globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo malej Strom?
22.10.2011 v 11:36
Ahoj všichni, někdo si bude říkat, že je to tady 1000krát omleté téma, ale vždy když zrovna řešíte svůj problém, tak vám ostatní témata nějak nenabízí konkrétní odpověď. Chtěl bych přejít z Dakara na něco silnějšího a rozhoduji se mezi Africou a Stromem. Dnes jsou za úplně stejné peníze s tím, že Stromek je za ty samé prašule (kolem 85tis) mladší a méně jetý. Na druhou stranu Africa je kultovní záležitost, která si drží cenu trendy netrendy. A nyní proč chci jinou motku než Dakar. Dakar je super ovladatelný a v terénu není moc motocyklů nad 600 obsahu, které ho překonají, když je v dobrých rukou. Zas na druhou stranu to čím vládne v offroadu to mu schází na silnici. Při delších přesunech je dosažitelná rychlost na dálnici omezená a to nemluvím o tom snažit se jí udržet x hodin. Ochrana před vlivem počasí je taky nižší i když si pořídíte velký štít (úzká stavba a absence široké nádrže). Raději bych něco, co má poměr sil 60% silnice a 40% terén než obráceně. Do budoucna chci častěji cestovat a rád bych nebyl omezen jen na silnici a nebo zase jen na terén. Prostě abch si mohl zvolit jak Ukrajinu tak Španělsko. Taky jezdit na Dakym ve dvou je .....prostě pakárna. Ze starší techniky strach nemám, neb mám šikovného servisáka a sám mám rád staré motorky (doma mám KZ1000 police z roku 88). Nyní babo raď. Jestli Vám moje myšlenky připadají zmatené tak se ptejte a já to upřesním:)
Předem díky za vaše názory a případné srovnání pramenící z vaší zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo malej Strom?

23.10.2011 v 16:56 | Nahoru | #1
otajs ZX9R> Ńo moje skládačka je jednoduchá. A) nějakej držák co mne vždy pružně doveze kam má cestou necestou (tou necestou myslím polní cesty), nebude náročněj na servis (tím nemyslím ser. interval ale poruchovost) a bezúdržbová, max. řetěz apod. No a k tomu veterány a staré motorky, které ale jsou v historii něčím významné nebo zajímavé. Začal jsem policejní Kawou z LA.

(reakce na) Africa nebo malej Strom?

23.10.2011 v 17:43 | Nahoru | #2

Raub píše: otajs ZX9R> Ńo moje skládačka je jednoduchá. A) nějakej držák co mne vždy pružně doveze kam má cestou necestou (tou necestou myslím polní cesty), nebude náročněj na servis (tím nemyslím ser. interval ale poruchovost) a bezúdržbová, max. řetěz apod. No a k tomu veterány a staré motorky, které ale jsou v historii něčím významné nebo zajímavé. Začal jsem policejní Kawou z LA.


Tak jestli jsi rozhodlej fakt jen občas polní cesty tak to bych šel do tý brambory GS. Ovšem s nějakejma endurovejma pneu. Varani a pod jsou už taky za hubičku ale proti nim mě odrazuje řetěz to byla na bmw paráda ten kardan. Naposled jsem si na to vzpoměl ve čtvrtek když jsem přezouval ninju a při tom čistil řetěz a byl jsem zajebanej jak jetel.
Jinak to KZ bys mohl ukázat detailnějc to bych taky obhlíd já měl tu čest s kz550 chtěl jsem z toho udělat veterána ale nakonec jsem to vzdal a prodal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist