Koukal jsem na hladinu spojkové kapaliny v domnění, že je jí málo, což by vše vysvětlilo, ale kapaliny bylo dost. I když byla černá jak bota.
Jinak dodávám, že řadím při cca 5000 otáčkách. Pokud motorku brousím, je to většinou v pořádku. Pokud se však jen tak brouzdám a řadím v klidu a v pohodě, objeví se tento problém téměř pokaždé. Není to nic takového, jako že by měla upadnout převodovka, ale sere mě to. Chápu, že jako japonec KTM řadit nebude, ale jelikož si nikdo z vás snad na podobný problém neztěžoval, radši se optám na váš názor.
Nejhůře to řadilo po tom, co jsem ji před pár dny hnal po dálnici chvíli naplno. Zkrátka si představte, že přeřadíte bez spojky. Asi tak to znělo.
Jinak tento jev pozoruji od okamžiku co ji mám. Měl jsem ji hned v servisu, ovšem tam mi řekli, je by mělo být vše v pořádku. Přisuzoval jsem to tedy své nezkušenosti s KTM a přesednutím z japonce. Ale už jsme spolu dvě sezony a situace se nemění.
Kde může být tedy problém? Jsem lempl a neumím na ni řadit, nebo to může být např. něco se spojkovým válečkem, jak jsem se dočetl už v jiných vláknech?
Díky za vaše názory. I ty záporné, že jsem ..
Naposledy editováno 09.06.2009 19:25:37
dneska jsem popojížděl po Brně asi 30 minut zacpou a ve finale mi ani nešel zařadit neutrál ¨, jak jsem vyjel na vypadovku a naložil temu tak to řadilo jak z partesu
1 reakcí na tento příspěvek LC8 adventure - problém se spojkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LC8 adventure - problém se spojkou
Charli79>Měl jsem podobný problém - zbav se ty černý kaše a dej novou,měl by se tam dát hydraulic.olej, jěště tady píšou, že má byt biologicky odbouratelný (pěknej kec,co)a v žádném připadě nedávat mineral.olej a brzdovku.Mě to dělal kámoš a po rozhovoru s technikama co dělají Ktm ,tak tam dal brzdovku. Prý to je v pohodě,no tak jsem zvědavej. Těď jde mnohel lehčejc
Brzdovka tam přijít nesmí, zničí gumičky... Minerální olej ano. Převodový také ano, ale pozor na hustotu. V krajní nouzy pro případ "dojetí" lze použít i obyčejná voda. Černej puding samozřejmě vyměnit, s tím ale souhlasím
Vypusti to, co tam máš a nalej hydrauliku. Může být i běžný tlumičový olej viskozity "10". Raděj celý systém ale pořádně vypláchni a vyčisti. Pokud nebude ubývat kapalina....je vše OK. Jinak budeš měnit těsnění nebo celou pumpu. Optimální je měnit celou náplň min. 1x za rok, bez ohledu na to co píše KTM . Tím životnost celého systému podstatně prodloužíš....
Naposledy editováno 11.06.2009 11:49:26
1 reakcí na tento příspěvek LC8 adventure - problém se spojkou
Ale ve forech se vždy psalo o problémové části jako o tomhle válečku, který popisuji já,ne? Ku.va to mě to zase nedá spát.
Naposledy editováno 11.06.2009 14:52:04
1 reakcí na tento příspěvek LC8 adventure - problém se spojkou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure | sira | 29 | 26.11.2019 v 21:47 kipo |