ta brzda slouzi primarne pro srovnavaci mereni... pred upravou a po... to jestli je to lepsi je zrejme ikdyz nebudou mit grafy "spravne meritko"
to ze da kupa lidi penize za pouhe odbrzdeni s nejakym cislickem s presnosti +- autobus... jejich blbost...
cisla bych ignoroval, dulezite je srovnani mereni pred a po uprave - namerene za srovnatelnych podminek
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku
Londoner>no ponevadz se to po takovyhle uprave zvedne max o 10 koniku...ale spis tak 5-6...
ale me je jedno...jen mi prislo usmevny, ze vsude v testech kdyz to merej jim vychazi tak 110-115 a tady vidim skoro 150
Takže tady ten majitel Tu taky kecá? Asi jo lidi jsou s*ině že tak lžou. Hádat se s tebou nebudu. Jinak na www.rf-motoservis.wz.cz si to klidně ověř. Proč jsem motorku ladil mám napsané v profilu Nějaké honění výkonu nebyla priorita. Jedinné v čem ti dávám za pravdu je to ,že kdybych to teď dával znova odbrzdit vyplivne to zase jinou výkonovou křivku. To by musely být při měření labolatorní podmínky konstantní teplota, stejná vlhnost vzduchu...atd.
Mimoto já zase nevěřím že si někdo může dovolit koupit 2 funglovky po sobě
A abych to nějak zakončil graf jsem sem dával jen tak pro zajímavost a ne abych se tu handrkoval o maličkostech
Naposledy editováno 19.02.2009 15:40:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku
Sukin>To assassin: Plne s tebou souhlasim staci blbe nafoukla guma a uz skacou jiny cisla.
Tlak v gumách s tím nemá nic společného
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku
ver si cemu chces a ty kone ti preju
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku
Londoner>
ver si cemu chces a ty kone ti preju
Nevěřit je hřích Mé koně ti děkují za důvěru
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku
a necerti se hned, o konich to neni a i tech 115 co tam mas staci
Londoner>no ponevadz se to po takovyhle uprave zvedne max o 10 koniku...ale spis tak 5-6...
ale me je jedno...jen mi prislo usmevny, ze vsude v testech kdyz to merej jim vychazi tak 110-115 a tady vidim skoro 150
vsude v testech to treba merej na kole,tohle je na motoru
ikdyz jen s tou upravou bych to viděl na zvednuti max 10ps
na druhou stranu ten motor od vyroby je dost skrcenej a ma vetsi potencial takze treba by dost pomohly vačky a zas premapovani
Naposledy editováno 19.02.2009 20:22:13
To jen tak,aby řeč nestála
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet kit + KN fiktr + koncovka výfuku
Crucio>mno po konzultaci sme dosly k nazoru,ze nahnat cca 20 koni tim vsim neni nemozny,tak neni duvod jich tam nemet tech 146 bo kolik ma Jinak je to stejne zbytecna debata:Dat sio kazdej hlida svoje stado(ecko)
jakpak to? když zadáš ztráty v převodovce 50% tak seš na 300PS
PetrVTR_new>Rozdíl při namontování a odladění dynojet kitu, KN filtru a koncovky výfuku. Nárůst výkonu je vidět na obrázku. V originále 68,21 PS po úpravě 85,15PS. Nárůst výkonu téměř 15 PS.
V pripade tak ohromneho narustu jsou jen tri moznosti:
1. predtim byla skrcena
2. predtim byla opravdu tezce rozladena
3. ten kdo upravu provedl a zmeril je podvodnik
Nechci vypydat jako rejpal, ale na tom něco je. Sám mám poladěný motor v Jawě. A tak vim, že jenom výměnou pár maličkostí výkon o 25%? Charakter motoru by změnilo až výměna kliky za lehčí a dost podstatnější změny .Něco na způsob překonstruování motoru. Mě to připadá jako blbost.Je fakt že laděný koncovky samy o sobě zlepší dost ale tohle je fakt moc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 12 | 22.4.2024 v 22:29 Peter26 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 0 | 20.4.2024 v 18:28 Peter26 |
Yamaha Xtz 750supertenere, dusí se ... Yamaha XTZ 750 SuperTenere | pařenica | 17 | 1.7.2023 v 08:12 wáca |
Kde najít dobrou lakovnu v Praze Yamaha XTZ 750 SuperTenere | georgeCZ | 11 | 16.2.2023 v 11:35 markus |
Yamaha xtz 750 supertenere Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Tomkertis | 6 | 4.4.2022 v 08:11 Tomkertis |