravit zvuk, ale je fakt, že i z těch originálů je to nádhera. Proti mé bývalé včelce velký rozdíl. Pokud investice, tak asi prvně do zadní pružicí jednotky od Švédů. Koukal jsem na nový model, vše pro seřízení je krásně po ruce včetně hydraulického nastavení předpětí pružiny. Velká paráda. Že by ježíšek?

Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 09:16 | Nahoru | #3932
Tak dneska se tu krasne rozjasnuje a teplota uz je na 7°C. Ze by dneska klaplo svezeni??

Naposledy editováno 30.03.2013 09:17:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 09:43 | Nahoru | #3933
DejvGSR> Hele dejve, zas to tak neprožívej, když máš všechno originál a vyměníš jenom filtr, ten rozdíl v "propustnosti" je tak zanedbatelný, že to nemůže nic udělat. Já si osobně myslím, že i ten slavnej "set" DUCATI PEFORMANCE (řj-filtr-výfuky) je trošku habaďůra na nás, zákazníky. Já to měl, všecko komplet a krom rozdílu zvuku jsem nespozoroval absolutně žádnej rozdíl. Teď tam jsou jenom akrapy, filtr i řj původní a opět se nic neděje. Všecnhno funguje na 110% a zvuk a vzhled jsou akorát lepší.
Jestli ono z nás tak náhodou netahaj zlaťáky tak trošku zbytečně...

Každopádně investici do zadního péra zvaž, nevim, jestli si pomůžeš. Pocitem asi jo, já jsem na ty zlatý podvozky taky ulítlej, ale myslim si, že 848 má už v základu tak dobrý šasi, že pokud nejezdíš závodně, není potřeba s tím nic dělat. Nebude rozumnější koupit si dvě sady kvalitních pryží a jezdit celou sezonu?

Ale pokud máš na to prachy a když už chceš investovat, kup si monobloky a kované kola. Tam rozdíl pocítíš 100%.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 09:53 | Nahoru | #3934
drippera> nazdar pane. Prosim te nevis kde bych sehnal diody do zadniho svetla??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 10:01 | Nahoru | #3935
Honzatuu> Ahoj. Jo tož to nevim. Pokud jsou to normální ledky na 12V můžu ti je prodat aj já. SMD čipy na samolepce prodávám jako ocvětlení pod linku, skříněk a tak. Myslim, ž ese kupujou al eorigoš světla, binkry LED jako druhovýroba od různých značek, baracuda, rizoma...

Tam je žárovka? SF má v zadu ledky už z fabriky.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 10:20 | Nahoru | #3936
drippera> jsou tam ledky a vcera sem si vsimnul ze jsou dve v prdeli

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 11:04 | Nahoru | #3937

desmosedici píše: z.a.j.o.c.h> můžu vědět čím jsi pucoval ty svody?



Henten tuten bazmek a pak ještě trchu přejeté nějakou leštěnkou. Není to zrcadlovej lesk, to by bylo o dost víc práce, ale mě to tak stačí Stejně to takhle vydrží tak do prvního průjezdu louží

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 11:19 | Nahoru | #3938
DejvGSR, Drippera> Do tý doby než kuchneš lambdu(katík) a přívěru se nic moc neděje. Katík je největší špunt. Pak to začne teprve dělat nějaký blbosti. V zátahu asi ne, ale v přechodech plynu to dělá někdy střelbu. Čím víc je ohřátej motor tím větší. Jezdil jsem s tím nejdřív jen s koncovkou - nic se nedělo. Pak jsem dal svody(i s lambdou) a zjara kdy se voda ohřála tak na 70-75°C nic moc problém - postupem času kdy motor šel už na svejch 80°C to pak začalo střílet a cukat. Motor v zátahu jel bez děr,ale někdy prostě to nebylo ono...otevřený/zavřený plyn ...opadnutí z vysokejch otáček do volnoběhu-motor chvilku jakoby hledal otáčky volnoběhu(zakolísal) atd.
Přecijen to na dvouválu není tak jednoduchý udržet, když ti oproti čtyřce chyběj dva hrnky U mě až Druhá mapa a poladění podtlaku, natržení by_pasů(mimochodem,mám to tak, že svislej válec má o krapet menší) reset TPS, přinesly kýženou spokojenost.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 11:59 | Nahoru | #3939

Palomoto píše: RBK> víc co Rendo, dej kontakt na číňana na karbony, nebo jdi vysírat jinam, jak psali kluci víše, chytráků je zde dost i bez tebe



čekám čekám, až to koupíte v tom carbonixu

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 12:05 | Nahoru | #3940
a víše se píše tvrdé Y "chytráku"

Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 12:28 | Nahoru | #3941
Sněžení by dnes večer mělo zasáhnout jih Čech, Vysočinu, Moravu a Slezsko. Mělo by napadnout až 20 centimetrů mokrého sněhu, který svou vahou může lámat větve. Na moravských horách, v Jeseníkách a Beskydech, by nadílka mohla být ještě větší, napadnout by mohlo až půl metru sněhu.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 12:51 | Nahoru | #3942
navrhuji "mistra" RBK poslat do řiti neb jen nemístně prudí

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 13:10 | Nahoru | #3943
Tifone> Souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 13:36 | Nahoru | #3944

Tifone píše: navrhuji "mistra" RBK poslat do řiti neb jen nemístně prudí


Na žádost Tifona a DAVE27...

PROVEDENO!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 13:43 | Nahoru | #3945

t_freedom píše: DejvGSR, Drippera> Do tý doby než kuchneš lambdu(katík) a přívěru se nic moc neděje. Katík je největší špunt. Pak to začne teprve dělat nějaký blbosti. V zátahu asi ne, ale v přechodech plynu to dělá někdy střelbu. Čím víc je ohřátej motor tím větší. Jezdil jsem s tím nejdřív jen s koncovkou - nic se nedělo. Pak jsem dal svody(i s lambdou) a zjara kdy se voda ohřála tak na 70-75°C nic moc problém - postupem času kdy motor šel už na svejch 80°C to pak začalo střílet a cukat. Motor v zátahu jel bez děr,ale někdy prostě to nebylo ono...otevřený/zavřený plyn ...opadnutí z vysokejch otáček do volnoběhu-motor chvilku jakoby hledal otáčky volnoběhu(zakolísal) atd.
Přecijen to na dvouválu není tak jednoduchý udržet, když ti oproti čtyřce chyběj dva hrnky U mě až Druhá mapa a poladění podtlaku, natržení by_pasů(mimochodem,mám to tak, že svislej válec má o krapet menší) reset TPS, přinesly kýženou spokojenost.



No možný to je...
Ovšem dovolím si protsetovat u dvou věcí.

1. Podtlaky? Není to náhodou stříkačka? Žil jsem v domění, že podtlaky se štelují pomocí budíků zásadně na karburátorech. Nevim, možná se pletu, opravte mě...

2.Katalyzátor je největší špunt? To je ale pěkná blbost. Najdi si někde tabulku o průtoku plynů (spalin) před CAT a za CATem a zjistíš, že katalyzátor samotný neklade téměř žádný odpor, tak chtyře je konstruovaný. Opravdu. Ti chytráci, co ho kuchaj z důvodu nárustu výkonu, či zlepšení zvuku si výsledek modelujou jen ve svojí hlavě, prakticky je tam rozdíl minimální.

Příklad? Tuono a 2 x akrapovič. Jednou ovál, bez CAT a po druhé hexagon vč. katalyzátorů! Zvuk naprosto totožný, možná ty hexagonaly s CAT ještě hlouběji duněly a odfuk z avýfukem úplně stejný, pohybovalo to listím i 5m za motorkou a mapa, filtr po každé stejný. Ta motorka neměla šanci poznat, a já taky ne, jestli tam CAT je a nebo není. Pokud teda nemá lambdu za katalyzátorem.

A mimochodem, o těch CATECH mi ani nemluvte, dneska se mi vysypal na Oktávce (2.0/58kW benzín)

Nový 6.500Kč. Kurva práce, kdybyste o nějakém levnějším věděli. Jen né prosím STAR-LINE. Děkuji...












Naposledy editováno 30.03.2013 14:07:24

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 14:31 | Nahoru | #3946

drippera píše: Na žádost Tifona a DAVE27...

PROVEDENO!



To je dobre Suliny co pisou pic..iny tu nepotrebujem.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 14:46 | Nahoru | #3947
t_freedom> tak sem se byl dneska projet. Dal sem skoro 150km a poradne prohral motor. Zadny zmeny v chodu motoru se nekonaly. Perfektne se vytacela padala z vysokych otacek do volnobehu a chovala se aprosto stejne. Nemyslim ze by tam delaly vyfuky a filtry a nejak to odflakly kort kdyz to delal clovek od Ducati



2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 15:18 | Nahoru | #3948
Ducati fans, potřebuju radu pro kamaráda!!

Má čerstvě Ducati 999 rv 03 a když se jede projet, tak mu to chcípá! Většinou když jede pomalu, vymáčkne spojku a motorka mu chcípne. Jinak na volnoběh je vše OK, motor "nehoupe" po přidání na místě v pohodě reaguje a nechcípne to. Neřešil jste to už někdo?
Díky moc za postřehy, je z toho zoufalej, kazí mu to radost z první Ducati a já bych mu rád pomohl.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 15:41 | Nahoru | #3949
RBK> takový kokot a asi zná češtinu
Jdi do prdele i s kamarádama z Číny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 15:56 | Nahoru | #3950
ludanek> v základním nastavení to ty motory, čas od času dělaj... dojezd na křižovatku, brždění...a zdechne... i mě se to čas od času stávalo. Od doby, kdy je to přemapovaný už to nedělá.
Pokud se to neděje 5x za hodinu ( 5x z deseti zastavení) ...tak je to v normě (podle mě to je kynetikou vodorovného válce - když brzdíš a ojnice s pístem má nasávat...)

Drippera> myslíš, že při nasávání do válce podtlak není? Srovnání sání, klapek, bypasů pro volnoběh ? Co by se asi stalo, kdyby jedna klapka dávala víc vzduchu a druhá míň ? (min. na volnoběh...jak se otevřou nad 3-7°už to tam teče jak do lodi...

Katík? Chceš tím říct, že rozdíl volná trubka vs. katalyzátor není ? Největší ztráty vznikají vířením a to třeba u mýho katíku - veliký hnusný bandaskový bradavice - je na místě.

Ohledně Aprilky - nemám s ní zkušenost - ale Duckna je prostě na tyhle věci náchylná - sevření válců, extrémně nízkej zdvih a velkej výkon s točkama...
Jak píšu - slip on - není problém, ale jak začneš laborovat bez katu a lambdy začíná komplikace (u desmodue asi menší, ale 4ventily jsou na to docela citlivý)

Naposledy editováno 30.03.2013 16:03:11

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 16:02 | Nahoru | #3951
taky čekám jak to dopadne, ještě jsem letos nejel. Loni to do výfuku občas prdlo při zavření plynu, za jízdy žádný problém (kaťák pryč a pratelnej filtr, lambda zůstala na moto) Letos před týdnem dodaný výfuky Zard. V D-moto řečeno, že netřeba ladit, jen cosi smazal a projel diagnostiku a prý OK.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 16:31 | Nahoru | #3952
Palomoto> tak to je mozna muj pripad

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 18:00 | Nahoru | #3953
t_freedom> Díky za odpověd. Chcíplo mu to asi třikrát za pár kratičkých projízděk okolo baráku. Taky si myslím že je třeba to nejdřív pořádně projet, ohřát, natankovat po zimě pořádnej čerstvej benzín (koupil to s téměř prázdnou nádrží) a pěkně to protáhnout. Výměna svíček taky nic nepokazí. Napadlo mě ještě přidání volnoběhu, ale to asi nebude u Ducati žádná legrace!??
Na druho stranu když motorka stojí na místě, nechcípá.. Ale jak dobržduje, vymáčkne spojku, zdechne to...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 18:47 | Nahoru | #3954
ludanek> To co spominas ze robi tvojmu kamosovi,robila a sem tam este robi 749R aj mne.V Ducati mi servisak povedal ze tie motorry su tak proste naladene uz v zaklade ako to spominal aj fredom.Na okruhu mi to nevadilo,akurat v beznej premavke ma to obcas zaskocilo.Diagnostikou to odstranit neslo,ta vykazovala vsetko v poriadku.Nakoniec mi to upravil mechanicky zmenou nastavenia nejakych klapiek,zmesy a na nejakom step motorceku.Dufam ze som to nepoplietol?Ale pomohlo to

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 20:31 | Nahoru | #3955
Doufám, že aspoň tady si najdu s někym stejnej názor...Taky vám přídou ty Kawy za posledních pár let tak šeredný? Vždycky vidim někde fotku, málem si z ní ublinknu, a všichni pod to hážou komentáře jak je to nádherný...Co je sakra na tomhle blafu jako pěknýho?!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 20:35 | Nahoru | #3956
Dave27> NIC.
Ale né pro to, že by to byla KAwa, nebo ž eb ybyla zelená. Mě se nelíbí ani Cebro, ani Gixero, ani eRšestice, jsou to takový zaplastovaný, nedonošený a uječený puberťačky. Není na tom nic, co by mi shodilo čelist. Komponenty, parametry, vlastnosti či design...

Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 20:37 | Nahoru | #3957
Ludanek: Buďte v klidu, mě to sem tam taky udělá...

Naposledy editováno 30.03.2013 20:38:37

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 20:38 | Nahoru | #3958
drippera> posli VIN nebo cislo orig. dilu, delam v Porsche a zkusim ti ho sehnat levneji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 21:43 | Nahoru | #3959
bodus> vikousS4
Díky chlapy za odpovědi, předám to dál.. ;)

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.3.2013 v 22:02 | Nahoru | #3960
ludanek> Ale určitě by to nemělo být pravidlem, je tak 1x - 2x za vyjížďku....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist