paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ural nebo dněpr?
 
16.10.2009 v 21:48
Uvažuju silně o moto se sajdou. Volba padla na ruskou klasiku. A nevím, jestli radši urala nebo dněpra. Ne nový, něco staršího třeba ze 70-80 let.
Náhon na sajdu, jo nebo ne? Má to smysl? Sere se to?

1 reakcí na tento příspěvek ural nebo dněpr?

17.10.2009 v 12:25 | Nahoru | #1
HOK: Jak rád se hrabeš v motorech? Rozumíš jim dobře? Máš vybavenou dílnu? A hlavně - máš zdravý záda, abyses v tom mohl věčně hrabat???
Jákožto majitel Dněpra a člověk co zná i další majitele ti můžu říct: Pokud koupíš dobrýho, strávíš hrabáním se v něm skoro tolik času co ježděním. Pokud koupíš vrak, což je 90% nabídek v inzerci, strávíš rok sháněním dílů a uvedením do přijatelného stavu.
Díly jsou. Shání se buďto obtížně přes pokoutné dovozce, nebo krutě draho od Kučery. Ten sice sežene ledacos a rychle, ale cena je vždy minimálně pětinásobná.
U starých motorek je jedno jestli Dněpr nebo Ural, oboje se sere zhruba stejně. Nové Uraly vyráběné po oživení továrny soukromými majiteli jsou už jiná kvalita, ale zase to zaplatíš na kupní ceně.

Tyhle starý herky se teď nějak dostali do módy, jejich ceny jsou neskutečný a neodpovídají užitné hodnotě. Vrak ve vysloveně hrozným stavu s UA papíry, ve skutečnosti nepřihlásitelný, obvykle za 30 litrů. Pojízdný ale zbastlený a nekompletní stroj s českýma papírama za 60-70 litrů. No to bych si teda rozmyslel.

Já měl štěstí koupit luxusní stav v českýma papírama a použitelným náhradním motorem za 20, ale to byl kup století, co se mi asi už nikdy znova nenaskytne.

(reakce na) ural nebo dněpr?

17.10.2009 v 12:58 | Nahoru | #2
Deadman> hrabu se v motorech vekice rád, vybavenej jsem dost dobře, v současně se kreslí zvedák na moto, aby nebolely záda. Případně ho budu muset rozšířit kvůli sajdě
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist