Řekl bych, že z nadpisu je to jasné. Včera jsem prvně odstrojoval mašinu a při odpojení hadičky mi z palivového kohoutu začal chcát benzín bez ohledu na polohu kohoutu. Čili nefungoval správně podtlakovej ventil (zr7 má pouze polohy ON, RES, PRI) - aspoň jsem asi našel příčinu, proč se mi za studena bez otevření plynu nedaří motor nastartovat/chcípne po naskočení
Odlel jsem tedy benál do kanystru (rezereva + nějaké drobné), rozebral kohout, pošpónoval pružinku toho podtlakáče na délku cca +3 mm. Nasmontoval zpět, nalil zpět rezervu a kohout držel, na ON a RES nic neteklo . Nasadil jsem nádrž, dovalil na pumpu natankoval plnou a ráno to bylo zase přechcané.
Tož teď mi jde o to, jestli má cenu laborovat se stávajícím stavem, koupit fungl novej kohout, nebo "by oko" zkusit nějakou novou jinou pružinu (na co si dát pozor při výběru - materiál atd). Případně, može být problém aj i někde jinde (nepředpokládám)?
Předem tisíceré díky
EDIT: Vyřešeno, stačilo na moment zapnout mozek. Nedocházelo k odtlakování ventilku, bo ucpaná dírka v plastovém bazmeku (má průměr asi desetinu milimetru, takže mě to hned nepraštilo přes oči).
Uzavřeno 25.10.2011 v 12:32 uživatelem reeva
Naposledy editováno 25.10.2011 12:30:20
1 reakcí na tento příspěvek Palivový kohout a podtlakový ventil - teče stále
Spíš se zaměř na to, aby byl dobře poskládanej. Těsnící O-kroužek na pístku spojeným s membránou musí těsnit. Pak jsou na řadě ventily plováků a jejich těsnění. Neměly by Ti totiž pustit do plovákovky žádnej benzin, pokud je plná. To prověř jako druhý (je to složitější)...
Naposledy editováno 26.08.2011 08:10:49
těsnění vyměněno veškeré
Při nalívání benalu do nadrže to jakštakš drželo (kapkalo to).
Ujel jsem 5km a zase to teče proudem jako před výměnou těsnění.
(karburátory budou nejspíš v pořádku, to že je motor přechcaný byl asi jen muj špatný odhad, nicméně necham to v servisu zkontrolovat)
Nějaké další tipy?
Nějak mi nejde do hlavy, co tam není v pořádkum vždyť to zas tak složité udělátko není
EDIT: asi tam hodím nějaké kurvítko a budu si přívod paliva otevírat manuálně
Naposledy editováno 10.09.2011 16:35:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |