Předem díky za vaše názory a případné srovnání pramenící z vaší zkušenosti
Je to jen otázka přístupu:)
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
Takže to chce aspoň 3, ale to bude baba rozdejchávat hodně dlouho
Proto mě furt vrtá hlavou ten transalp a jako fanda Kawasaki KLR popřípadě i ten malej VStorm. Osobně bych bral taky třeba bmWR1200gs ale to mě příde hrozně drahý a spíš by mě lákalo BMW F800GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Raub píše: otajs ZX9R> jj s těma vícero mašinama je to pravda. Ale kdo na to dnes ma. Na bramboru nemam a kupovat 13let starou a vic je dle mého jen dalsi veteran do garaze. A toho tam uz mam. Kdyz si predstavim ,ze bych se rozciloval misto jedne se dvema tak bych je asi obe hodil ze skaly a dal se na pleteni.
Raub-no ale tak ak budeš trvať na cene,tak potom aj Afriku budeš mať veterana.Pretože posledne modeli Afrika,aj tak za tu tvoju spominanu cenu nezoženieš!!! Okrem toho,ak nemaš o Baworaku naštudovane,tak skus zajisť na stranky bmwgs.cz
Praveže každy,kto niečo o Bawach vie,tak ti povie,že nejlepšie a najjednoduchejšie su prave 1100-ky.Samozrejme aj 1150-tky su ešte klasa trieda,bez nejakych serepetičiek.No tam tu cenu nebudeš mať.Takže,ak by si bral niekde Bawo 1100-ku aj zo 100000km,tak ver mi,že ešte dalšich 400000km, maš pred sebou!!! a to važne.Tie motory su proste nezmari.
To že su staršie,tak to nevadi.Zaleži v akom su stave.
Ak sa ale rozhodneš pre Stroma neurobiš chybu ani tam.Len si treba dať ko kopy to,či ideš jazdiť offroad alebo len to,čo si sem vložil.Ak len take cesty a nejake tie polnačky,tak v pohode Strom to zvladne.No ak budeš vyberať nakoniec to Bawo,byť tebou,vyberam model z ABS a vyhrievanymi ručkami a z nejakou tou vybavou.No ako som pisal,neboj sa ročnika a už vôbec nie kilakov.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Zas na druhou stranu v té době se hovořilo o špatné řídící jednotce a přehazovala se mapa vstřikování. Měl jsem model asi 2005. Ty poslední ten problém mít nemusí.
Naposledy editováno 23.10.2011 17:22:00
Naposledy editováno 23.10.2011 17:26:50
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
Chtěl bych vidět jak vypadá ze strany.
Raub píše: otajs ZX9R> Ńo moje skládačka je jednoduchá. A) nějakej držák co mne vždy pružně doveze kam má cestou necestou (tou necestou myslím polní cesty), nebude náročněj na servis (tím nemyslím ser. interval ale poruchovost) a bezúdržbová, max. řetěz apod. No a k tomu veterány a staré motorky, které ale jsou v historii něčím významné nebo zajímavé. Začal jsem policejní Kawou z LA.
Tak jestli jsi rozhodlej fakt jen občas polní cesty tak to bych šel do tý brambory GS. Ovšem s nějakejma endurovejma pneu. Varani a pod jsou už taky za hubičku ale proti nim mě odrazuje řetěz to byla na bmw paráda ten kardan. Naposled jsem si na to vzpoměl ve čtvrtek když jsem přezouval ninju a při tom čistil řetěz a byl jsem zajebanej jak jetel.
Jinak to KZ bys mohl ukázat detailnějc to bych taky obhlíd já měl tu čest s kz550 chtěl jsem z toho udělat veterána ale nakonec jsem to vzdal a prodal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
To KZ to je bomba Neplašíš auta nebo motorky před sebou když jedeš
Naposledy editováno 23.10.2011 17:53:38
Jinak s tím Stromem ano stejnej motor je v těch motkách, ale asi tam bude jina řídící jednotka. Hele třebas jsem měl páteční kus! Ještě to prober s ostatníma.
A nezvažoval jsi třebas TDM900? Ta je za super peníze a motor je hdoně zdařilej.
Naposledy editováno 23.10.2011 18:12:35
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
Vlastně ještě jsem zapoměl na Biga, ale tam mám osobně obavy z kondice toho motoru asi by byl problém sehnat nějakej hodně dobrej kousek
Naposledy editováno 23.10.2011 21:59:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Naposledy editováno 23.10.2011 22:01:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
seikos píše: Ale kde je 21" přínosem v terénu, je to horší na silnici.
A není to dáno tím, že většina motocyklů v provozu co má drátěný výplet, ho nemá v takovým stavu který by dokázal mít patřičnou tuhost? Mám zkušenost kde byli jak přední vidle i zadní kyvka + ložiska v kolech OK, jen dráty na pohmat volnější a motorka v zatáčce s nerovnostma výrazně plavala a to se jednalo o stejný typ (TA650).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
Tak dneska jsem dostal nitrolebeční asi 2h masáž od kámoše že si mám koupit afriku No uvidím. Ale příde mě transalp a KLE univerzálnější než tydle mastodonti, ikdyž na dlouhý cestý míň pohodlný. Abych nakonec neskončil zpátky u BMW páč GS se mě dycky hrozně líbyli a furt líběj
Vždycky to bude kompromis.Jednobuch-král terénu,dva válce-lepší cestování.Tímhle jsem si taky prošel.
Jde to i naopak,pak ale záleží,čeho je člověk schopen a ochoten.Já to mám jednodušší,moje výlety na motorce jsou max. 300-400Km denně přibližně stodvacetikilometrovou rychlostí a to zvládne i jednovál.
Jakási střední volba by mohl být menší dvouvál.Jako třeba zde zmiňované KLE,případně možná i ten "Tranďák".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?
-LOTR- píše: vytrženo z kontextu:
A není to dáno tím, že většina motocyklů v provozu co má drátěný výplet, ho nemá v takovým stavu který by dokázal mít patřičnou tuhost? Mám zkušenost kde byli jak přední vidle i zadní kyvka + ložiska v kolech OK, jen dráty na pohmat volnější a motorka v zatáčce s nerovnostma výrazně plavala a to se jednalo o stejný typ (TA650).
Problém u 21' kol je ten, že mají hmotnost soustředěnou na větším poloměru než kola menší. To má za následek větší osový moment setrvačnosti a následně menší ochotu k překlápění v zatáčkách. Mou SuperTenere musím v rychlostech nad 120 km/h už hodně přemlouvat.
K tématu.. možná by jako alternativa k Africe stála opravdu za zvážení SuperTenere. Její spotřeba určitě nedosahuje 10l/ 100 km, pokud ano, tak je špatně seřízená. Klidné tempo, naložená motorka= 6l, 120-130 km/h= 7l.
Motor je velmi pružný, v terénu pokryje dvojka rychlosti od 5 do 70 km/h.. přičemž od 2000 ot./min se sbírá bez cukání a vibrací a v 5 tisících následuje bomba v podobě dalšího výkonu a točivého momentu.
Zkušenost s V twinem v africe nemám, s V twinem ve Varaderu jo a ten je pod 3500 ot./min nepoužitelný, když už se posbírá tak sice tahá oproti Tenere mnohem víc, ale je to nuda, motor má průběh rovný jak pravítko, žádná gradace výkonu se nekoná.. pokud je něco podobného i v africe, s tím že je o 30k slabší, tak bych to nechtěl ani vyzkoušet.
Nevýhody SuperTenere:
Nebrzdí(ještě jsem nerepasoval brzdiče), Netlumí(na silnici se to dá vydržet, v terénu to je ale bída, hlavně přední vidlice) :)
1 reakcí na tento příspěvek Africa nebo malej Strom?
Pokud chceš vyšší výkon, tak budeš halt muset asi sáhnout hlouběji do kapsy...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |