tak mě trošku lítají plameny z výfuku, je to normální? Mám s tím něco dělat nebo je to ok?
1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)
1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)
1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)
firecracker píše: jenže tobě to pokud koukám dobře střílí při přidání plynu zatímco mě při zavření ...
No normalne to strili pri ubrani, akorat to dela docela rany, tak to mozna nekdy zkresluje. Pod plnym to hazi akorat pri omezovaci1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)
1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)
1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)
Dřík píše: bude to nejspíš trošku bohatý, ale v takovým režimu nahoru/dolů to bude asi občas střílet vždycky. Karbec není až tak rychlej, aby tyto přechodový jevy vyladil. Pokud karbec nemá ani systém coast enricher (ten dolaďuje přes membránu výkyvy směsi) tak od nějakýho štelování nečekej zázraky.
Tohle téma se tady omílalo už 1000x. O to víc mě rozesměje když tady někdo začne vyprávět pohádky že takhle střílí do výfuku (po ubrání plynu) motorka co má příliš bohatou směs. Realita je ovšem taková, že takhle střílí do výfuku motka co má příliš CHUDOU směs.
Chudá směs má špatné hoření, tudíž nestačí všechna vyhořet ve válci. Ale část té směsi proteče skrze ventily do svodu a vznítí se až tam. To dělá ty plameny.
Příliš bohatá směs střílí do výfuku PŘI PŘIDÁNÍ PLYNU NEBO POD PLYNEM, a ne po ubrání.
1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)
Naposledy editováno 27.07.2011 11:19:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)
Bandaska píše: no, vzhledem k tomu, že máš origo vejfuk a předpokládám i sání , tak bych to za normální nepovažoval...ovšem to neznamená že to není obvyklé...je to chudý, nebo máš netěsnej svod...můžeš to řešit, ale může se ti stát to co mně - prostě to nedohoníš do stavu nestřílení...
no takhle pri turovani na miste... to dela kde co i v seriovym stavu, otazka je jestli to strili ikdyz jen brzdi motorem pri normalnim zavreni plynu... dost mozna bude stocit trosku obohatit sroubkem volnobezny smesi a zmizi to i pri tomhle turovani...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)
assassin píše: no takhle pri turovani na miste... to dela kde co i v seriovym stavu, otazka je jestli to strili ikdyz jen brzdi motorem pri normalnim zavreni plynu... dost mozna bude stocit trosku obohatit sroubkem volnobezny smesi a zmizi to i pri tomhle turovani...
no, je to možný, fakt mi tohle připadá už jako alchymie...
Bandaska píše: no, je to možný, fakt mi tohle připadá už jako alchymie...
jo to mi povidej... s udajema z lambdy ve vyfuku navic ani tak neprijdou odpovedi na otazky ale spis dalsi otazky... jo ladit/upravovat karbce neni legrace a ono ani ta strikacka neni takova legrace..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)
Mě zase rozesměje, že někdo prostě nepřipustí, že by to mohlo být bohatý...
Dřík píše: seikos> vím, že se to tu omílalo x-krát a jednou jsem byl v dlouhé debatě o tomto problému. Výsledek? Že do laufu střílí oboje a do sání taky. I když moje zkušenosti mi říkají, že takhle střílí do výfuků bohatá a do sání chudá.
Mě zase rozesměje, že někdo prostě nepřipustí, že by to mohlo být bohatý...
to musí být ale už hodně bohatá směs, aby střílela už do sání. Tak bohatá, že se vznítí ještě před uzavřením sacího ventilu. Já zase ovšem nechápu proč by měl někdo připouštět že by to mělo být bohatý, když na střílení do výfuku je jasná diagnóza.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny z výfuku (video)
assassin píše: no takhle pri turovani na miste... to dela kde co i v seriovym stavu, otazka je jestli to strili ikdyz jen brzdi motorem pri normalnim zavreni plynu... dost mozna bude stocit trosku obohatit sroubkem volnobezny smesi a zmizi to i pri tomhle turovani...
když jedu na plný plyn a nebo na hodně plynu a pak ho zaklapnu tak to trochu střelí skoro vždy
např: tady
P.S. ale víme oba, že to je laborace sama o sobě a nikdy to není černobílý... Já řekl svůj názor, Ty máš jinej
edit: jo a bohatá hoří dobře? spíš spálíš tu, kde je přebytek vzduchu, než tu, kde je jeho nedostatek.ale zase je to o extrémech.
Naposledy editováno 27.07.2011 19:24:05
Dřík píše: seikos> vím, že se to tu omílalo x-krát a jednou jsem byl v dlouhé debatě o tomto problému. Výsledek? Že do laufu střílí oboje a do sání taky. I když moje zkušenosti mi říkají, že takhle střílí do výfuků bohatá a do sání chudá.
Mě zase rozesměje, že někdo prostě nepřipustí, že by to mohlo být bohatý...
cece ale pri zavrenym plynu-klapce bohata? to me nenapada kde by se tam mela vzit.. ted sem blbnul s karburatorama na stevove VTR, ve vyfuku WB lambdu a jak zavres plyn okamzite to ukazuje 20-30-40 afr tzn vyrazne chudy a nic... otacky padaj dolu(brzdeni motorem) a na 4tis kdy lambda indikuje treba 19afr to vystreli...
firecracker píše: když jedu na plný plyn a nebo na hodně plynu a pak ho zaklapnu tak to trochu střelí skoro vždy
tak bych to zkusil tim sroubkem bohatosti s tim zatocit... u jednovalce to neni takova veda... povolujes az motor zpomali - hodne ulitej... zacnes utahovat(nejdriv se rozbehne) az zacne vynechavat - hodne chudej a zapamatujes si kolik si mezi tema stavama udelal otacek a nastavis to zhruba na pulku mezi nima.. pokud to tak nejak ted je tak to trochu obohatit.. tzn dostat se do stavu kdy je slyset ze motor zpomali a trochu se vratit ...
1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)
Já si to vysvětluju tím, že jak to vytáčíš, tak tam nasereš mrak benzinu, rpotože karb není tka přesnej a vždycky dává při přechodovým jevu nahoru víc benzinu než musí a jakmile zavřeš klapku, ochudíš to (s tím ale nic neuděláš), prdne to do laufu a zapálí se tam nahromaděná směs z předchozího bohatýho režimu.
Tady mi to na chudou nesedí, právě kvůli tomu, že ty plameny jdou až za koncovku...něco tam hořet musí a zapalování nevypínal (aspoň doufám) Měl jsem tam teď VT750 a chudá střílela do sání i laufů. Ale to byly takový ostrý ranky/prskání, ne takovýto lišky...
To stejný VS800 minulej týden.
ten šroub by se dal zkusit, ale myslím, že toto nikdy nedoladíš na ideál.
P.S. Svýho času v Ostorvačicích si pamatuju, že kamoš na DR600 cca ve dvanáct sháněl šroubovák a obohacoval, aby mohl střílet z laufů...bohužel jsem to zažil i do stanu.
Naposledy editováno 27.07.2011 19:22:35
1 reakcí na tento příspěvek Plameny z výfuku (video)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 13 | 28.5.2024 v 22:23 Firecracker |
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 0 | 9.5.2024 v 18:58 Firecracker |
na smazání Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 0 | 9.5.2024 v 18:42 Firecracker |
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 52 | 10.8.2023 v 20:29 Anti |
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 1 | 13.7.2023 v 18:53 spac1 |