globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: To jsem ještě neviděl

25.12.2009 v 19:30
Co se v dnešní době děje to vážně čumim.
Kámoš dostal k Vánocům babetu, dneska se byl projet a když se vracel domů, 20m od baráku ho čapli pomáhači a chrániči. Měl helmu, řidičák na B, nic nenadejchal, tak kdo by řekl, že z toho bude problém, jenže... v roce kdy dělal noty se k řidičáku B nedávalo i AM = jízda bez řidičského opravnění, takže babetku dotlačil domů a pak si ho rovnou odvezli na stanici k výslechu... Vzali mu na měsíc noty, 6bodů, za měsíc správní řízení kde se dozví pokutu a jestli si ještě třeba nenechaj jeho noty další půlrok...
Chápu, je to pech, ale že si takhle vychutnaj babetáře jsem vážně nečekal.. :
Je tohle normální??? :
edit: písmenka

Naposledy editováno 25.12.2009 20:00:24

25.12.2009 v 21:01 | Nahoru | #61

prackarr>nijak,pokud je to dáno zákonem,nemusí to mít napsáno v ŘP.

ale
ZÁKON
č. 361/2000 Sb.
o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých
zákonů (zákon o silničním provozu)
v aktuálním znění
Datum účinnosti: 1.1.2001
Poslední změny provedeny zákonem č. 480/2008 Sb. k 1.1.2009

má v §81 i skupinu AM...

25.12.2009 v 21:01 | Nahoru | #62
prackarr> jo dobrej pech, ale jemu asi tolik do smichu nebylo
jj s těma bodama mas pravdu

25.12.2009 v 21:05 | Nahoru | #63
tak to bych se teda proti tem pomahat a chranit rozhodne spojil s pravnikem!!!mozna by mu stoho neco kapnulo do kapse,za to ze mu zabavili ridicak a nemohl ho tak vyuzivat k praci ci podobnym vecem.jinak je mi hodne divne ze si posvitili na babetaka-priklonil bych se na nejakeho zavistivce nebo souseda,kteremu bude vrkat pod okny!

Naposledy editováno 25.12.2009 21:07:07

25.12.2009 v 21:06 | Nahoru | #64

25.12.2009 v 21:07 | Nahoru | #65

laipí>funu> Jsem řidič z povolání a 19.12.09 jsem byl na školení. Právě o skupinách a podskupinách jsme mluvili. Je to tak, že když má skupinu B, má automaticky Am, i když ji nemá vyznačenu. A protože to policajt neví, tak buzeruje. Tak se nesmí nechat. Laipí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsem ještě neviděl

25.12.2009 v 21:11 | Nahoru | #66

funu>já se nehádam...jen pokud na ně chci vybafnout s tim že mam automaticky AM tak mě zajímá kde sem k tomu přišel...zákon 361/200 Sb. o ničem takovém nepíše...tak jen proto...

25.12.2009 v 21:18 | Nahoru | #67

prackarr>Máš recht,že v té novele k 1.1.2009 je to psáno tak,že k tomu AM není,je ale otázkou,jestli to neříká jiný zákon. Toto jsou ty naše zákony. Protiřečí si,jsou složitě psány a hlavně se furt mění. Každopádně je jasná jedna věc- buzerovat někoho,kdo jede na blbé babettě,kterou předjede i děda na kole,když má dotyčný Bčko,může jen totální piča!!!

přesně tak

25.12.2009 v 21:20 | Nahoru | #68
prackarr>

25.12.2009 v 21:24 | Nahoru | #69

Naposledy editováno 25.12.2009 21:27:20

25.12.2009 v 21:39 | Nahoru | #70
Ani se nedivim,ze je lidi nesnasi a nadavaji na ne.Ale je pravda,ze je to podle toho na koho narazi.Ale asi bych to zkusil s tim co tu kluci pisou,ze ty testy jsou stejne a ted na tom honi autoskole a oni penize.A navic zasavovat babetu je pekne ubohe asi se hodne nudili

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To jsem ještě neviděl

25.12.2009 v 21:42 | Nahoru | #71

Vojtmar>Když nad tim tak přemejslim, ja bych už měl sedět - jednou jsem jel na babetě bez pojistky, bez helmy, na 30tce 45km/h, ožralej... to uz jsem byl jednou nohou v lochu !

E: to vše s A1, jak jsem již psal

Naposledy editováno 25.12.2009 21:42:42

25.12.2009 v 21:45 | Nahoru | #72

John_cox>Já občas (často) jezdím s nepojistěným traktorem, nepojistěnou vlečkou a několika tunovým nákladem po obci Takže buď v klidu, seděli by jsme spolu
E: to vše s A1, jak jsem již psal

Abych rekl pravdu jestli to bude ze zakony tak jak to pokracuje tak budem sedet vseci

25.12.2009 v 21:48 | Nahoru | #73

25.12.2009 v 21:49 | Nahoru | #74

Mirek12>bych se mohl posrat smíchem kdyby mě zastavil na babatě... (A,B+E C+E) profesák a pán ográn by chtěl kontrolovat . kurva bych začal šlapat a jako co chceš po cyklistovi

jj

25.12.2009 v 21:50 | Nahoru | #75
Tak sem chvilku pátral a našel toto:
moped není motocykl...tudíž pokud zákon opravnuje k řízení motorových vozidel, s vyjímkou ..... podle §81 odst. 4 zákona 361/2000 Sb. máš právo moped řídit...

Kategorie vozidel L se člení na
mopedy
a) dvoukolové mopedy jsou dvoukolová vozidla s objemem válců motoru nepřesahujícím 50 cm3 v případě spalovacího motoru a s maximální konstrukční rychlostí nepřesahující 45 kmh-1 při jakémkoli druhu pohonu,
b) tříkolové mopedy jsou tříkolová vozidla s jakýmkoli uspořádáním kol, s objemem válců motoru nepřesahujícím 50 cm3 v případě spalovacího motoru a s maximální konstrukční rychlostí nepřesahující 45 km.h< sub >-1< /sub > při jakémkoli druhu pohonu,
c) lehké čtyřkolky, jejichž hmotnost v nenaloženém stavu je menší než 350 kg, do čehož se nezapočítává hmotnost baterií v případě elektrických vozidel, dále, jejichž nejvyšší konstrukční rychlost nepřesahuje 45 km/h a jejichž zdvihový objem motoru nepřesahuje 50 cm3 u zážehových motorů nebo pro jiné druhy motorů maximální čistý výkon nepřesahuje 4 kW,
motocykly
a) motocykly jsou dvoukolová vozidla s objemem válců motoru přesahujícím 50 cm3 v případě spalovacího motoru, nebo s maximální konstrukční rychlostí přesahující 45 km/h při jakémkoli druhu pohonu,
b) motocykly s postranním vozíkem jsou vozidla s třemi koly uspořádanými nesouměrně vzhledem k střední podélné rovině, s objemem válců motoru přesahujícím 50 cm3 v případě spalovacího motoru, nebo s maximální konstrukční rychlostí přesahující 45 km/h při jakémkoli druhu pohonu,
motorové tříkolky
a) motorové tříkolky jsou vozidla s třemi koly uspořádanými souměrně vzhledem ke střední podélné rovině s objemem válců motoru přesahujícím 50 cm3 v případě spalovacího motoru, nebo s maximální konstrukční rychlostí přesahující 45 km/h při jakémkoli druhu pohonu,
b) čtyřkolky jiné než lehké tříkolky, jejichž hmotnost v nenaloženém stavu nepřesahuje 400 kg nebo 550 kg u vozidel určených k přepravě nákladů, do čehož se nezapočítává hmotnost baterií v případě elektrických vozidel a dále, u nichž maximální čistý výkon motoru nepřesahuje 15 kW,
motokolo
jízdní kolo s trvale zabudovaným motorem s objemem válců motoru nepřesahujícím 50 cm3 v případě spalovacího motoru a s maximální konstrukční rychlostí nepřesahující 25 km/h při jakémkoli druhu pohonu

Vozidla zařazená podle EHK - OSN v kategorií L1 a L2 s maximální konstrukční rychlostí 50 km/h se považují za mopedy, vozidla kategorií L3 a L4 se považují za motocykly a vozidla kategorie L5 se považují za motorové tříkolky.

25.12.2009 v 22:36 | Nahoru | #76
pokud se zákon nezměnil od doby co jsem se ho naposled učil tak s B se může řídit 50ccm a 45km/h moped, i když am není vyznačeno... to ať si oběhá, páč to by bylo neoprávněné zadržení dokladů...

A1 se nedávalo, A1 s omezením do 50ccm je náhrada skupiny 50ccm bez omezení rychlosti, jaká se dělala tuším do r 1999, nebo 2000, až pak bylo am jen do 45km/h,ale a1 už na 125ccm.

proto se rychlostně neomezeným 50kařům vydalo A1, čímž padá 45km/h, ale omezili jim jí na 50ccm, jak měli dříve.

25.12.2009 v 23:32 | Nahoru | #77

pylot>Kokoti, kreteni, idioti, buzeranti, dementi, curaci, konomrdi a kundoxichti! Tohle nema obdoby!

nadech vydech, probehni se a rozdychej to noumo

26.12.2009 v 00:44 | Nahoru | #78

Lance>nadech vydech, probehni se a rozdychej to noumo

.......ááááá pán bude asi taky od "pomáhat a chránit". Dopravní "policie" v ČR je opravdu pouhým spolkem kašparů bez jakékoliv autority. Proč? Nikdy nejsou tam, kde je to třeba. A tam, kde jsou, je to akorát k pláči.

A jinak mě překvapuje, že má tolik lidí zmatek v řidičácích - s kategorií B může každý od roku 2006 řídit motorku, která má 50ccm a v techničáku napsáno, že jede max. 45km/h (tj. skútry, Betka apod., ale ne např. Pionýr, Simson). Takže ten kluk buď jel na něčem, co má sice 50ccm, ale vyšší konstrukční rychlost nebo byli ti policajti opravdu úúúúplní kreténi. I když kreténi to byli tak jako tak.

26.12.2009 v 01:26 | Nahoru | #79
Nečetl jsem všechny příspěvky a tak možná napíšu,co už tu někdo napsal...Můj názor je,že po silnicích jezděj mnohem větší hříšníci(hlavně plechovkáři bez not,o to hůř,že je nemaj z důvodu,že je propili) a nic se nedeje.A chudák na babete to takto odsere???? Neřeknu,kdyby zavinil DN....Jak někdo napsal,co by řešit měli,neřeši a na opak

26.12.2009 v 08:45 | Nahoru | #80
I mezi chlupatejma jsou totální dementi, kteří dělaj něco a ani neví co, za vidinou čárky a odměny jsou schopní udělat takovou kokotinu, předpokládám, že to nebyli ani dopraváci, takže snad to spávní orgán zastaví a papíry vrátí bez pokuty

26.12.2009 v 10:26 | Nahoru | #81
nebaví me to tu pročítat, ale pokud má starej typ řidičáku, ke kterym se davala mala motorka, tak tam má vyznačeno na zadní straně ze ma k tomu masinu do 50ccm. jinak u novejch ridicaku se to uz nedavalo, ale ridice s B opravnuje ridit moto do konstrukcni rychlosti 45km/h. jinak hodne lidi ani nevi co vse mohou ridit s rid.opravnenim sk.B. jsou to motorova vozidla s vyjimkou A1 a A(A18 a A21), max hmotnost do 3,5t, max počet mist k sezeni 8+1, prives max 750kg, traktory a pracovni stroje do 3,5t, jizdni soupravy max do 3,5t, a pokud ma pripojne vozidlo vic jako 750kg tak musi mit souprava celkem 3,5t. pokud je pripojne vozidlo do 750kg, tak muze mit vozidlo 3,5t.

Nemel noty, tak at se nemuze divit. kdyby zpusobil dopravni nehodu, tak je v haji.

26.12.2009 v 10:33 | Nahoru | #82

CB750>boli to jasný ass fuckeri

proto se má při análním sexu používat kondom.Tak se to tiž rodí Policajti

26.12.2009 v 11:29 | Nahoru | #83

funu>Vojtmar>
já např. dělal na auto 2001 a dostal sem malou...a ted v tom novým ŘP to mam jako A1 s harmonizačník kodem 150 = omezení na 50 cm3. ale o tom že s B nesmíš řídit babetu není nikde ani slovo...myslim že můžeš být v klidu a klidně spát...

26.12.2009 v 11:32 | Nahoru | #84

KOKOT jsi ty , je to jako střílet a nemět zbrojní pas !!!

26.12.2009 v 11:33 | Nahoru | #85

Venca00>Přesně,to je to co jsem říkal,navíc Tebe díky tomu kodu neomezuje konstrukční tychlost do 45Km/h ,takže můžeš mít pádinu co valí 200

takže bych to asi nehrotil...zákon hovoří jasně...vyhláška rozdělující kategorii L taky tak asi není o čem už...

26.12.2009 v 12:08 | Nahoru | #86
Nevím,jestli to tu už někdo nepsal - nechce se mi to číst celé. Ale pokud mu už policajti odebrali ŘP, a body, t.zn, že mu udělili za daný přestupek sankci na místě, správní orgán už by to řešit vůbec neměl, natož mu dávat pokutu a prodloužit dobu odebrání ŘP protože podle zákona o přestupcích nesmí být za tentýž přestupek udělena sankce opakovaně.Pokud už to Policajti nějak tedy vyřešili, udělili sankci, k žádnému správnímu řízení by to vůbec posílat neměli.

26.12.2009 v 12:45 | Nahoru | #87
Kolik ma ta babeta konstrukcni rychlost?

26.12.2009 v 13:26 | Nahoru | #88
A nemohl prostě přehodit "na manuál" a vymluvit se na to, že zbytek ujel na šlapátkách? Estli to teda ta jeho babetka má :)

Jinak typický "zvětšování péra" kluků v modrém. Takhle si schlazovat žáhu na babetářovi. Fakt magoři. Estli se to stalo na nějaký dědině nebo menším městě, tak bych to vyřešil dekou... prostě žádný sraní!

26.12.2009 v 13:27 | Nahoru | #89

Haesty>proto se má při análním sexu používat kondom.Tak se to tiž rodí Policajti

26.12.2009 v 13:32 | Nahoru | #90
Dikce zákona je jasná, jel bez papírů.... pokud se tady něteří diví a hlásají o netoleranci, budou chtít i toleranci pro plechovkáře, který nedobrzdí? je to principielně totéž. Zákony se mají dodržovat