1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX
jinak teda
wrx 2001
nebo
wrx 2001
a nebo
Impreza GT
Naposledy editováno 23.01.2011 21:40:06
2 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX
pak je samozdrejmne lepsi dat STI prevodovku nebo jeste lepsi koupit STI
ja bych si vybral radsi to evo5/6 co stoji vedle
1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX
Jo a taky to chce nastudovat servisní intervaly, jsou skoro jak na motorce.
Naposledy editováno 23.01.2011 21:49:27
2 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX
jinak servisni vymeny jsou cca 6t km (olej+filtry) ale ja klidne menim po 1500-3000km podle zatizeni auta..
Cenove dilama jak te tady nekdo strasi to neni tak hrozny, jsou to ceny vcelku normalni, rekl bych ze levnejsi nez na oktavku 2gen. jen musis vedet kde nakupovat
Naposledy editováno 23.01.2011 21:59:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX
Lobo píše: karf> to GTcko z jicina cos tam ted doplnil prodava kamos
jinak servisni vymeny jsou cca 6t km (olej+filtry) ale ja klidne menim po 1500-3000km podle zatizeni auta..
Cenove dilama jak te tady nekdo strasi to neni tak hrozny, jsou to ceny vcelku normalni, rekl bych ze levnejsi nez na oktavku 2gen. jen musis vedet kde nakupovat
Tak porad, kde nakupovat..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX
_monty píše: Tak porad, kde nakupovat..
ja rad nakupuju tady jpn aukce, nebo treba i na ibeji neco sezenes..
primarne ale usa/jpn/de, zalezi co clovek potrebuje a jak rychle
Lobo píše: ja rad nakupuju tady jpn aukce, nebo treba i na ibeji neco sezenes..
primarne ale usa/jpn/de, zalezi co clovek potrebuje a jak rychle
Tak na tej japonskej strance rozumim akorat obrazkum ..na americkym ebay nejsou spatny ceny, i kdyz to chce asi poradne rozmyslet a nakoupit toho treba vic najednou kvuli poste..
vyhoda imprezy/eva je vtom ze za relativne maly investice(=slusny knowhow) se dostanes o 50-100-200hp jinam, coz bude bez preplnovani pro integru financni sebevrazda (viz spoon/mugen a jejich ceny kitu)
jinak souhlasim ze seriova reza at uz wrx/sti nebo evo "moc" nejedou
toranaga> trosku se vyznam no
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX
Lobo píše: na seriovejch vnitrnostech jen s vyfukem(vc. downpipe), komplet sanim a upravou jednotky (cobbaccess(usdm) nebo ecutek(eu)) se dostanes k 260-270hp...
Na kolik ta sranda celkove vyjde? Vcetne auta ve slusnem stavu?
A co by u Imprezy obnaselo upravit vnitrnosti pro poradne nafouknuti (~ 400hp)?
Vcetne hnaciho ustroji, bez turba a elektroniky.
1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX
http://sauto.cz/deta...baru/impreza/6246965
docela se mi i líbí, jezdim kolem :)
Dawe02 píše: Na kolik ta sranda celkove vyjde? Vcetne auta ve slusnem stavu?
A co by u Imprezy obnaselo upravit vnitrnosti pro poradne nafouknuti (~ 400hp)?
Vcetne hnaciho ustroji, bez turba a elektroniky.
to zalezi jaky mas knowhow a co chces kupovat, od cinskejch nonejm dp+catback+n1 exhaust (style) systemu z ibeje za 5-7t kc kterej paradoxne funguje stejne kvalitne jako prumer v tyhle tride (brand china) agency power, megan racing apod za 15-20t.
jednotka jak rikam bud cobb(cca 5-7t), nebo tactrix+knowhow o ladeni (2-3t kabel), popripade ecutek od ladise (20-30t).
Spojka 3-6t exedy stg2 nebo HB smes od fate (ne keramiku)
Tim by byla ukoncena stage2 tj. tech 260-270hp
internals ti konkretne nevyjmenuju jelikoz sem spis pres to evo, ale sel bych bud cestou firem jako wiseco, mahle, eagle, JE nebo zakazkove u pana Albrechta z Lomnice..
Turbo si vyberes sam, mozna bych kvuli univerzalnosti prirub volil nejakyho garretta(GT30+, fp green atd..) popripade TD05-18-20, nebo klasicky VF34/39 ale to by sis spocital podle map
Urcite bych schanel STI ustroji, tam jsou daleko vetsi moznosti pred lousknutim a 400hp by nemel byt problem.
Cenove? wrx prestavovat na 400hp je nesmysl, tam bych se spokojil se stage2.
Pokud chces 400hp tak bych sel urcite nakupem STI (neresis tolik brzdy, podvozek, ustroji), cimz usetris opravdu dost penez.
Pokud bych chtel 400-450hp za jeste min, koupim evo 7-9, koupim sani+komplet vyfuk, naladim jednotku a zvednu tlak, takze investice minimalni. Az u tech 450-500hp se zacinaji projevovat problemy(kdyz nepocitam prehrivani/poruchu acd u 380-400hp) ale to uz je na jinou debatu...
1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX
Dave81 píše: tohle mi přijde fajn
http://sauto.cz/deta...baru/impreza/6246965
docela se mi i líbí, jezdim kolem :)
já tam na něj koukal minulej tejden, ale údajně tam stojí již "několik" let, nevím co je na tom pravdy..
evo se mi nelibi, skoro bych na blbnuti premejslel i po ruznejch generacich cellicy, GTfour apod:) este ze mi neprebejvaj korunky, uz by mi doma neco takovyho strasilo:)
Jirka749: no tak hmotnost integry je jinde, navic STI s 260ti konema zene dve napravy, lehci integra se 190ti jednu... ona integra je dobra zbran, ale podle me casy na danej trase nejsou vse a RWD a 4WD nabidne vetsi zabavu.... proste auta postaveny kazdy pro neco jinyho..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX
nahllowSKY píše: Zajimalo by me co je trvanlivejsi.Mitsu EVO nebo Subaru Sti?
myslim ze u tehle aut se to neda rozlisit, pouzivani bude delat zasadni rozdily i mezi jednottlivymi kusy stejneho modelu...
2 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX
Taky mi jde o to, že to služební...vzít odpoledne klíče a jet se jen tak projet neni úplně košér. Sice si to nepřipouštím ale raději omlátím svoje než služební.
Co se týče jiných variant, tak nevím co by to mělo být. Když už takovouhle hračku, tak určitě 4kolku. Fakt se nechci spoléhat na náhodu a dobrý gumy u předokolky, prát se se zadokolkou. Prostě 4kolka. Něco jako Mazda 323 4x4 1.6T, Calibra, Celica...něco v řádu tisíců nebo malých desítek tisíců se mi nepáčí. Sice mam možná motorku, kterou je třeba nějak krotit a nemá nějaký abs, esp a jiný. Ale zase od auta očekávám, že bude auto tak nějak "moderně" pohodlný, přesný co do ovladatelnosti, "žehlení" nerovností (což předpokládám je u imprezy lepší než u nějakých audi S3, S4, nebo golfu 1.8T 4x4). Prostě Impreza mi vychází tak nějak nejpřijatelněji. Myslím, že wrx je takovej kompromis mezi denním autem a sporťáčkem. I proto, že bydlím na šumavě, kde neni nouze o utažený rozbitější silničky a častější cesty na lyže.
Pak je tu ta "hračka" Něco zajimavýho, co má kolem sebe auru vyjímečnosti a kultu a přitom pro mě "dostupný".