globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSF 650 - další oříšek
29.12.2012 v 19:42
Zdravím, kupuji Bandita za celkem slušné peníze, ale má takovou menší drobnost. Startuje krásně, vše vypadá krásně, má najeto 10300 km, ale od motoru jde lehké rytmické klapání, cinkání. Dlouho stála, skoro 4 roky bez používání, že by stačilo jen vyměnit olej a projet?
Je možné že by za 10k km byly potřeba seřídit ventily? Nebo rozvoďáček? Díky za rady, každý názor pomáhá.

GSF 650 - další oříšek

30.12.2012 v 22:42 | Nahoru | #31
KO nebude.připadna opava zas ti hlavu nesejme.

1 reakcí na tento příspěvek GSF 650 - další oříšek

31.12.2012 v 15:14 | Nahoru | #32
Koukni na ty ventily. Bratránek měl na ZX-6RR podpálenej ventil při 8500km. Upozorňuji, že né jeho vinou..zkrátka jí takhle koupil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSF 650 - další oříšek

31.12.2012 v 16:34 | Nahoru | #33
trigr> 8500km to sis nejal spletl ne? vina max ze do toho nekdo vrtal ale chyba pri vyrobe neverim

zx6RR byla kupovana vecinou na okruh tedy jestli mela okruhovejch 8tis tak pak jsme doma x3 min a jsme na real normal silnici.

Naposledy editováno 31.12.2012 16:36:18

GSF 650 - další oříšek

31.12.2012 v 17:04 | Nahoru | #34
Podpálenej ventil nezní hezky :D

(reakce na) GSF 650 - další oříšek

31.12.2012 v 18:19 | Nahoru | #35
z-x-r> na tachu bylo 8500. Jestli to jezdilo drom to neví nikdo. A levná vrána za pár korun to rozhodně nebyla

GSF 650 - další oříšek

31.12.2012 v 19:21 | Nahoru | #36
Ok no, zpět banditu, nevíte někdo jak to má bandit s vibracema? Myslel jsem že to má být sametový.

GSF 650 - další oříšek

31.12.2012 v 22:02 | Nahoru | #37
z mé zkušenosti není dobré koupit něco co dlouho stojí platí to i u aut dovnitř nevidíš ale je-li to výhodná koupě ??stejně se rozhodnout musíš sám ,měl bys tam jet s někým kdo by ji omrknul tady máš cbrko co má najeto už 250tis.km po najetí 100000 se u nich nuluje počítadlo přeji ti až dobře koupíš a do nové sezony vždy dobrý návrat

(reakce na) GSF 650 - další oříšek

1.1.2013 v 18:41 | Nahoru | #38

Endor píše: tomikkkkkk> Prakticky to na ně taky typuju, protože s přidáním plynu, v otáčkách cvakají více, to by rozvoďák nedělal, ale přijde mi že při takových kilometrech by ty ventily znít ještě neměly.

ventily jsou právě slyšet, když jsou v pohodě, to cvakání je jak vačka "ťuká" do ventilů-tzn. že tam je vůle, kdyby to necvakalo, byla by vůle buď minimální, nebo žádná=seřídit. Mě na Stromovi moc slyšet nebyly, seřídil jsem si je dle manuálu po 48tis. km a pak jsem se taky divil, že to najednou cvakalo po natočení, ale to je právě správně.

(reakce na) GSF 650 - další oříšek

1.1.2013 v 19:01 | Nahoru | #39

Endor píše: http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-650-bandit/suzuki-gsf-650-bandit-458194.html

Jinak jde tedy o tento inzerát, tak co? Někdo s Banditem s nějakou radou? Co ty vibrace?


Je to rok 05,06 už měla čiré blinkry,ale jinak se ty dva ročníky vničem neliší Já měl B650 dva roky,ale nějaký vibrace jsem nepozoroval Kupoval jsem ho rok a půl starýho,najeto měl 16000km,ale žádný pazvuky z motoru nešli Mechanická hlučnost je u těchto vzducho-olejáčů samozřejmě větší než třeba u hondích vodníků,ale jestli je to klapání nebo cinkání jak píšeš lehčí,tak bych to nehrotil.Otázka je,co je podle tebe lehčí.

GSF 650 - další oříšek

1.1.2013 v 20:02 | Nahoru | #40
čago mám mám kawu zr7 rok 2002 taky chlazení vzduch olej... při startu taky je slyšet klepání ptal jsem se na to lidí co v tom chodí a prej jde o náký relátka pokud to nejni opravdu velký hluk tak to ventily nejsou ;) zdar

GSF 650 - další oříšek

1.1.2013 v 21:21 | Nahoru | #41
Je to jak když vezmete dvě kovové tyčky a jemně s nima cinkáte, když se trochu ohřála, tak se to i trochu ztišilo. Asi do ní půjdu...trochu mě uklidňuje příspěvek Mad Cata.

A někdo ty vibrace, byl jsem se jednou podívat na starýho Bandita 600, a ten v jakýchkoli otáčkách prostě jak kdyby motor neběžel - samet.

GSF 650 - další oříšek

2.1.2013 v 00:31 | Nahoru | #42
Jezdil jsem bandita 650 .. rv 06 .. vibrace vpohodě..taky mě to vydávalo různé zvuky z motoru + cvakání..vše ale bylo ok :)jak už tu někdo psal udělej proplach tím olejem a uvidíš no..za ty buky je to celkem v pohodě..já ji kdysik bral za cca 80 klacků :) pojisti se ale tou smlouvou dobře dobrej kup !

(reakce na) GSF 650 - další oříšek

2.1.2013 v 09:16 | Nahoru | #43

Endor píše: Po kokot 25kw za 54k z roku 2006? Jeden z Rakovníku zklouzlej po boku.


Z rakovníka nebrat! Tady je to samej umaštěnej "boreček" v montérkách, co tahá totálky ze zahraničí a pak to v nějaký špinavý kůlně nebo garáži pytlíkuje v nuznejch podmínkách a prodává jako leštěnku v "top stavu" A nejlepší jsou ty rakovnický motobazary, nehorázný letitý dvacetkrát rozstřelený vraždy a chtěj za to ranec..

GSF 650 - další oříšek

2.1.2013 v 09:17 | Nahoru | #44
Já ti nevím, mám Bandasku 650 2005, najeto nejspíš 35000. Ventily jsem ještě nedělal, kotouče původní, řetězovka měněna jednou a žádné pazvuky z něj neslyším. Řetězovka ti může zreznout i během půl roku, tak bych to nebral jako znak toho, že mašina 4 roky stála. Borec tam má mimochodem uvedený špatný výkon (63 kW). Může to být třeba jenom tím, že si nedal moc záležet při psaní inzerátu, ale taky to může být tím, že o tomhle kousku nemá úplné informace. Už jsem docela vyléčený z fráze "poctivé kilometry". Jakmile něco klepe v motoru, tak bych se na jakékoliv vozidlo určitě nedíval z hlediska kilometrů zobrazených na displeji.

GSF 650 - další oříšek

2.1.2013 v 10:42 | Nahoru | #45
Tak tak, ruce pryč. Kdybych si chtěl v dnešní době koupit motorku na bzíkání po okreskách, tk bych přišetřil a koupil fungl KTM Duke 390 za 125 tis a nebo jesli si na japončíky, tk toho banďoura, er6 atd seženeš i za 130tis. Ale ten Duke je bonbónek

GSF 650 - další oříšek

2.1.2013 v 12:44 | Nahoru | #46
No jo jenže vy tady mluvíte o 130k, kdežto já jedu v polovičním rozpočtu :D
Jinak s tim Rakovníkem jen potrvdim, chtěl jsem kupovat krásnýho bandita od takovýho strejdy z vesničky kousek od Rakovníka, za krásný peníze všechno jak nový, pak jsem se dočetl jak byl krásně několikrát vyválený ve Francii v autoškole :D

GSF 650 - další oříšek

2.1.2013 v 18:05 | Nahoru | #47
Hele domluv se z někým kdo tomu rozumí a vem ho sebou ať ti na to koukne. Takhle od stolu se špatně radí

GSF 650 - další oříšek

2.1.2013 v 19:46 | Nahoru | #48
težko radit ...je to za určitý peníze s určitým rizikem ...ale nesrovnavej hlučnost hondy a suzy ve vzduchu...

svez se na ducati a uvidiš klepání

pokud to jemně cvrliká ...může to být olej ...pokud se intenzita zvýší může cvakat i spojka koš atd...vo se to většinou rozléhá po motoru...

pokud sou to ventily většinou se při přidání zklidní ...viz třeba R1 98..99...

jinak si mysím že třeba moc posloucháš...každopádně vyměnit oil ...vyměnit podruhé a projet...

pokud to nepůjde tišej tak může být třeba odřená vačka...ale když to stálo a netočila se tak se nmohla odřít ...ja su blbec...

hele ja měl ymahu FZ1 gt a za 4 roky měla najeto 3600km až sem prodal všechny sporty najel sem v 5roce 10000 a prodal ji... když měla ty 3tis tak se mi zdálo že na novou motorku cinká neběží tak jak sem byl zvyklej u Hondy a ta měla už 27tis km
u kawy zx10(09) sem byl nesvůj uplně divný zvuky ale než došlo na možnost konzultace a kontroly tak byla na půlky

každej motor má svuj zvuk neslyšel sem 2 motory co by zněly stejně a to nikdy...

GSF 650 - další oříšek

2.1.2013 v 19:50 | Nahoru | #49
viz 2 daytony 675 koupeny stejně nové a stejně ježděné +/- starší kolegáčci

šedá zněla klidněji a červená výrazněji mechanicky nobě garančka a nic .... obě ale jely furt a jezdi dodnes

GSF 650 - další oříšek

2.1.2013 v 21:11 | Nahoru | #50
No tady jde o to že nemám koho vzít sebou, bratr sice jezdí roky, vystřídal všechny možný motky a stejně nedokáže poradit. Já měl tři a z každý to taky znělo všeljak, jen se zajímam jestli s tim tady někdo neměl zkušenosti. Jasný že každý motor nějak zní, zvlášť ten můj Fazer byl na tohle přeborník, ale ten měl na to kilometrové právo už.

Jinak zítra si pro ní pojedu, naposled ji vyzkoušim a do jara se budu modlit a leštit rez.

GSF 650 - další oříšek

3.1.2013 v 03:19 | Nahoru | #51
to že něco cinka bych neřešil bude asi provozní zvuk u dlouho odstaveneho stoje bych se bal spíš vnitřní koroze ve válcích ...ale ono se to zaleští do potřebných zemědělských vůlí

no tak přeju zdar

GSF 650 - další oříšek

3.1.2013 v 15:49 | Nahoru | #52
Tak jsem pro ní byl s odborníkem a když to viděl tak se zhrozil a nechali jsem ji nějakému nešťastníkovi, který měl přijet po nás, modleme se za něj. Všem díky za rady.

GSF 650 - další oříšek

3.1.2013 v 15:49 | Nahoru | #53
A já zase nemám nic.

GSF 650 - další oříšek

3.1.2013 v 16:32 | Nahoru | #54
motorek je že vidlema můžeš přehazovat zvlášť hornetu ,bandasek, Fazerku

GSF 650 - další oříšek

3.1.2013 v 16:32 | Nahoru | #55
hele nechceš 929 ?? vím o jedné solidní...

GSF 650 - další oříšek

3.1.2013 v 16:55 | Nahoru | #56
Podle toho jestli ma 25kw no motorek se 25kw schází.

Naposledy editováno 03.01.2013 16:56:16

GSF 650 - další oříšek

3.1.2013 v 17:27 | Nahoru | #57
nema ale něco solidního sem zahlíd

1 reakcí na tento příspěvek GSF 650 - další oříšek

3.1.2013 v 17:59 | Nahoru | #58
cokoli co není vrak a je to do plus minus 63k tak bych bral

(reakce na) GSF 650 - další oříšek

4.1.2013 v 15:22 | Nahoru | #59
Endor> mám najeto 11 tisíc a nic neklepe šlape jak hodinky, pochybuji, že ty kilometry sedí

GSF 650 - další oříšek

4.1.2013 v 18:51 | Nahoru | #60
už to neřeš shání jinou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit existencex 23 16.9.2023 v 17:29 Riki1978
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit MotardM 13 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit Pelikánes 4 4.9.2023 v 15:09 puffybodie


TOPlist