2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: DejvGSR> hele, pokud máš na konci "ucpávku" v podobě katíku, samotnej filtr to moc neovlivní...a jednotka si umí něco málo doladit sama na základě lambdy. Hlavně, pokud to necuká, nestřílí a nemá nikde znatelnej rozdíl chování, nic bych neřešil.
K tomu co píše Namork1, nejsem úplně ve shodě. Podle mých "zaručených informací" to lambda pro katík drží spíš na horní hranici chudosti. Ale pokud přidáš trochu vzduchu, opět si to srovná do toho co potřebuje.
Je to vše origo, v obou zadních tlumičích jsou katíci, lamda je u svodů, řídící jednotka origo, výfuková přívěra. Jenom jsem dal místo papíráku bavlněný KN. Motor krásně přede, nestřílí, na volnoběh když ho poslouchám jako by mi vyprávěl. Určo bych jednou chtěl kompletní svody s novou řídící jednotkou co by upravila průběh ve spodním spektru otáček a přidala pár koníků. Ale protože už nejsem žádný střelec spíše bych chtěl upravit zvuk, ale je fakt, že i z těch originálů je to nádhera. Proti mé bývalé včelce velký rozdíl. Pokud investice, tak asi prvně do zadní pružicí jednotky od Švédů. Koukal jsem na nový model, vše pro seřízení je krásně po ruce včetně hydraulického nastavení předpětí pružiny. Velká paráda. Že by ježíšek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jestli ono z nás tak náhodou netahaj zlaťáky tak trošku zbytečně...
Každopádně investici do zadního péra zvaž, nevim, jestli si pomůžeš. Pocitem asi jo, já jsem na ty zlatý podvozky taky ulítlej, ale myslim si, že 848 má už v základu tak dobrý šasi, že pokud nejezdíš závodně, není potřeba s tím nic dělat. Nebude rozumnější koupit si dvě sady kvalitních pryží a jezdit celou sezonu?
Ale pokud máš na to prachy a když už chceš investovat, kup si monobloky a kované kola. Tam rozdíl pocítíš 100%.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tam je žárovka? SF má v zadu ledky už z fabriky.
desmosedici píše: z.a.j.o.c.h> můžu vědět čím jsi pucoval ty svody?
Henten tuten bazmek a pak ještě trchu přejeté nějakou leštěnkou. Není to zrcadlovej lesk, to by bylo o dost víc práce, ale mě to tak stačí Stejně to takhle vydrží tak do prvního průjezdu louží
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Přecijen to na dvouválu není tak jednoduchý udržet, když ti oproti čtyřce chyběj dva hrnky U mě až Druhá mapa a poladění podtlaku, natržení by_pasů(mimochodem,mám to tak, že svislej válec má o krapet menší) reset TPS, přinesly kýženou spokojenost.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Tifone píše: navrhuji "mistra" RBK poslat do řiti neb jen nemístně prudí
Na žádost Tifona a DAVE27...
PROVEDENO!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
t_freedom píše: DejvGSR, Drippera> Do tý doby než kuchneš lambdu(katík) a přívěru se nic moc neděje. Katík je největší špunt. Pak to začne teprve dělat nějaký blbosti. V zátahu asi ne, ale v přechodech plynu to dělá někdy střelbu. Čím víc je ohřátej motor tím větší. Jezdil jsem s tím nejdřív jen s koncovkou - nic se nedělo. Pak jsem dal svody(i s lambdou) a zjara kdy se voda ohřála tak na 70-75°C nic moc problém - postupem času kdy motor šel už na svejch 80°C to pak začalo střílet a cukat. Motor v zátahu jel bez děr,ale někdy prostě to nebylo ono...otevřený/zavřený plyn ...opadnutí z vysokejch otáček do volnoběhu-motor chvilku jakoby hledal otáčky volnoběhu(zakolísal) atd.
Přecijen to na dvouválu není tak jednoduchý udržet, když ti oproti čtyřce chyběj dva hrnky U mě až Druhá mapa a poladění podtlaku, natržení by_pasů(mimochodem,mám to tak, že svislej válec má o krapet menší) reset TPS, přinesly kýženou spokojenost.
No možný to je...
Ovšem dovolím si protsetovat u dvou věcí.
1. Podtlaky? Není to náhodou stříkačka? Žil jsem v domění, že podtlaky se štelují pomocí budíků zásadně na karburátorech. Nevim, možná se pletu, opravte mě...
2.Katalyzátor je největší špunt? To je ale pěkná blbost. Najdi si někde tabulku o průtoku plynů (spalin) před CAT a za CATem a zjistíš, že katalyzátor samotný neklade téměř žádný odpor, tak chtyře je konstruovaný. Opravdu. Ti chytráci, co ho kuchaj z důvodu nárustu výkonu, či zlepšení zvuku si výsledek modelujou jen ve svojí hlavě, prakticky je tam rozdíl minimální.
Příklad? Tuono a 2 x akrapovič. Jednou ovál, bez CAT a po druhé hexagon vč. katalyzátorů! Zvuk naprosto totožný, možná ty hexagonaly s CAT ještě hlouběji duněly a odfuk z avýfukem úplně stejný, pohybovalo to listím i 5m za motorkou a mapa, filtr po každé stejný. Ta motorka neměla šanci poznat, a já taky ne, jestli tam CAT je a nebo není. Pokud teda nemá lambdu za katalyzátorem.
A mimochodem, o těch CATECH mi ani nemluvte, dneska se mi vysypal na Oktávce (2.0/58kW benzín)
Nový 6.500Kč. Kurva práce, kdybyste o nějakém levnějším věděli. Jen né prosím STAR-LINE. Děkuji...
Naposledy editováno 30.03.2013 14:07:24
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Má čerstvě Ducati 999 rv 03 a když se jede projet, tak mu to chcípá! Většinou když jede pomalu, vymáčkne spojku a motorka mu chcípne. Jinak na volnoběh je vše OK, motor "nehoupe" po přidání na místě v pohodě reaguje a nechcípne to. Neřešil jste to už někdo?
Díky moc za postřehy, je z toho zoufalej, kazí mu to radost z první Ducati a já bych mu rád pomohl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Pokud se to neděje 5x za hodinu ( 5x z deseti zastavení) ...tak je to v normě (podle mě to je kynetikou vodorovného válce - když brzdíš a ojnice s pístem má nasávat...)
Drippera> myslíš, že při nasávání do válce podtlak není? Srovnání sání, klapek, bypasů pro volnoběh ? Co by se asi stalo, kdyby jedna klapka dávala víc vzduchu a druhá míň ? (min. na volnoběh...jak se otevřou nad 3-7°už to tam teče jak do lodi...
Katík? Chceš tím říct, že rozdíl volná trubka vs. katalyzátor není ? Největší ztráty vznikají vířením a to třeba u mýho katíku - veliký hnusný bandaskový bradavice - je na místě.
Ohledně Aprilky - nemám s ní zkušenost - ale Duckna je prostě na tyhle věci náchylná - sevření válců, extrémně nízkej zdvih a velkej výkon s točkama...
Jak píšu - slip on - není problém, ale jak začneš laborovat bez katu a lambdy začíná komplikace (u desmodue asi menší, ale 4ventily jsou na to docela citlivý)
Naposledy editováno 30.03.2013 16:03:11
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Na druho stranu když motorka stojí na místě, nechcípá.. Ale jak dobržduje, vymáčkne spojku, zdechne to...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Ale né pro to, že by to byla KAwa, nebo ž eb ybyla zelená. Mě se nelíbí ani Cebro, ani Gixero, ani eRšestice, jsou to takový zaplastovaný, nedonošený a uječený puberťačky. Není na tom nic, co by mi shodilo čelist. Komponenty, parametry, vlastnosti či design...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Díky chlapy za odpovědi, předám to dál.. ;)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |