Náhon na sajdu, jo nebo ne? Má to smysl? Sere se to?
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
ural se vyrábí dodnes, a je trochu kvalitnější, dněpr trpí na některé vážné opakující se závady.. ovšem při péči bude i ten jezdit spolehlivě
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
Naposledy editováno 16.10.2009 23:07:52
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
p.tojejedno>jo ktomu clanku...to psal nejaky ne moc informovyny clovek ...bych dodal poznamku že hitler si v rusku nechal vyrabet nekolik set kusu bmw v rámci smlouvy molotov rybnetropf přičemž se po napadení uz nedostaly k cilovemu zadavateli:))) takže zadná kopie:DDD z toho co vyrobili v rusku co se melo odvesz do nemecka...respektive z jiz zavedene vyroby ...smazaly napisy bmw a vyrabeli mku..
tak tuhle sem ještě neslyšel, to máš od koho a čím to můžeš podložit? :)
hok - terén nejezdíme, uzávěrku máme - pro jízdu po silnici zbytečná, do lehkýho terénu zbytečná, kdy ji využijem a kdy jsme rádi, že ji máme, tak v zimě - rozjíždění a jízda s a bez uzávěrky je nebe a dudy.
u starejch motorek asi víc než u jakýkoliv jiný značky platí co od toho člověk vlastně čeká, proč si to kupuje a jak moc tomu rozumí - cituju Kučeru (dovozce) a jeho větu jednomu potenciálnímu majiteli - Jestli tomu nerozumíte, tak si to nekupujte. no a proto já mám funglovku
ono koupit v čr solidní bazarovku asi bude docela oříšek, většinou to jsou pojízdný střepy dost často nepřihlásitelný - a opět cituju Kučeru - než si něco dovezete/koupíte, zjistěte si, jestli to jde vůbec přihlásit
jednu stranu vah máš teda techniku, druhou stranu vah máš zážitky z jízdy se sidecarem a všechno kolem - ono moc motorek se sidecarem v čr neseženeš, sériově to dělá už jen ural. ale ty zážitky, ty za to stojej - aspoň u mě mnohonásobně přebijou občasný problémy.
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
http://suchen.mobile...=de&pageNumber=1
http://suchen.mobile...=de&pageNumber=2
http://suchen.mobile...=de&pageNumber=2
to posledni bych si koupil ja:DDD
Naposledy editováno 16.10.2009 23:30:32
2 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
aby to taky jezdilo nebo tak, aby to bylo něco extra: wisestartupblog.com/wp-content/uploads/2009/08/VW-Bus-Sidecar.jpg
Naposledy editováno 16.10.2009 23:42:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ural nebo dněpr?
tak ta jejen pro tebe:DD jo a az bude pulmetru snehu lezet na vozovce tak i dnepr ze sajdou ti natrhne prdel...
Naposledy editováno 16.10.2009 23:46:40
1. - válečná kořist
2. - kopie bmw po nakoupení prostřednictvím švédskýho prostředníka
3. sem nějakou dával Deadman, tu už nepamatuju
4. ta Tvoje
linky na mobile nějak nefachaj po zkopírování
MilanR1 - každej sidecar je prima, o výkonu to vůbec není, spíš celkově o tom stylu - kdybych chtěl pospíchat, taky bych urala nekoupil, na tom prostě pospíchat nejde - jede to tak 90-105 ale těch sto už je na koncepci týhle motorky docela maso a hlavně to místo brždění v týhle rychlosti jen zpomaluje.
Navíc ural je klasickej motocykl, žádná vymoženost moderní techniky - syrová motorka se vším všudy. tzn. míří do úplně jinejch řad, než ta hayabusa.
ty motorky od poláků sem viděl a je to děs běs, solidnější kolem 70tis, co jsem viděl v chotusicích loni.
na veteránský člověk taky nepřihlásí každej dotaženej střep, počítám.. ?
2 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
pro mouly vyhejčkaný bezvibračními jako elektromotor se chovajícími čtyřválcovými japonci to připadá jako absolutní nesmysl - ovšem tahyle motorky mají právě pro svoji humpoláckost a zdánlivou nedokonalost svoje kouzlo, které když pochopíš, budeš jezdit vytelenej od ucha u uchu právě proto že když přidáš hodí to sebou do strany, právě proto že brždění je hlavně u dněpra dost o adrenalinu, a možná i právě proto, že to jede tak nějak pořád po svým a tím kolik přidáš plynu se toho toliko nemění.....
a bude ti uplně jedno, že to jede kilo, že to bere na pošusty 10 a na dálku 8-9litrů......
tohle jsou motorky pro lidi, pro které ta neotesanost a vlastnosti právě dělají jízdu jízdou, kdy to nejede úplně samo a samozřejmě, ale o nadvládu nad strojem je nutno bojovat :)
jako někteří rádi jezdí na starých čezetách, právě proto že je to baví, tak podobná skupina jezdí na dněprech .. by´t mezi dněpry je vyšší procento bahnomilů kteří s tím brodí v potocích a děljí podobné kousky...
svíce to pravda trochu žere, hlavně pravej válec...
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
Jákožto majitel Dněpra a člověk co zná i další majitele ti můžu říct: Pokud koupíš dobrýho, strávíš hrabáním se v něm skoro tolik času co ježděním. Pokud koupíš vrak, což je 90% nabídek v inzerci, strávíš rok sháněním dílů a uvedením do přijatelného stavu.
Díly jsou. Shání se buďto obtížně přes pokoutné dovozce, nebo krutě draho od Kučery. Ten sice sežene ledacos a rychle, ale cena je vždy minimálně pětinásobná.
U starých motorek je jedno jestli Dněpr nebo Ural, oboje se sere zhruba stejně. Nové Uraly vyráběné po oživení továrny soukromými majiteli jsou už jiná kvalita, ale zase to zaplatíš na kupní ceně.
Tyhle starý herky se teď nějak dostali do módy, jejich ceny jsou neskutečný a neodpovídají užitné hodnotě. Vrak ve vysloveně hrozným stavu s UA papíry, ve skutečnosti nepřihlásitelný, obvykle za 30 litrů. Pojízdný ale zbastlený a nekompletní stroj s českýma papírama za 60-70 litrů. No to bych si teda rozmyslel.
Já měl štěstí koupit luxusní stav v českýma papírama a použitelným náhradním motorem za 20, ale to byl kup století, co se mi asi už nikdy znova nenaskytne.
MilanR1>Musí to být zvláštní láska k těmto strojům. Mě osobně se to vůbec a ani málo nelíbí a nechtěl bych to ani zadarmo. Když už tak něco takovýho: www.hayabusa-pictures.info/Year2006/sidecar.jpg
aby to taky jezdilo nebo tak, aby to bylo něco extra: wisestartupblog.com/wp-content/uploads/2009/08/VW-Bus-Sidecar.jpg
ani náhodou, to nemá poesii