1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
PiwisX píše: 4T neee Ale jinak na pohled opravdu zachovalá... Být tam motor nebo k ní z 250/300 EXC tak jí beru
....a proč ne 4T?....zvyk by sis. Já už bych zase naopak nechtěl 2T.
Matess727x píše: ....a proč ne 4T?....zvyk by sis. Já už bych zase naopak nechtěl 2T.
Na jízdu jako takovou bych 4T bral... Ale když se tam něco zesere tak s tím nesvedu nic a vyjde to i o dost dráž... Na klády a rokliny to chce 2T Váha už teda takovej rozdíl taky není, ale prostě teď kupuju 2T 4T má každej a vždycky když slyším, jak zdály zní nějakej cjaktakt, tak už se těším, až to kolem prodrtí na plnej knedlík a ne ty brum brum na 4T taktech
1 reakcí na tento příspěvek na co si dát pozor při koupi KTM a TM
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
a jen tak mimo téma, má tady někdo zkušenost, jak dlouho vydrží jezdit na plnou nádrž KTM EXC 300 a TM EN 300....
Kdy se jdeš podívat na ty dva cvajktaky? Doufám, že dobře pořídíš Ale bdu ti zas strašně závidět
Tak s tím tě neporadím... Já na 125 cca 2 hodinky A to už jsem byl dost vyštavenej Kde jsou ty časy, když jsem jedzíval zásadně po silnici a najel na ní 130 km na nádrž (v terénu tak 50 km )
Kdy se jdeš podívat na ty dva cvajktaky? Doufám, že dobře pořídíš Ale bdu ti zas strašně závidět
Tak mě by to tak i drobátko zajímalo, jak to tak dlouho vydrží... nu tak jestli si je pořídím, tak to poznám
nu měl jsem teďoknc o víkendu, ale z toho sešlo... tak snad doufám, že příští tejden... já taky doufám, že dobře pořídím...
Naposledy editováno 11.03.2011 19:48:51
1 reakcí na tento příspěvek na co si dát pozor při koupi KTM a TM
Když si budeš prdlat po lese, tak Ti vydrží třeba 3h,na CC počítej tak.cca 1,5 dle profilu tratě a plynu. TM 09 víc jede ve vrchu,zase trochu tratí vespod,KTM je víc pro hobíka-klidnější (gumovej průběh v celým rozsahu) menší špice- do lesa ideál + startér.Záleží na ceně a na stavu,s žádnou nešlápneš vedle.Pokud by byly teoreticky ve stejným stavu,(i když KTM bude asi o něco dražší), tak bych si vybral na hobby ježdění KTM ,pokud jsi vyježděnej pilot a na závody, tak TM. Jóó a Matese neposlouchej-je to důchodce, pokud si chceš užít zábavu, tak jedině 2T!!
nu tak to jsem si tak myslel, že to vydrží tak hodinku a půl... mně by se taky víc zamlouvala ta KTM... uvidím podle toho, jak budou vypadat a taky za kolik by byly... já jsem hobby jezdec a chtěl bych zkusit nějakej závod v CC... tak uvidím, jak to všechno bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
kasarek píše: nu tak to jsem si tak myslel, že to vydrží tak hodinku a půl... mně by se taky víc zamlouvala ta KTM... uvidím podle toho, jak budou vypadat a taky za kolik by byly... já jsem hobby jezdec a chtěl bych zkusit nějakej závod v CC... tak uvidím, jak to všechno bude
souhlasím Já jak přičichnul k oranžovým, tak nějak to, co už není oranžové není ono Už od minulého léta plánuju, že zjara začnu závodit tak jsem pilně trénoval, jenomže na mé LC2 to přeci jenom nebylo ono... Odstrojená byla krásně lehká, avšak ten výkon nestačil Teď se zas obávám že 250/300 bude zase strašnej skok, že z toho budu ještě půl roku vystrašenej a každou druhou vyjížďku vystláno v kalhotách Jen těch cvajtaktů do 80 tis je strašně málo a když tak až někde na Moravě JBR už pořádá soustředění a já doma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
PiwisX píše: souhlasím Já jak přičichnul k oranžovým, tak nějak to, co už není oranžové není ono Už od minulého léta plánuju, že zjara začnu závodit tak jsem pilně trénoval, jenomže na mé LC2 to přeci jenom nebylo ono... Odstrojená byla krásně lehká, avšak ten výkon nestačil Teď se zas obávám že 250/300 bude zase strašnej skok, že z toho budu ještě půl roku vystrašenej a každou druhou vyjížďku vystláno v kalhotách Jen těch cvajtaktů do 80 tis je strašně málo a když tak až někde na Moravě JBR už pořádá soustředění a já doma
ale prdlačku,žádný skok to nebude-jedině k lepšímu,jede to lím,ale ruce to netrhá a pokud máš něco naježděno-tak tenkle problém si klidně odškrtni..
Dolph-cz píše: ale prdlačku,žádný skok to nebude-jedině k lepšímu,jede to lím,ale ruce to netrhá a pokud máš něco naježděno-tak tenkle problém si klidně odškrtni..
To jen doufám Problém je, že žádný cvajtakty najsou na prodej... Jen 2 se mi tak nějak líb,í ale to štreka přes celou ČR, fuj To když si spočtu, že jen benzín vyjde na jistý 3 tisíce, a to ještě není jisté, jestli bych jí vůbec přivezl domů... 4T je celkem dost na výběr...
1 reakcí na tento příspěvek na co si dát pozor při koupi KTM a TM
Naposledy editováno 12.03.2011 13:28:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
David gas píše: PiwisX> Kdybys nebyl oranžovej,tak by si za ty peníze mohl mít třeba toto,kluka znám-absolutně bez investic a o 2 roky mladší..http://www.motoinzerce.cz/motorky/gas-gas/498543-ec-300-racing.html
Kup by to byl hezkej Ale ta motorka je na můj vkus strašně ošklivá Snad jsem se zde nějakých příznivců nedotkl Já nevím, kde jsem se tak blbě oranžově nakazil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
David gas píše: PiwisX> Jasně, kup si,co se Ti líbí,ale nech si cca.10 000,- rezervu na případný opravy a investice na motorku co neznáš..
JJ v tom máš svatou pravdu ... Počítám tak do 80tis s tím že 15 mám rezervu hlaně na motor... Kdybych opravdu věděl, že je motorka udělaná a mohl mi to ten dotyčnej nějak doložit a já uvěřil, tak bych za ní asi šáhnul i hlouběji do kapsy... Když jsem si tak nějak zkoušel kolik by mi stál udělat motor tak mi to vyšlo právě tak na těch 15 (píst, ojnice, ložiska, těsnění, nikasil,...) Souhlasí tak nějak moje počty s tvojí praxí? Díkes za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
PiwisX píše: JJ v tom máš svatou pravdu ... Počítám tak do 80tis s tím že 15 mám rezervu hlaně na motor... Kdybych opravdu věděl, že je motorka udělaná a mohl mi to ten dotyčnej nějak doložit a já uvěřil, tak bych za ní asi šáhnul i hlouběji do kapsy... Když jsem si tak nějak zkoušel kolik by mi stál udělat motor tak mi to vyšlo právě tak na těch 15 (píst, ojnice, ložiska, těsnění, nikasil,...) Souhlasí tak nějak moje počty s tvojí praxí? Díkes za rady
no vidis, kdybysis koupil toho Gase co ti posilal David, tak mas jistotu, ze je ok a jeste ti zbyde a na krasu to nejezdi (ostatne ty stary KTM jsou pekne hnus, od 08 uz docela jdou, ale libej se mi az 2011 )1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
David gas píše: PiwisX> Jo,tak nějak to sedí..ale máš ještě ložiska+gufera v kolech,kloubek PDS + ložiska v kyvce,řet.sada,desky..Ne,že tě to automaticky po koupi čeká,ale spotřebák taky něco stojí..
Tak jsem si to zkusil naházet do košíku a:
Ojniční sada Prox KTM 250/300 EXC 04-11 - 07, Ktm 250 EXC 3990 Kč
Sada gufera+ ložiska klika KTM 250/300/380 (04-07) 2006 Kč
Simerinky do motoru KTM 300 EXC (04-10) 830 Kč
Pístní sada KTM 300 EXC 04-11 - 07, A 3700 Kč
Ložiska zadní kolo KTM sada - 07, Ktm 300 EXC 486 Kč
Sada ložisek+gufera přední kolo KTM (03-09) 364 Kč
Sada kývačky KTM (04-09) 1340 Kč
Řetězová sada KTM - 15:,, 45:,, 07, Ktm 300 EXC 1990 Kč
Filtr vzduchový KTM - 99, Ktm 300 EXC 323 Kč
celkem 15 029 a to bez nikasilu Třebas ale taková ojniční sada jestli by byla nutná, to nevím...Díkes
Naposledy editováno 12.03.2011 14:26:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
David gas píše: PiwisX> Nikasil tak 3000 u nás,4000 v zahraničí (Itálie,Španělsko) + práce,pokud si to neuděláš sám.Ale aby Tě tohle vše čekalo najednou,musela by to bejt total odjetá jebka.
Takže třebas kdyby měla najeto 150mth, co by se tam mělo udělat? Díky moc David gas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
Naposledy editováno 12.03.2011 15:11:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
Ach jo Vždycky jsem si myslel, že je mnohem horší motorku prodat za slušnej peníz, než jí koupit 2T zkrátka jen 600km daleko Potřebuju přebarvit mozek na jinou farbu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
PiwisX píše: zoufalej offtopic:
Ach jo Vždycky jsem si myslel, že je mnohem horší motorku prodat za slušnej peníz, než jí koupit 2T zkrátka jen 600km daleko Potřebuju přebarvit mozek na jinou farbu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na co si dát pozor při koupi KTM a TM
Naposledy editováno 18.03.2011 09:39:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Exc 300tpi problem s plynem KTM EXC 300 | pilsner808 | 0 | 13.5.2024 v 19:11 pilsner808 |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |