Náhon na sajdu, jo nebo ne? Má to smysl? Sere se to?
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
p.tojejedno>jo ktomu clanku...to psal nejaky ne moc informovyny clovek ...bych dodal poznamku že hitler si v rusku nechal vyrabet nekolik set kusu bmw v rámci smlouvy molotov rybnetropf přičemž se po napadení uz nedostaly k cilovemu zadavateli:))) takže zadná kopie:DDD z toho co vyrobili v rusku co se melo odvesz do nemecka...respektive z jiz zavedene vyroby ...smazaly napisy bmw a vyrabeli mku..
tak tuhle sem ještě neslyšel, to máš od koho a čím to můžeš podložit? :)
hok - terén nejezdíme, uzávěrku máme - pro jízdu po silnici zbytečná, do lehkýho terénu zbytečná, kdy ji využijem a kdy jsme rádi, že ji máme, tak v zimě - rozjíždění a jízda s a bez uzávěrky je nebe a dudy.
u starejch motorek asi víc než u jakýkoliv jiný značky platí co od toho člověk vlastně čeká, proč si to kupuje a jak moc tomu rozumí - cituju Kučeru (dovozce) a jeho větu jednomu potenciálnímu majiteli - Jestli tomu nerozumíte, tak si to nekupujte. no a proto já mám funglovku
ono koupit v čr solidní bazarovku asi bude docela oříšek, většinou to jsou pojízdný střepy dost často nepřihlásitelný - a opět cituju Kučeru - než si něco dovezete/koupíte, zjistěte si, jestli to jde vůbec přihlásit
jednu stranu vah máš teda techniku, druhou stranu vah máš zážitky z jízdy se sidecarem a všechno kolem - ono moc motorek se sidecarem v čr neseženeš, sériově to dělá už jen ural. ale ty zážitky, ty za to stojej - aspoň u mě mnohonásobně přebijou občasný problémy.