globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna převodu ZX-10R
Hoj chalani,jelikož dovolilo počasí tak jsem se se ZX trochu seznámil a rozhodl jsem se pro změnu převodu do síly. Spíše se přikláním k výměně pastorku o jeden zub menší takže 16 zubů, napínák nemám ani v polovině takže v tomto směru by to mělo být OK. Chci se zeptat především majitelů zda-li je rozdíl znatelný a o kolik bude tacho cca ukazovat více? A zda-li má změna nějaký negativní vliv na životnost nějakých dílů. Změnu chci především kvůli tomu, že motorka má opravdu dlouhé kvalty a ve středních otáčkách je docela mdlá. Díky za info.
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

10.1.2013 v 17:12 | Nahoru | #61

nerd píše: z-x-r no pred 3 mesiacmi som predal brutale a teraz chodim peso
ale presiel som si od ZXR750 (pred 18 rokmi) cez gsxr1100, ZX9R,ZX6R,ZX9R,ZX10R,ZX6R versys az po brutale.

blesk ono velmi zalezi od nastavenia podvozku a geometrie, vela "odbornikov" ma pocit ze treba vsetko dotiahnut aby bola motorka tvrda a potom maju pocit ze su pretekari, aj ked podvozok vobec nefunguje. z 04-05 sa da spravit tiez relativne kludna a stabilna moto treba ju znizit v predu a zvysit v zadu. pohrat sa s nastavemin tlmicov a motorka bude na nepoznanie. 04 je vdaka 1385mm razvoru a vahe vyrazne pod 200kg je v technickych pasazach sikovna ako :) lasicka a na rovine brutalna ako grizzly (este chvilu a zacnem pisat poeziu ) staci pozriet vysledky masterbike z tych rokov a je jasne ze 04 a aj 06 boli vo svojom obdobi medzi seriovkami na okruhu najrychlejsie



To jsem si myslel jsi majter motorkar. a zkusenosti jsou jasne videt.
Tak ted jedine novou zx10ku ne?

Změna převodu ZX-10R

10.1.2013 v 17:45 | Nahoru | #62
Na novu desinu uz nemam fyzicky fond a ani skusenosti. Ak by som chcel jazdit zasa okruhy tak urcite 600ku. A na cestu nieco ako versysa. Ceze to chce 2 motorky
z-x-r kukni mi do profilu mam tam zopar moto nafotenych

Naposledy editováno 10.01.2013 18:30:00

2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

10.1.2013 v 21:13 | Nahoru | #63
před 2 roky jsem na R1 99 zkrátil převod o 1 zub mín na pastorku a 1 zub méně na rozetě. Jo prdel to byla. Na rovince jsem ale pak zjistil že jsem to přehnal protože tachometr byl na 306 km/h realná rychlost podle gps 258km/h. A na otáčkoměru brnkal omezovač na 6ku. Chtěl jsem dát o tolik abych tak tak dosáhl omezovače na 6 rychlost. Tehdá jsem měl možná dát jen ten zub na pastorku. Každopádně bych já dal 2-3 zuby na rozetě kvůli životnosti řetězu. Ikdyž zx-10r má v předu 17 kolco takže se řětěz moc lámat nebude. Pak se mě ten ještě větší zabijácký tah vymstil a vyválel jsem se na podzim ale taky moje chyba. Když jsem jel rovně dal jsem na 1 čku plnej a už to tancovalo, kdyby tam nebyla kokotská bílá čára která ten manévr dokončila tak jsem se nemusel dívat na kloub na ruce jak se ohýbá... Ale stejně si myslím že to má cenu s převodem ale ne to přehánět. Ještě na litru...

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

10.1.2013 v 21:26 | Nahoru | #64
AdosR> No nevím ale podle mě blbost....kamarád ma ducati 1198 a po dálnici jel celou cestu za mnou držel jse jak klíště ..jak jsem psal -1zup a +3 zuby...jel přes 260 a já měl teda 299 a říkal že jsem mu ujížděl ....a ducati jestli se nepletu nemá náhodou měření na kole?

Naposledy editováno 10.01.2013 21:26:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

10.1.2013 v 22:01 | Nahoru | #65

AdosR píše: před 2 roky jsem na R1 99 zkrátil převod o 1 zub mín na pastorku a 1 zub méně na rozetě.

ak si to mal takto tak to tak drasticka zmena nemohla byt, ale asi si mal o zub viac na rozete.
chlapi este jedna dolezita vec pri takomto laborovani s prevodmi, ak sa meni iba rozeta respektive kolecko a retaz zostava povodna, tak si treba uvedomit ze pri zmene ako popisuje tigerbou skratis o dlzku jedneho clanku razvor a to je celkom dost :)

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

10.1.2013 v 22:27 | Nahoru | #66

nerd píše: ak si to mal takto tak to tak drasticka zmena nemohla byt, ale asi si mal o zub viac na rozete.
chlapi este jedna dolezita vec pri takomto laborovani s prevodmi, ak sa meni iba rozeta respektive kolecko a retaz zostava povodna, tak si treba uvedomit ze pri zmene ako popisuje tigerbou skratis o dlzku jedneho clanku razvor a to je celkom dost :)

hele kdyz jsem to tam dal tak na napinaku jsem posouval cca o 3mm

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 08:16 | Nahoru | #67
Blesk ty si vymenil pastorok kde si ubral jeden zub ak sa nemylim :) takze vzdialenost medzi pastorkom a rozetou sa "natiahla" cca o dlzku clanku retaze/2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 08:21 | Nahoru | #68

nerd píše: Blesk ty si vymenil pastorok kde si ubral jeden zub ak sa nemylim :) takze vzdialenost medzi pastorkom a rozetou sa "natiahla" cca o dlzku clanku retaze/2

Jasně, ale říkám, že to ve výsledku udělalo na napínáku 3mm tzn i na rozvoru a to není podle mě takový rozdíl, vždyť někteří kapacity jezdí řetěz pomalu do zozervání a tam jim rozdíl na začátku a konci životnosti dělá rozdíl daleko větší, ne? Máš nějakou radu jak dobře nastavit podvozek? Především přední vidle a nebo požádat kamaráda co jezdí licence o pomoc? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 09:23 | Nahoru | #69
Blesk90> kapacitám který jezděj řetěz do rozervání, je většinou pár milimetrů na rozvoru šumák Kdo se k motorce chová jako prase, většinou ani není schopnej rozpoznat a určit změny chování motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 09:27 | Nahoru | #70

Stev píše: Blesk90> kapacitám který jezděj řetěz do rozervání, je většinou pár milimetrů na rozvoru šumák Kdo se k motorce chová jako prase, většinou ani není schopnej rozpoznat a určit změny chování motorky.



To neni tak jisty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 09:33 | Nahoru | #71
Bubrak-ZX10R> dobře no, některý kapacity to rozpoznaj, ale je jim to stejně jedno

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 09:41 | Nahoru | #72
no ten jeden clanok na dlzke sa musi niekde prejavit :)
co sa tyka tych "kapacit :)" tak su ludia co im nevadia zjazdene gumy, vytecene tlmice, podhustene gumy.... a stale maju pocit ze su borci
ak chces ako tak nastavit podvozok tak musis zacat tvrdostou pruzin. najlepsie je dat na klzak prednej vidlice plastovy stahovak ako napr
tu alebo tu

potom zohrejes gumy par krat tvrdo za jazdy zabrzdis, tak ze pojdes skoro do stoppie a pozries kam ti ten plastovy "kruzok" stlacilo. tvrdost pruziny by si mal nastavit tak aby ten plastovy kruzok stlacilo cca 1,5cm od uplneho konca klzaku. ked nastavis predne pruziny tak zadna by mala byt nastavena priblizne na tu istu tvrdost, cize sadnes na moto a motorka musi klaseat rovnako v predu ako v zadu. popripade jedna ruka na sedacku druha na nadrz a zatlacit :) vtedy by si mal vidiet ci to klesa aspom priblizne rovnako. pruzenie musi byt nastavene tak aby si vyuzival cely chod tlmicov!! informacie typu "sportova motorka musi byt tvrda!!!" su z agentury jedna pani povedala..
co sa tyka utlmov, tak je dobre ich nastavit cca na stockove nastavenie a postupne podla vlastnych pocitov a podla toho ako vyzera guma mierne!! upravovat. pokial ale clovek jazdi iba po cestach tak to stockove nastavenie bude viac menej dobre.

Naposledy editováno 11.01.2013 10:06:37

Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 12:09 | Nahoru | #73
jo spletl jsem to, měl jsem o jeden zub na pastorku mín a o 1 zub na rozetě víc. Jinak to samozřejmě vím že když se dají 2-3 zuby víc na rozetu, že se zkrátí rozvor a tim je rychlejší řízení ale zas o to nervoznější... Ale snad ty 2 zuby na rozetě to tolik neposerou. Původní délka řetězu by to měla pobrat.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 18:07 | Nahoru | #74

nerd píše: no ten jeden clanok na dlzke sa musi niekde prejavit :)
co sa tyka tych "kapacit :)" tak su ludia co im nevadia zjazdene gumy, vytecene tlmice, podhustene gumy.... a stale maju pocit ze su borci
ak chces ako tak nastavit podvozok tak musis zacat tvrdostou pruzin. najlepsie je dat na klzak prednej vidlice plastovy stahovak ako napr
tu alebo tu

potom zohrejes gumy par krat tvrdo za jazdy zabrzdis, tak ze pojdes skoro do stoppie a pozries kam ti ten plastovy "kruzok" stlacilo. tvrdost pruziny by si mal nastavit tak aby ten plastovy kruzok stlacilo cca 1,5cm od uplneho konca klzaku. ked nastavis predne pruziny tak zadna by mala byt nastavena priblizne na tu istu tvrdost, cize sadnes na moto a motorka musi klaseat rovnako v predu ako v zadu. popripade jedna ruka na sedacku druha na nadrz a zatlacit :) vtedy by si mal vidiet ci to klesa aspom priblizne rovnako. pruzenie musi byt nastavene tak aby si vyuzival cely chod tlmicov!! informacie typu "sportova motorka musi byt tvrda!!!" su z agentury jedna pani povedala..
co sa tyka utlmov, tak je dobre ich nastavit cca na stockove nastavenie a postupne podla vlastnych pocitov a podla toho ako vyzera guma mierne!! upravovat. pokial ale clovek jazdi iba po cestach tak to stockove nastavenie bude viac menej dobre.


S tím kroužkem to je výborná rada! Takže 1,5cm od konce kluzáku při maximální zátěži? Přemýšlím jakou zvolit alternativu toho kroužku , napadá mě klasická plastová stahovačka, ta by mohla stačit, že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 18:50 | Nahoru | #75

Blesk90 píše: S tím kroužkem to je výborná rada! Takže 1,5cm od konce kluzáku při maximální zátěži? Přemýšlím jakou zvolit alternativu toho kroužku , napadá mě klasická plastová stahovačka, ta by mohla stačit, že?



Jo ta stačí. Taky jsem to tak nastavoval na R1 když jsem brzdil asi z 200 a posledních pár metru jsem šel po předním tak jsem měl taky 1,5 cm nevyužitého zdvihu. Ale nějak tu pásku tam moc neztahuj at ti tam nějak nevydře malý rýhy. Jen tak lehce aby tam volně jezdila, to stačí

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 19:20 | Nahoru | #76

Blesk90 píše: S tím kroužkem to je výborná rada! Takže 1,5cm od konce kluzáku při maximální zátěži? Přemýšlím jakou zvolit alternativu toho kroužku , napadá mě klasická plastová stahovačka, ta by mohla stačit, že?


No taky jsem to tam dával...ale když já každou vyjíďku jezdím po zadním tak ten kroužek si můžeš představit kde končí

Naposledy editováno 11.01.2013 19:21:11

1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 19:28 | Nahoru | #77
Jasne stahovacka je v pohode, najlepsie pouzit gumovy kruzok ale ten sa tam dost tazko dostava
Ak podvozok nastavis tak tu stahovacku mozes dat prec

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 19:41 | Nahoru | #78
AdosR> Jasný chlapy, neměl jsem tušení o takové vychytávce a v celku jednoduché Tlumení mám nastavené custome a kompresi taky, u té konec konců ani nevím k čemu je

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 19:45 | Nahoru | #79

Stev píše: Bubrak-ZX10R> dobře no, některý kapacity to rozpoznaj, ale je jim to stejně jedno



je jim to jedno ve smyslu ze jim to nevadi, ale treba sou radi, ze maj kazdejch par mesicu jinou motorku

2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 19:47 | Nahoru | #80
nerd: zajimavy rady ohledne podvozku ale ty se me netykaj, predni vidle se mi nevracej nahoru samy, takze to nema smysl nejak stelovat, az asi s jinou motorkou

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 19:55 | Nahoru | #81

Bubrak-ZX10R píše: nerd: zajimavy rady ohledne podvozku ale ty se me netykaj, predni vidle se mi nevracej nahoru samy, takze to nema smysl nejak stelovat, az asi s jinou motorkou

V tom případě chápu tu plaveckou čepici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 20:27 | Nahoru | #82

Bubrak-ZX10R píše: nerd: predni vidle se mi nevracej nahoru samy


tak to mas blbe ja by som na take nesadal, uz som stary paprdo a som celkom zhyckany
este ma tak napadlo :) pri sexe sa hybes sam alebo ti musia pomahat?

Naposledy editováno 11.01.2013 20:27:58

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

11.1.2013 v 20:39 | Nahoru | #83

nerd píše: tak to mas blbe ja by som na take nesadal, uz som stary paprdo a som celkom zhyckany
este ma tak napadlo :) pri sexe sa hybes sam alebo ti musia pomahat?



Chlape opet super poznatky a opet s tebou souhlas...To natazeni posunuti kola tak kdyz jsem to testoval jeste pred zkracenim retezu je pozorovatelne.
K tem dvoum motorkam..tak budes mit dva stroje.
Urcite specielne tobe bude silnice za chvili chybet.
Stejne jak schumacherovy rossimu atd.

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

22.1.2013 v 22:07 | Nahoru | #84
nerd> Měl bych na Tebe, případně na ostatní dotaz - chystám se na repas předních vidlí (ZX10R 07) a potřeboval bych tip na olej, případně viskozitu. Mám cca 105kg. Dá se ovlivnit (zlepšit) chování a možnosti naladění předku na vyšší hmotnost viskozitou oleje? Nebo je to na výměnu pružin? Co mám zkušenosti z min. repase, tak olej Motul nic extra. Do této problematiky moc nevidím, tak ocením každou radu. Díky

2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R

23.1.2013 v 21:41 | Nahoru | #85
Viskozitu 5w a znacku, silkolene, motorex, motul...
Vyssie som popisoval ako si nastavit tvrdost podvozku

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

23.1.2013 v 23:08 | Nahoru | #86
nerd> hele pokud se mi motorka moc boří při brždění tak to je špatně nastavená komprese nebo předpětí?

Změna převodu ZX-10R

Skvělá odpověď, děkuji! 23.1.2013 v 23:17 | Nahoru | #87
Pruziny su na pruzenie a kompresia je na tlmenie ked sa ponaras moc tak je to o pruzinach a ked sa ponaras rychlo tak je to o kompresii (utlme)

Naposledy editováno 23.01.2013 23:18:44

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

24.1.2013 v 12:51 | Nahoru | #88

nerd píše: Viskozitu 5w a znacku, silkolene, motorex, motul...
Vyssie som popisoval ako si nastavit tvrdost podvozku


Super, díky. JJ, podvozek mám tak nějak poštelovanej dle svých potřeb a pocitů:) Jen jsem nevěděl, jaký olej použít.
Jinak takový menší manuál k naladění podvozku motorky lze nalézt zde
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 Včera v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist