Fotky z levé strany:
Ducati_M600_DMC_BrokenFrame_2L.jpg
A fotky z pravé strany:
Ducati_M600_DMC_BrokenFrame_3R.jpg
Ducati_M600_DMC_BrokenFrame_4R.jpg
Takže co s tím a co byste s tím udělaly vy???
PS.: Řečí typu že to prasklo protože jsem zanedbával servis a podobných výroků mě prosím ušetřete , nemyslím si totiž že rám je běžná spotřební věc, dokonce ani u Ducati...
kdyz uz se to bude varit a pak davat do laku, mozna by stalo za to zvazit jestli by tam nesla pridat nejaka sikovna vyztuha - kulatina do trubky je k nicemu, ten "vnitrek" tomu prurezu prilis neprida...
ono starou M600 (vypada celkem orezle:) ) uz stejnak ani nema smysl prodavat, bych si ji nechal tak jako tak na nakou stavbu nebo blbnuti.. do mesta... a vubec:)
Naposledy editováno 10.04.2009 14:49:49
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster - Prasklina v Rámu!!!
Jinak díky všem za rady a typy, v tomhle případě si myslím že dělat do toho díry aby se to dál nerozlezlo by nebylo to nejlepší řešení, ono ten materiál tam bude potřeba při tom vaření, a navíc ta vlasová trhlina vede asi už dosti daleko...
assassin> Mno máš pravdu, já toho M600 už asi nikdy prodávat nebudu, je to pěkná mašina, má super zvuk, no až na ten výkon dokonalost, takže si ho určitě nechám jako OldTimer, prodávat to se už vážně nevyplatí, akorát tohle mě docela štve, měnit rám to určitě nehodlám, ta cena novýho nic pěknýho, a když už bych to měl až tak rozebírat, tak to už pak něco myslím i s tímhle, jinak ten rám je orezlej proto že to má ještě origoš lakování, jinak ostatní věci už mají novej lak a vypadá to ještě celkem k světu, a ten rám jsem chtěl hodit do jiný barvy už dávno, ale přez zimu jsem se k tomu neměl a teď chci už opět jezdit... :\
ilMedvědGuzzini> No jasně, žádný virgule na tom nedělám, jsem spíš jen krajinkář, a nejčastěji to tahám jen po okrskách rychlostma kolem 80 - 130, a občasně někam dál na dovču, takže na pohodu, na závodění to fakt nemám... Akorát že aby se to nerozlomilo v tom sváru, kterej třeba už nebude tak pevnej jako původní plná trubka, a to se může stát i když třeba jen trefíš nějakou nerovnost při předjíždění, a to by mi zkazilo celou projíždku...
No čistě teoreticky by se to ale rozpůlit nemělo, protože ta váha je docela dobře rozložená na motoru, takže snad to bude stačit jen zavařit jak říkáte, no uvidíme, nechám to teď na výkend, a možná se ještě objeví někdo kdo se s tím už setkal, uvidíme, každopádně zatím díky všem...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster - Prasklina v Rámu!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster - Prasklina v Rámu!!!
DMC.motobiker>Tady ještě přidávám pozici toho místa, kdyby to náhodou někdo nepoznal podle popisu...
Velká pochvala a závistivej pohled za ty luxusní stojany... v tom může být radost servisovat.
Jinak osobně bych Tvůj problém neřešil polovičatě, ale vyřešil do konce, ne to polepil a čekal na zimu.... a konstrukční výztuhu, jak radí Fazeros, bych též zvolil. Je to velice dobrý nápad, ale sváry hlavně protáhnout ještě alespon 10mm za výztuhu, jinak to praská od sváru (vrubový napětí), ale to už bude zkušenej svařeč vědět .
Raisidlo77> Velká pochvala a závistivej pohled za ty luxusní stojany... v tom může být radost servisovat.
Díky za pochvalu , alespoň je vidět, že i stojany téměř zadarmo a vyrobené doma na koleně mohou být lepší nebo přinejmenším stejně dobré jako ty draze kupované, a navíc díky tomu že jsou dělané přesně na míru se s nima i skvěle zachází a všechno co je třeba dokáže udělat i jeden člověk sám bez pomoci, a navíc motocykl je relativně v bezpečí, jelikož se nemusí věšet na popruhy a podobně (jako to dělá i mnoho servisů), takže nedochází k odřeninám v laku ani k dalším poškozením... A velká výhoda je taky v tom že pasuje na všechny Monstery s normální kyvkou (dvouramennou), takže třeba kámoš co si teď dovezl M750 ho určitě taky využije, ale dělal jsem v něm třebas i Virago a taky pohoda, je to skoro univerzál... Jo a na výměnu předního kola mám ještě jeden jiný, tento je spíš vhodný na servisování, výměnu oleje a podobně...
No jinak díky všem za vaše cenné rady a typy , utvrdily jste mě v tom že to máme jen normálně zavařit , takže teď to vidím tak že se to v těch prasklinách normálně provaří, což snad už horší jak předtím nebude, když teď je to prasklý durch, a pokud to už pak bude držet, tak pohoda, ale pokud by to pak mělo znova tendenci ještě nějak praskat, tak přistoupíme ještě i k těm výztuhám, což bych viděl ale až na zimu, pak by bylo asi nejlepší co celý rozpůlit, narvat do toho plnou kulatinu, od prasklin udělat drážky a řádně jí k tomu provařit, celý to obvařit kolem dokola, a ještě udělat výztuhy, a pak už to snad bude věčný, každopádně teď budu hlavně doufat že tam bude stačit jen ten svár, mno uvidíme, pak dám ještě vědět jak to dopadlo a co to dělá, ale snad to už bude ok , ještě jednou díky všem...
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster - Prasklina v Rámu!!!
Naposledy editováno 23.04.2009 18:56:52
Naposledy editováno 23.04.2009 22:35:31
Kdyz to praskne, tak to praskne mnohem rychleji nez ta trubka. Trubka byl zrelaxovany material u ktereho mas pomerne pozvolny graf deformace, ale svar je krehky, tam pokud prekrocis urcitou mez tak praskne hned a ne tak pozvolna jak zrelaxovana trubka.
zamysli se nad tim, jestli ti max mesic nejezdeni stoji za to. Podival bych se i po novem ramu. Vareni je pecejen ne moc idealni, pokud nevyzihas svary aby si z nich dostal pnuti. Poptal bych se po lidech co primo varej ramy na auta atd. SVarit to umi kdejakej franta, ale udelat to spravne aby to bylo bezpecny umi jen odbornik.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster - Prasklina v Rámu!!!
DMC.motobiker>Tak takto zatím vypadá konečné řešení svářečské otázky , ten svár vypadá jakž takž dobře, ale hlavně jde o to aby byl pevný, no zatím drží, takže se budu modlit aby mu to vydrželo, bohužel jsem ale nechtěl vyndávat motor, takže to není obvařené úplně do kola, ale jen odspodu nahoru a je spojený s původnímy sváry, takže teď už jen budu doufat že to tak vydrží až do zimy, a pak bych to viděl celý rozhodit, provařit kolem dokola, možná ještě vymyslet nějakou další vzpěru a hodit to pěkně do nového zlato-stříbrného laku (tohle teď je jen základovka) , každopádně snad to takto zatím vydrží, no uvidíme... :\
Tohle je práce na hovno, rupne to znovu a daleko rychleji
Uděleh to pořádně, takže rozebrat motorku a nech tam dát ty výstuhy !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Monster - Prasklina v Rámu!!!
Grubi>To:DMC.motobiker,ty vole chlape,ty uz si tady tima opravama docela proflaklej jak se ti ta DUCNA porad sere. A takovej to byl muj sen jako dalsi moto ale zacinam byt trosku skeptik Drzim palce at to das zase do kupy
já si myslím že v tomhle je Ducna zcela nevinně :)
je to ocelovej ram takze i takhle na tupo svareny dve trubky k sobe maj v podstate plnou unosnost. ty plechovy vyztuhy tezko rict jestli by ten uzel nezpevnily tak ze by to prdlo nekde jinde, bych rek ze se tam pocita ze tam ty ocel trubky pruzi...
jinak kazdopdne mi z fotky neprijde nejtragictejsi to ze je to zavarene jen z jedne strany, ale ten samotnej svar.. nevim cim to je vareny, ale tipuju na naky malicky COcko na 220v s tenkym dratem.. a ta housenka je tam "nalepena" vypada to ze to neni vubec provareny... tohle fakt nevaril zadnej odbornik.. a to COckem dokaze da se rict varit v podstate kazdej...
to chce odstrojit a udelat to poradne, tohle je takovy nijaky...
ilMedvědGuzzini>Grubi>To:DMC.motobiker,ty vole chlape,ty uz si tady tima opravama docela proflaklej jak se ti ta DUCNA porad sere. A takovej to byl muj sen jako dalsi moto ale zacinam byt trosku skeptik Drzim palce at to das zase do kupy
já si myslím že v tomhle je Ducna zcela nevinně :)
To si také myslím, přecijen tento rám je už časem prověřený, a má ho v sobě mnoho motorek od Ducati, a nikdy jsem na něj neslyšel nic špatnýho, ale u mě prasknul těžko říct proč, možná byl někde nějak bouchlej, únava materiálu, nějaký špatný pnutí, roztažlivost motoru??? No to už je teď jedno, ale měnit ho určitě nebudu, a takhle to určitě do té zimy vydrží (provařený je to dobře, na druhé straně je to vidět lépe, ta housenka je jen tady) takže jediná věc co pro mě už můžete udělat je že mi budete držet ty pěsti... Teda pokud se tady ještě nenajde někdo kdo se s tímto problémem už také setkal...
Grubi> No si to vem, je to 15 let stará mašina, na kterou asi celou tu dobu nikdo nešáhnul, takže se to teď na mě celý sesypalo, ale neni to zase tak hrozný jak píšu na profilu, tam je to jenom provokace, na to v jakém to bylo stavu je to ještě docela dobrá mašina, no jinak třeba kámoš věděl co všechno jsem na tom už dělal a co všechno se mi na tom posralo, ale stejně si koupil Monstera 750, a vůbec se toho nebál, a o nějaké jiné značce snad ani nepřemýšlel, jo vlastně jo, o Buellu ne kterej nemá a o RSV1000, ale tak nějak usoudil že jako jeho první motorka by to pro začátek už možná bylo moc, takže šel jen to M750...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Monster - Prasklina v Rámu!!!
Naposledy editováno 24.04.2009 16:31:03
DMC.motobiker>Grubi>No S4R bych si taky nechal líbit, ale bohužel o něm neuvažuju, protože popravdě mě se na něm líbí jen ten jeho výkon a že je to taková brutalita , jinak já zastávám můj osobní názor, že Monster má být dvouventil-vzducháč, a že čtyřventilovej vodník má být schovanej pod plastama , ovšem kdyby mi nějakej S4R za dobrou cenu přišel pod ruku, tak bych se mu taky nebránil, to je jasné... Ale když se ti líbí, tak do něho jdi, určitě to bude dobrá volba, a co se spolehlivosti týká, tak bych se toho určitě nebál, a pak ti ho budu jen závidět... A určitě nebudu sám, ve své třídě je to jedna z nejlepších motorek...
Slysel sem par nazoru ze ten motor uz je na ten podvozek trosku moc,tezko rict. V koutku duse jeste myslim na TUONO a nebo SPEEDTRIPLA.CHtel bych zkusit dovoz z Anglie ale uvidime,je to sen no,zatim sem stejne mimo republiku
Než aby ty trubky rovnal tak mi je vyměnil za ještě silnější (sílou stěny) a nebylo poznat kde vlastně ty nové trubky jsou. Sváry jak z fabriky
Taky ceny mají lidový.
Tady máš číslo na Jirku 608333839
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 | TheMoses | 3 | 30.5.2023 v 20:41 honzabiker |
Synchronizace karburátorů Ducati Mo... Ducati Monster 600 | Ducati88 | 1 | 12.3.2022 v 13:08 Ariete |
Prosím o rady - koupě Ducati Monster [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600 | blahi | 55 | 14.8.2021 v 20:40 eMnatřetí |
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Jakou značku baterie doporučíte [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 600 | chatra | 102 | 28.7.2020 v 12:05 kratkej01 |