Téma: Subaru Impreza WRX
 
23.1.2011 v 21:28
Hoj ve spolek. Když jsou tu ty výběry plechovek, tak co takhle Impreza WRX.. tak 2001? Tak kolem 200 tisíců? Co na ní říkáte?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 00:52 | Nahoru | #1

Lobo píše: na seriovejch vnitrnostech jen s vyfukem(vc. downpipe), komplet sanim a upravou jednotky (cobbaccess(usdm) nebo ecutek(eu)) se dostanes k 260-270hp...



Na kolik ta sranda celkove vyjde? Vcetne auta ve slusnem stavu?
A co by u Imprezy obnaselo upravit vnitrnosti pro poradne nafouknuti (~ 400hp)?
Vcetne hnaciho ustroji, bez turba a elektroniky.

(reakce na) Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 01:14 | Nahoru | #2


Naposledy editováno 24.01.2011 01:17:43

(reakce na) Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 02:08 | Nahoru | #3

Dawe02 píše: Na kolik ta sranda celkove vyjde? Vcetne auta ve slusnem stavu?
A co by u Imprezy obnaselo upravit vnitrnosti pro poradne nafouknuti (~ 400hp)?
Vcetne hnaciho ustroji, bez turba a elektroniky.



to zalezi jaky mas knowhow a co chces kupovat, od cinskejch nonejm dp+catback+n1 exhaust (style) systemu z ibeje za 5-7t kc kterej paradoxne funguje stejne kvalitne jako prumer v tyhle tride (brand china) agency power, megan racing apod za 15-20t.

jednotka jak rikam bud cobb(cca 5-7t), nebo tactrix+knowhow o ladeni (2-3t kabel), popripade ecutek od ladise (20-30t).
Spojka 3-6t exedy stg2 nebo HB smes od fate (ne keramiku)
Tim by byla ukoncena stage2 tj. tech 260-270hp

internals ti konkretne nevyjmenuju jelikoz sem spis pres to evo, ale sel bych bud cestou firem jako wiseco, mahle, eagle, JE nebo zakazkove u pana Albrechta z Lomnice..
Turbo si vyberes sam, mozna bych kvuli univerzalnosti prirub volil nejakyho garretta(GT30+, fp green atd..) popripade TD05-18-20, nebo klasicky VF34/39 ale to by sis spocital podle map

Urcite bych schanel STI ustroji, tam jsou daleko vetsi moznosti pred lousknutim a 400hp by nemel byt problem.

Cenove? wrx prestavovat na 400hp je nesmysl, tam bych se spokojil se stage2.
Pokud chces 400hp tak bych sel urcite nakupem STI (neresis tolik brzdy, podvozek, ustroji), cimz usetris opravdu dost penez.

Pokud bych chtel 400-450hp za jeste min, koupim evo 7-9, koupim sani+komplet vyfuk, naladim jednotku a zvednu tlak, takze investice minimalni. Az u tech 450-500hp se zacinaji projevovat problemy(kdyz nepocitam prehrivani/poruchu acd u 380-400hp) ale to uz je na jinou debatu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist