globalmoto_kveten





Téma: Subaru Impreza WRX
 
23.1.2011 v 21:28
Hoj ve spolek. Když jsou tu ty výběry plechovek, tak co takhle Impreza WRX.. tak 2001? Tak kolem 200 tisíců? Co na ní říkáte?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 21:35 | Nahoru | #1
Chybí mě volant na levo .

Naposledy editováno 23.01.2011 21:40:19

1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 21:36 | Nahoru | #2
to je ilustrační foto
jinak teda
wrx 2001
nebo
wrx 2001
a nebo
Impreza GT

Naposledy editováno 23.01.2011 21:40:06

2 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 21:36 | Nahoru | #3
na seriovejch vnitrnostech jen s vyfukem(vc. downpipe), komplet sanim a upravou jednotky (cobbaccess(usdm) nebo ecutek(eu)) se dostanes k 260-270hp... coz je tak doporuceny maximum pri zachovani puvodniho ustroji, zvlast problem je s diffem kterej ma problemy kolem 300hp ale muzes ho pri spatnejsim zachazeni popravit i pri 240hp(stg1)
pak je samozdrejmne lepsi dat STI prevodovku nebo jeste lepsi koupit STI

ja bych si vybral radsi to evo5/6 co stoji vedle

(reakce na) Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 21:38 | Nahoru | #4

Lobo píše:
ja bych si vybral radsi to evo5/6 co stoji vedle


To byla úplně první věc co mě napadla při pohledu na obrázek

1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 21:41 | Nahoru | #5
jinak jestli Imprezu nebo EVO...to pak člověk vysvětluje proč místo EVA koupil Imprezu nebo místo Imprezy koupil EVO. Je to fuk imho na 100% bych nevyužil ani jedno z nich.

(reakce na) Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 21:44 | Nahoru | #6
karf> je to auťák je to těžký posuzovat z foto. jinak počet km mě nesedí ani u jednoho! Na tyhle auťáky si chce vzít opravdu odborníka hlavně si dát pozor aby nic v motoru nemlátilo u téhle značky to je opravdu potom hoodně drahý. Jinak co se týče spolehlivosti když nenarazíš na nějakej vymlácenej kruml tak to jsou opravdu nesmrtelný držáky.

Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 21:45 | Nahoru | #7
muj nazor na evo (jako bejvalej majitel EVO9) ber tedy s rezervou

no a na co se tedy konkretne ptas?

Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 21:49 | Nahoru | #8
auto neznám, jen jsem byl překvapený, že u poměrně nových aut (stáří cca 4 roky) měly Impezy úplně zhnilé svody a výfuk. To mě u auta za takovou cenu a s takovou pověstí dost překvapilo.
Jo a taky to chce nastudovat servisní intervaly, jsou skoro jak na motorce.

Naposledy editováno 23.01.2011 21:49:27

2 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 21:50 | Nahoru | #9
karf> to GTcko z jicina cos tam ted doplnil prodava kamos

jinak servisni vymeny jsou cca 6t km (olej+filtry) ale ja klidne menim po 1500-3000km podle zatizeni auta..
Cenove dilama jak te tady nekdo strasi to neni tak hrozny, jsou to ceny vcelku normalni, rekl bych ze levnejsi nez na oktavku 2gen. jen musis vedet kde nakupovat

Naposledy editováno 23.01.2011 21:59:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 21:55 | Nahoru | #10
Lobo> Ty servisní výměny u tý verze 160kw WRX to snad není tak brzo né? to je spíš u tý verze STI ne?

(reakce na) Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 22:08 | Nahoru | #11
tigerbou> čemu se divíš...jsou to nadupaný káry,se kterýma se nejezdí po městě na spotřebu. tyhle auta si většinou koupí někdo,kdo je chce "ždímat" takže si tu údržbu zaslouží a majitel jim ju s radostí dá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 22:22 | Nahoru | #12

Lobo píše: karf> to GTcko z jicina cos tam ted doplnil prodava kamos

jinak servisni vymeny jsou cca 6t km (olej+filtry) ale ja klidne menim po 1500-3000km podle zatizeni auta..
Cenove dilama jak te tady nekdo strasi to neni tak hrozny, jsou to ceny vcelku normalni, rekl bych ze levnejsi nez na oktavku 2gen. jen musis vedet kde nakupovat



Tak porad, kde nakupovat..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 22:42 | Nahoru | #13

_monty píše: Tak porad, kde nakupovat..



ja rad nakupuju tady jpn aukce, nebo treba i na ibeji neco sezenes..
primarne ale usa/jpn/de, zalezi co clovek potrebuje a jak rychle

Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 23:00 | Nahoru | #14
Teť budu psát jen o parametrech z vlastní zkušenosti. Letmej start, když jsem s Hondou Integrou jel vedle tohodle STI Jeli jsme oba na jedničku vedle sebe 20km/h a pak sprint, sám jsem tomu nevěřil, ale do 160sáti jsme jeli vedle sebe bok po boku a to měl o nějakejch 75 ps víc jak já až pak mi začal pomalinku odjíždět. Z 0- by vyhrál protože to je 4kolka to je jasný, ale auto co má 190ps v atmosféře o obsahu 1.8 jelo v letmym startu uplně stejně až do nějakejch 160sáti Takže to STI nebude až zase tak nějaká hitparáda

(reakce na) Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 23:04 | Nahoru | #15

Lobo píše: ja rad nakupuju tady jpn aukce, nebo treba i na ibeji neco sezenes..
primarne ale usa/jpn/de, zalezi co clovek potrebuje a jak rychle



Ty se v tom rozsypaným čaji vyznáš?

(reakce na) Subaru Impreza WRX

23.1.2011 v 23:06 | Nahoru | #16

Lobo píše: ja rad nakupuju tady jpn aukce, nebo treba i na ibeji neco sezenes..
primarne ale usa/jpn/de, zalezi co clovek potrebuje a jak rychle



Tak na tej japonskej strance rozumim akorat obrazkum ..na americkym ebay nejsou spatny ceny, i kdyz to chce asi poradne rozmyslet a nakoupit toho treba vic najednou kvuli poste..

(reakce na) Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 00:31 | Nahoru | #17

Lobo píše: ja rad nakupuju tady jpn aukce, nebo treba i na ibeji neco sezenes..
primarne ale usa/jpn/de, zalezi co clovek potrebuje a jak rychle


ty krávo ani google překladač se skoro nechytá

Naposledy editováno 24.01.2011 00:33:14

Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 00:47 | Nahoru | #18
Jirka749> tak ono jestli to nebude tim ze integra vazi o nejakych 300kg min
vyhoda imprezy/eva je vtom ze za relativne maly investice(=slusny knowhow) se dostanes o 50-100-200hp jinam, coz bude bez preplnovani pro integru financni sebevrazda (viz spoon/mugen a jejich ceny kitu)

jinak souhlasim ze seriova reza at uz wrx/sti nebo evo "moc" nejedou

toranaga> trosku se vyznam no

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 00:52 | Nahoru | #19

Lobo píše: na seriovejch vnitrnostech jen s vyfukem(vc. downpipe), komplet sanim a upravou jednotky (cobbaccess(usdm) nebo ecutek(eu)) se dostanes k 260-270hp...



Na kolik ta sranda celkove vyjde? Vcetne auta ve slusnem stavu?
A co by u Imprezy obnaselo upravit vnitrnosti pro poradne nafouknuti (~ 400hp)?
Vcetne hnaciho ustroji, bez turba a elektroniky.

1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 01:07 | Nahoru | #20
tohle mi přijde fajn
http://sauto.cz/deta...baru/impreza/6246965
docela se mi i líbí, jezdim kolem :)

(reakce na) Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 01:14 | Nahoru | #21


Naposledy editováno 24.01.2011 01:17:43

(reakce na) Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 02:08 | Nahoru | #22

Dawe02 píše: Na kolik ta sranda celkove vyjde? Vcetne auta ve slusnem stavu?
A co by u Imprezy obnaselo upravit vnitrnosti pro poradne nafouknuti (~ 400hp)?
Vcetne hnaciho ustroji, bez turba a elektroniky.



to zalezi jaky mas knowhow a co chces kupovat, od cinskejch nonejm dp+catback+n1 exhaust (style) systemu z ibeje za 5-7t kc kterej paradoxne funguje stejne kvalitne jako prumer v tyhle tride (brand china) agency power, megan racing apod za 15-20t.

jednotka jak rikam bud cobb(cca 5-7t), nebo tactrix+knowhow o ladeni (2-3t kabel), popripade ecutek od ladise (20-30t).
Spojka 3-6t exedy stg2 nebo HB smes od fate (ne keramiku)
Tim by byla ukoncena stage2 tj. tech 260-270hp

internals ti konkretne nevyjmenuju jelikoz sem spis pres to evo, ale sel bych bud cestou firem jako wiseco, mahle, eagle, JE nebo zakazkove u pana Albrechta z Lomnice..
Turbo si vyberes sam, mozna bych kvuli univerzalnosti prirub volil nejakyho garretta(GT30+, fp green atd..) popripade TD05-18-20, nebo klasicky VF34/39 ale to by sis spocital podle map

Urcite bych schanel STI ustroji, tam jsou daleko vetsi moznosti pred lousknutim a 400hp by nemel byt problem.

Cenove? wrx prestavovat na 400hp je nesmysl, tam bych se spokojil se stage2.
Pokud chces 400hp tak bych sel urcite nakupem STI (neresis tolik brzdy, podvozek, ustroji), cimz usetris opravdu dost penez.

Pokud bych chtel 400-450hp za jeste min, koupim evo 7-9, koupim sani+komplet vyfuk, naladim jednotku a zvednu tlak, takze investice minimalni. Az u tech 450-500hp se zacinaji projevovat problemy(kdyz nepocitam prehrivani/poruchu acd u 380-400hp) ale to uz je na jinou debatu...

1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 03:35 | Nahoru | #23
Zajimalo by me co je trvanlivejsi.Mitsu EVO nebo Subaru Sti?

Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 04:18 | Nahoru | #24
Za me jedine Nissan 300 ZX Z32 3.0 V6 twinturbo,rok tak 94-95 :P zacinas na necelej 300 konich a daj se s tim motorem delat luxusni kousky a krom toho je hezci a je v kabru tot muj nazor.... uz nejakou dobu po nem silham :P

(reakce na) Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 10:06 | Nahoru | #25

Dave81 píše: tohle mi přijde fajn
http://sauto.cz/deta...baru/impreza/6246965
docela se mi i líbí, jezdim kolem :)



já tam na něj koukal minulej tejden, ale údajně tam stojí již "několik" let, nevím co je na tom pravdy..

Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 10:24 | Nahoru | #26
dzanek: no ale to je uplne jina liga.. tezkej dalnicni hltac kilometru, kupa koni je tam dobra jen na to ze to jede rychle rovne... kabrio dela znacnou vahu navic + malou pevnost karoserie... tohle auto na okreskach vyklepne prehistorickej hothatch typu fiesta/saxo/clio

Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 10:31 | Nahoru | #27
karf: na impreze se mi libi strasne zvuk... akorat GT/wrx v podstate nedostanes vyrazne pres seriovej vykon, STI uz je strasne drahy...
evo se mi nelibi, skoro bych na blbnuti premejslel i po ruznejch generacich cellicy, GTfour apod:) este ze mi neprebejvaj korunky, uz by mi doma neco takovyho strasilo:)

Jirka749: no tak hmotnost integry je jinde, navic STI s 260ti konema zene dve napravy, lehci integra se 190ti jednu... ona integra je dobra zbran, ale podle me casy na danej trase nejsou vse a RWD a 4WD nabidne vetsi zabavu.... proste auta postaveny kazdy pro neco jinyho..

Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 10:45 | Nahoru | #28
Forestra 2.0 turbo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 11:01 | Nahoru | #29

nahllowSKY píše: Zajimalo by me co je trvanlivejsi.Mitsu EVO nebo Subaru Sti?



myslim ze u tehle aut se to neda rozlisit, pouzivani bude delat zasadni rozdily i mezi jednottlivymi kusy stejneho modelu...

2 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

24.1.2011 v 11:54 | Nahoru | #30
Tak momentálně jezdím služební oktávkou se 110 koňma, takže 218+- pro mě bude asi dost. Spíš si budu zvykat na jinej průběh.
Taky mi jde o to, že to služební...vzít odpoledne klíče a jet se jen tak projet neni úplně košér. Sice si to nepřipouštím ale raději omlátím svoje než služební.
Co se týče jiných variant, tak nevím co by to mělo být. Když už takovouhle hračku, tak určitě 4kolku. Fakt se nechci spoléhat na náhodu a dobrý gumy u předokolky, prát se se zadokolkou. Prostě 4kolka. Něco jako Mazda 323 4x4 1.6T, Calibra, Celica...něco v řádu tisíců nebo malých desítek tisíců se mi nepáčí. Sice mam možná motorku, kterou je třeba nějak krotit a nemá nějaký abs, esp a jiný. Ale zase od auta očekávám, že bude auto tak nějak "moderně" pohodlný, přesný co do ovladatelnosti, "žehlení" nerovností (což předpokládám je u imprezy lepší než u nějakých audi S3, S4, nebo golfu 1.8T 4x4). Prostě Impreza mi vychází tak nějak nejpřijatelněji. Myslím, že wrx je takovej kompromis mezi denním autem a sporťáčkem. I proto, že bydlím na šumavě, kde neni nouze o utažený rozbitější silničky a častější cesty na lyže.
Pak je tu ta "hračka" Něco zajimavýho, co má kolem sebe auru vyjímečnosti a kultu a přitom pro mě "dostupný".
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist