globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Palivový kohout a podtlakový ventil - teče stále
Zdar lidi, předně se omlouvám, pokud bych napsal nějakou cypovinu. Je to teprve pár týdnů, co jsem se přeorientoval na jednostopá vozidla, tak se kdyžtak nezlobte

Řekl bych, že z nadpisu je to jasné. Včera jsem prvně odstrojoval mašinu a při odpojení hadičky mi z palivového kohoutu začal chcát benzín bez ohledu na polohu kohoutu. Čili nefungoval správně podtlakovej ventil (zr7 má pouze polohy ON, RES, PRI) - aspoň jsem asi našel příčinu, proč se mi za studena bez otevření plynu nedaří motor nastartovat/chcípne po naskočení

Odlel jsem tedy benál do kanystru (rezereva + nějaké drobné), rozebral kohout, pošpónoval pružinku toho podtlakáče na délku cca +3 mm. Nasmontoval zpět, nalil zpět rezervu a kohout držel, na ON a RES nic neteklo . Nasadil jsem nádrž, dovalil na pumpu natankoval plnou a ráno to bylo zase přechcané.

Tož teď mi jde o to, jestli má cenu laborovat se stávajícím stavem, koupit fungl novej kohout, nebo "by oko" zkusit nějakou novou jinou pružinu (na co si dát pozor při výběru - materiál atd). Případně, može být problém aj i někde jinde (nepředpokládám)?

Předem tisíceré díky

EDIT: Vyřešeno, stačilo na moment zapnout mozek. Nedocházelo k odtlakování ventilku, bo ucpaná dírka v plastovém bazmeku (má průměr asi desetinu milimetru, takže mě to hned nepraštilo přes oči).

Uzavřeno 25.10.2011 v 12:32 uživatelem reeva

Naposledy editováno 25.10.2011 12:30:20

1 reakcí na tento příspěvek Palivový kohout a podtlakový ventil - teče stále

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2011 v 08:10 | Nahoru | #1
Předpokládám, že jsi to neměl v pozici PRI. Ta je totiž napřímo bez ovládání podtlakem. Tím, že dáš silnější pružinu způsobíš vlastně jen to, že budeš potřebovat větší podtlak, aby se kohout automaticky otevřel...
Spíš se zaměř na to, aby byl dobře poskládanej. Těsnící O-kroužek na pístku spojeným s membránou musí těsnit. Pak jsou na řadě ventily plováků a jejich těsnění. Neměly by Ti totiž pustit do plovákovky žádnej benzin, pokud je plná. To prověř jako druhý (je to složitější)...

Naposledy editováno 26.08.2011 08:10:49

(reakce na) Palivový kohout a podtlakový ventil - teče stále

26.8.2011 v 08:19 | Nahoru | #2
Dřík> Měl jsem to správně na pozici ON Odpoledne mrknu na to těsnění, zatím dík

Palivový kohout a podtlakový ventil - teče stále

26.8.2011 v 10:58 | Nahoru | #3
Kup opravnou sadu na ten kohout, natáhování pružinky moc nevyřeší...

Palivový kohout a podtlakový ventil - teče stále

10.9.2011 v 16:24 | Nahoru | #4
opravná sada zakoupena
těsnění vyměněno veškeré

Při nalívání benalu do nadrže to jakštakš drželo (kapkalo to).
Ujel jsem 5km a zase to teče proudem jako před výměnou těsnění.

(karburátory budou nejspíš v pořádku, to že je motor přechcaný byl asi jen muj špatný odhad, nicméně necham to v servisu zkontrolovat)

Nějaké další tipy?
Nějak mi nejde do hlavy, co tam není v pořádkum vždyť to zas tak složité udělátko není

EDIT: asi tam hodím nějaké kurvítko a budu si přívod paliva otevírat manuálně

Naposledy editováno 10.09.2011 16:35:50
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist