paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ural nebo dněpr?
 
16.10.2009 v 21:48
Uvažuju silně o moto se sajdou. Volba padla na ruskou klasiku. A nevím, jestli radši urala nebo dněpra. Ne nový, něco staršího třeba ze 70-80 let.
Náhon na sajdu, jo nebo ne? Má to smysl? Sere se to?

2 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?

17.10.2009 v 07:56 | Nahoru | #1
to je právě o tom, že dněpra nebo urala by si měl koupit jen ten, kterej ví co chce, a do čeho jde...

pro mouly vyhejčkaný bezvibračními jako elektromotor se chovajícími čtyřválcovými japonci to připadá jako absolutní nesmysl - ovšem tahyle motorky mají právě pro svoji humpoláckost a zdánlivou nedokonalost svoje kouzlo, které když pochopíš, budeš jezdit vytelenej od ucha u uchu právě proto že když přidáš hodí to sebou do strany, právě proto že brždění je hlavně u dněpra dost o adrenalinu, a možná i právě proto, že to jede tak nějak pořád po svým a tím kolik přidáš plynu se toho toliko nemění.....

a bude ti uplně jedno, že to jede kilo, že to bere na pošusty 10 a na dálku 8-9litrů......

tohle jsou motorky pro lidi, pro které ta neotesanost a vlastnosti právě dělají jízdu jízdou, kdy to nejede úplně samo a samozřejmě, ale o nadvládu nad strojem je nutno bojovat :)

jako někteří rádi jezdí na starých čezetách, právě proto že je to baví, tak podobná skupina jezdí na dněprech .. by´t mezi dněpry je vyšší procento bahnomilů kteří s tím brodí v potocích a děljí podobné kousky...

svíce to pravda trochu žere, hlavně pravej válec...

(reakce na) ural nebo dněpr?

20.10.2009 v 12:45 | Nahoru | #2
chybička se vloudila oprava níže

Naposledy editováno 20.10.2009 12:47:05

(reakce na) ural nebo dněpr?

20.10.2009 v 12:46 | Nahoru | #3

pech.>to je právě o tom, že dněpra nebo urala by si měl koupit jen ten, kterej ví co chce, a do čeho jde...

pro mouly vyhejčkaný bezvibračními jako elektromotor se chovajícími čtyřválcovými japonci to připadá jako absolutní nesmysl - ovšem tahyle motorky mají právě pro svoji humpoláckost a zdánlivou nedokonalost svoje kouzlo, které když pochopíš, budeš jezdit vytelenej od ucha u uchu právě proto že když přidáš hodí to sebou do strany, právě proto že brždění je hlavně u dněpra dost o adrenalinu, a možná i právě proto, že to jede tak nějak pořád po svým a tím kolik přidáš plynu se toho toliko nemění.....

a bude ti uplně jedno, že to jede kilo, že to bere na pošusty 10 a na dálku 8-9litrů......

tohle jsou motorky pro lidi, pro které ta neotesanost a vlastnosti právě dělají jízdu jízdou, kdy to nejede úplně samo a samozřejmě, ale o nadvládu nad strojem je nutno bojovat :)

jako někteří rádi jezdí na starých čezetách, právě proto že je to baví, tak podobná skupina jezdí na dněprech .. by´t mezi dněpry je vyšší procento bahnomilů kteří s tím brodí v potocích a děljí podobné kousky...

svíce to pravda trochu žere, hlavně pravej válec...


přesně jak říkáš je to pro lidi kteří chcou něco řídit a nejen se vozit, ted mám svýho dněpříka rozdělený dostává generelku tak jsem se ješdtě nesvezl. a občas žasnu nad některými konstrukčními prvky, ale je to storj ktérý si mě scela získal ipřes všechný negativní ohlasy ale věřím že když bude mít člověk dost trpělivosti a nápadů tak s toho udělá dorý stroj

Naposledy editováno 20.10.2009 13:46:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist