Náhon na sajdu, jo nebo ne? Má to smysl? Sere se to?
1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?
Jákožto majitel Dněpra a člověk co zná i další majitele ti můžu říct: Pokud koupíš dobrýho, strávíš hrabáním se v něm skoro tolik času co ježděním. Pokud koupíš vrak, což je 90% nabídek v inzerci, strávíš rok sháněním dílů a uvedením do přijatelného stavu.
Díly jsou. Shání se buďto obtížně přes pokoutné dovozce, nebo krutě draho od Kučery. Ten sice sežene ledacos a rychle, ale cena je vždy minimálně pětinásobná.
U starých motorek je jedno jestli Dněpr nebo Ural, oboje se sere zhruba stejně. Nové Uraly vyráběné po oživení továrny soukromými majiteli jsou už jiná kvalita, ale zase to zaplatíš na kupní ceně.
Tyhle starý herky se teď nějak dostali do módy, jejich ceny jsou neskutečný a neodpovídají užitné hodnotě. Vrak ve vysloveně hrozným stavu s UA papíry, ve skutečnosti nepřihlásitelný, obvykle za 30 litrů. Pojízdný ale zbastlený a nekompletní stroj s českýma papírama za 60-70 litrů. No to bych si teda rozmyslel.
Já měl štěstí koupit luxusní stav v českýma papírama a použitelným náhradním motorem za 20, ale to byl kup století, co se mi asi už nikdy znova nenaskytne.