globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
30.1.2013 v 15:35
Zdravím pánové, měl bych malý dotaz na tento ukazatel. jelikož plánuji ukazatel od Gipro tak jsem našel tento, který nejen, že informace o kvaltu nevypočítává ale přímo čte z ŘJ motorky tak má funkci která dokáže následující: Zlepšit reakci na plyn v nízkých rychlostech, zvýšit výkon prvních 2-3 kvaltů a vypnout omezovač rychlosti. je ožné, aby to ukazatel za takové peníze dokázal a jaké negativní účinky to na mašinu může mít? díky
Předchozí
1 2
Následující

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.1.2013 v 15:40 | Nahoru | #1
Je to jednoduchy, motorka si mysli ze jede neustale na petku... Zadna veda...
www.motorkari.cz/forum-detail/

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 15:41 | Nahoru | #2
proste odstrani omezeni, ktere motorka ma kvuli hluku a emisim namapovano z fabriky. vyzkousel jsem to na svcku a tam to znat bylo, takze to opravdu umi. a necte signaly z ridici jednotky, ale ze senzoru kvaltu.

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 15:45 | Nahoru | #3
Hepčík.

(Značkuju netřeba, já vím)

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 15:58 | Nahoru | #4
Díky za info, pročetl jsem tvé forum a jdu do toho, můžu ho mít za 2600Kč takže oproti normálnímu X-ku to je jen o 200Kč víc takže do něj půjdu, snad to bude stát za to

2 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 17:47 | Nahoru | #5
hele, co to na tom nastavuje? Díky

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 18:34 | Nahoru | #6
Mam Gipro Atre a vrele muzu doporucit je to znat . Motorky maji prvni tri kvalty mekci z duvodu emise a hluku (uz to tu nekdo taky psal) ostatni jsou tvrdsi. Na Atrecku si muzes prepnout zda bude cist tvrde nebo mekke nebo original mapu.

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 18:36 | Nahoru | #7
Podle mně je to omezení výkonu spíše proto, že některé mašiny mají koní tři prdele a tímhle opatřením se lehce zredukují na ty nejdivočejší kvalty. To Gipro to prostě umí obejít a ty se potom musíš o něco více držet a počítat s větší spotřebou pneumatik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 18:38 | Nahoru | #8

Blesk90 píše: hele, co to na tom nastavuje? Díky



Jestli myslis aby to fungovalo, tak jen pripojis dle navodu do rozpojenych konektoru. Jen u jednoho konektoru se myslim musely dva piny vyndat a vlozit do prilozeneho prazneho konektoru. Samo podle otacek a rychlosti vyhodnoti co je zarazeno za kvalt. Tlacitkem se prepina nastaveni soft, hard, origo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 21:16 | Nahoru | #9
Zx-10RCarlos> no myslím to, jak tam nastavuje ta čísla, asi to bude nastavení té ´´tvrdosti´´ jak píšeš. No tenhle ukazatel by prý neměl kalkulovat, je prý přímo napojený na ukazatel kvaltů který je u našich strojoven v převodovce...a dle prodejce jsou kvalty omezeny kvůli bezpečnosti já chci aby to mělo koule až na zem kua!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 21:50 | Nahoru | #10
Blesk90> Nastavuje tam kterej kvalt si má mašina myslet že je zařazenej. Když nastavil tu pětku, tak si motorka myslí že má zařazenou pořád pětku a upraví(spíš neupraví) podle toho zapalování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 22:46 | Nahoru | #11
bandit12> aha, přepokládám ale, že od výroby bude takové nastavení, které tohle omezení úplně zruší, že? Tzn. asi 5 kvalt bude nejlepší, že? Docela se těším, v pátek to dorazí tak uvidíme, zajímá mě rozdíl, má s tím někdo zkušenost, jaký je rozdíl? Díky

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

30.1.2013 v 22:52 | Nahoru | #12
Blesk90> mam to asi 3 leta..rozdil je takovej ze to jde bere LIP kdyz se rafne za plyn.
Nic vice ci mene. Ale ta reakce za palnem tam je.
Jdi do toho asi jedinej kloudnej ukazatel zadne bastleni.

Kurna to to leti ty leta:
http://www.motorkari...?ft=42241&fid=22

Naposledy editováno 30.01.2013 22:56:01

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

31.1.2013 v 00:28 | Nahoru | #13
Skusal som to na gsxr k6, merali sme to na brzde a nerobilo to vobec nic. Gipro slo naspat do predajne
Bolo to 6 rokov dozadu, mozno sa odvtedy nieco zmenilo

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

31.1.2013 v 12:09 | Nahoru | #14
Nerd: ono to zlepsuje reakci na plyn - jinej prubeh mapy predstihu. Na plnej plyn neni vubec zadnej rozdil. Nejspis by se to dalo poznat na brzde pri castecne otevrenym plynu, ale to bys musel merit ve statickym rezimu, a zas malokdo ma brzdu s retarderem....

Jinak u te kawy to u nekterejch modelu umi i pridat vykon, protoze kawa nema na ty kvalty navazanej jen predstih, ale i polohu sekundarni klapky, na nizsi kvalty ji pri plnym plynu drzi lehce privrenou, takze vlastne nikdy nedas plnej...

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

31.1.2013 v 12:39 | Nahoru | #15
Nepamatam si to presne ale bolo to asi takto
Pri merani na 1. 2. a 3. rychlost ma motor mensi vykon, radove aj 20 koni pri litrovej moto. (nie len kvoli vysiemu preklzu) Po nahodeni gipra sa graf vobec nemenil.
Ludia co to mali namontovane na V stromoch tak rozpravali ze to motorku zmenilo, ale pri supersporte to neurobilo nic.
Vase supersporty maju zle reakcie na plyn?

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

31.1.2013 v 13:55 | Nahoru | #16

nerd píše: Nepamatam si to presne ale bolo to asi takto
Pri merani na 1. 2. a 3. rychlost ma motor mensi vykon, radove aj 20 koni pri litrovej moto. (nie len kvoli vysiemu preklzu) Po nahodeni gipra sa graf vobec nemenil.
Ludia co to mali namontovane na V stromoch tak rozpravali ze to motorku zmenilo, ale pri supersporte to neurobilo nic.
Vase supersporty maju zle reakcie na plyn?



No jasny ale merilo se to dynamicky ne? Tzn jedna plnej a do max otacek, ne ze by si to brzda zastavila po cca 1000rpm a v tom bode odmerila moment? V plnym plynu to s vykpnem noc nedela to pisou uz i vyrobci tehle atre.

Ani ne spatny reakce, ale u tl to zlepsi cukani kolem 4tis....

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 08:03 | Nahoru | #17

Blesk90 píše: Zx-10RCarlos> no myslím to, jak tam nastavuje ta čísla, asi to bude nastavení té ´´tvrdosti´´ jak píšeš. No tenhle ukazatel by prý neměl kalkulovat, je prý přímo napojený na ukazatel kvaltů který je u našich strojoven v převodovce...a dle prodejce jsou kvalty omezeny kvůli bezpečnosti já chci aby to mělo koule až na zem kua!



Nic nenastavujes. Vse si to vypocita samo.

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 09:18 | Nahoru | #18
Dá se tomu nějak svépomocí změnit ty mapy? Něco jako u toho FI Tuneru Pro, jde to vůbec nebo se s tím vždycky musí k prodejci?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 09:23 | Nahoru | #19
key> tak mi už dorazil a v manuálu je přímo, že mapy jednotlivých kvaltů lze nastavovat a automaticky tam je nastavena nejtvrdší tzn. 5. kvalt. Za chvilku jdu montovat tak uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 09:42 | Nahoru | #20
Super, tak dej vědět. Dost mě to zajímá :). Sice mám jen malýho Stroma, ale chtěl bych to hlavně kvůli přehledu kvaltů, funkce ATRE by byla bonus a pokud by šly mapy nastavit podobně jako u toho FI Tuneru , tak by to bylo super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 09:43 | Nahoru | #21
Blesk90> dokázal bys sehnat za lepší cenu i k01 (pro 04-05)??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 09:53 | Nahoru | #22
FiZzeR> ZX-10R (2004-2005) - GIPRO-K01 2880Kč, pokud si seženeš ještě někoho tak doprava free. Levněji neseženu...

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 10:26 | Nahoru | #23
Tak jsem provedl úspěšnou testovací jízdu a jsem mile překvapen Bál jsem se instalace ale nejvíc práce zabralo možná tak tahání kabelu nejdříve jsem se svezl bez TRE a nal jsem jej zaktivoval a rozdíl je teda dost velkej (je možné, že to taky umocnuje převod do síly) podle manuálu jsem zkusil změnit ještě auto nastavení na mapu 5 a ta je tedy nejlepší. Zkusil jsem na plácku pár rozjezdů a motorka už nádherně žije od cca 4 tisíc a klidně už zvedá kolo do vzduchu a to nemusím točit heftem jak praštěnej. Fakt dobrá hračka!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 10:28 | Nahoru | #24

Blesk90 píše: FiZzeR> ZX-10R (2004-2005) - GIPRO-K01 2880Kč, pokud si seženeš ještě někoho tak doprava free. Levněji neseženu...



hmmm, to není taková úspora... mno nic, dík za info

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 10:34 | Nahoru | #25
FiZzeR> ale za mě, stojí to za to

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 11:40 | Nahoru | #26
Pokud můžeš zkus tam nastavit neutrálovou "mapu", prostě aby to lhalo ECU, že je tam stále neutrál a otestuj to, co jsme se s assassinem před lety bavili ohledně atre na zx10r tak já nebo jsme někde v cizině našli, že by nejagresivnější co se týče předstihu a klapek byla mapa neutrálová proti třeba sůze kde to byla mapa pětková. Ale je taky možný, že se to vztahovalo třeba jen na 06/07. Zkus a daj vědět. Dík.

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 11:53 | Nahoru | #27
Fugo> nejde nastavit, jde jen OFF, Auto a nebo 4-6 s tím, že nej je 5, dle infa je právě ona nejagresivnější, jak jste došli tomu, že neutrálová by měla být nej? Vždyť na neudtrál přece motka nepočítá s takřka žádným výkonem, ne?

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 11:58 | Nahoru | #28
mám pocit, že to bylo na zx10r.com, možná jsem dával i odkaz do nějakýho vlákna, už si to nepamatuju.

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 12:04 | Nahoru | #29
tak jsme to řešili přes PM, zde je odkaz www.zx-10r.net/forum/showthread.php

a tady zkopíruju tu PM od assassina:

hele tak se to zase trosku prostudoval a u te kawy neni jisty jestli to blbne s mapou predstihu, ale dost mozna je prave rozdil v tom jak rychle to otevira ty sekundarni klapky... tzn kdyz je tam na prvni kvalty odpor takovej ze si motorka mysli ze jede na 6ku tak otvira klapky pomaleji - silnejsi spodek. na neutralovou mapu (tzn odpojenej ten vodic do ECU) to navic pri brzdeni motorem nezavre palivo a tudiz se to lip mtori v tom prechodu po pridani plynu.. takze zadna veda.

2 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 12:24 | Nahoru | #30
Key: to co fi tuner to samo neumí, proc by ta sama firma prodávala dvě veci které umi to same, jednu za trojku a druhou za sedmicku? A to ta levnější by navíc ukazovala kvalty. Přečti si tady ve vlákne jak to funguje. Zádný mapy to neupravuje.

Blesk: hele to ze to gipro ukazuje mapu 5 neznamena nutne ze to řidici jednotce podsouva aby si myslela ze je tam pětka, je mozné ze na tu nej agresivnější mapu to tam cpe neutral, ja uz si to nepamatuju, ale PM s fugem z te doby by tomu nasvedcovaly.
U Gsxr to byly striktne rychlosti, u te kawy se to liší, prave kvůli kouzlum co kawa děla se sekundarnima klapkama
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist