Takze si na to sadni a ak nemas nejaky vyslovene zly pocit pri sedeni,napr.prilis blizko riadenie,tak do toho...
Je to super stroj...super je slabe slovo
Vyzkoušej tu gucinu, ta má od každého něco, co se jízdních vlastností týče. Dovede jet bublák na pohodu a taky trošku podivočit. Navíc kardan...
Naposledy editováno 07.05.2020 20:10:04
Pokud jde o volbu stroje, můžeš se ještě podívat na RE Continental. 35KW se slušným krouťákem rozhodně stačí, ale ergonomii je potřeba vyzkoušet na vlastní kůži.
Mně třeba menší motorka nevadí, ale někomu neustále skrčené nohy už po čase lezou na nervy...
V7 racer jsem prodal kvůli bolesti zad neb mám 193 cm. Na rovinu ti říkám, ať na ni ani nemyslíš. První sezonu jsem to ještě jakš takš dával. Tu druhou už to bylo jen trápení a nic víc jak jednodenní výlet nepřipadal v úvahu. Co se velikosti týče, tak Thruxton je o dost vhodnější volba. A to i praktičností (dvousedlo přikryté krovkou, možnost přidělání brašen, kterých je na netu nespočet, větší výběr v inzerci, mnohem větší možnost customizaze)
Co se výkonu týče, tak tam je to trochu složitější. Mezi oběma stroji je rozdíl 20 kW, ale charakter motoru zařídil, že to nepoznáš. Thruxton je klidnej brblal, kterej za to umí vzít, ale není to žádnej závoďák. Té V7 se zase nelíbily nudný pasáže s konstantníma otáčkama. Pořád chtěla točit a řádit.
Co se týče rozměrů 194 cm a 120 kg, tak by možná bylo dobrý zkusit ještě Bonnevilla.
Jestli máš někde možnost si zkusit Thruxtona nebo Bonnevilla, tak to určitě zkus - jo a vem si sebou rovnou peníze Vím o čem mluvím.
Tak ať dobře vybereš
1 reakcí na tento příspěvek Scrambler / cafe racer pro 194 cm a 120 kg
Řešil jsem loni něco podobného, mám taky 192cm (95kg) a velké motorky v téhle kategorii jsou Ducati Desert Sled, Triumph Scrambler 1200, Kawasaki Z900RS.
Nakonec jsem spíš kvůli financím skončil u Royal Enfield Interceptor 650, taky to není úplně malá motorka, byť jet na tom kolem světa bych asi nechtěl. Ale jízdní pozice na tom je vcelku vzpřímená, což je pro vysoké plus oproti cafe racerům, na kterých si shrbený. Ducati chtěli za zkušební jízdu asi 750Kč (u RE zdarma), takže jsem ji ani nezkoušel.
Nejvíc se mi líbí asi ten Triumph, ale to je 350k+
Naposledy editováno 10.05.2020 10:27:18
Od Guzzi bych to viděl na Griso 1200
Loni jsem si W800 půjčil a při svých 178 cm jsem se na ní cítil hodně stísněně. Rád občas strčím zadek dozadu a natáhnu se k řídítkům alá František Šťastný. To na W800 absolutně nejde.
Výkon je věc osobních preferencí. Asi by mi stačil, kdyby moje žena neabsolvovala tu samou trasu se mnou, ale jela na Vulcanu S. A dost mi ujížděla.
Na V7 jsem jezdil - taky trochu malá, ale sedělo se mi na ní lépe (jiná geometrie). Výkon opět jen pro pohodáře.
Nejpříjemnější motor z těhlech menších strojů mají možná MG V9. Ale ty jsou spíše chopper.
1 reakcí na tento příspěvek Scrambler / cafe racer pro 194 cm a 120 kg
Neviem, čo píšeš o 35 kW, na koľkých motorkách si jazdil, že vieš, že to je málo? Momentálne jazdím na Ténérke (rovnaký výkon, ale o niečo ťažšia ako tie nekapotované) a výkon chýba jedine, keď chceš niekoho predbehnúť na okreske v 130+ (odvodené extrapoláciou) a nechce Ťa pustiť - ak si začiatočník, v tom prípade je lepší alternatívny prístup (napr. chvíľku počkať, aby si mal tú cestu len pre seba), aby si nevyletel v prvej zatáčke.
Metric píše: Mám 194/100 (teraz asi trochu viac, nie je moc čas cvičiť), keď som skúšal na výstave W800, tak mi bola malá. Na Ducati Scrambler (Icon) som jazdil a bez problémov, ani nepotrebuješ Desert Sled, ktorý je ešte vyšší. Plus ešte môžeš vyskúšať toho Triumpha (1200ku, 900ky mi prídu menšie).
Neviem, čo píšeš o 35 kW, na koľkých motorkách si jazdil, že vieš, že to je málo? Momentálne jazdím na Ténérke (rovnaký výkon, ale o niečo ťažšia ako tie nekapotované) a výkon chýba jedine, keď chceš niekoho predbehnúť na okreske v 130+ (odvodené extrapoláciou) a nechce Ťa pustiť - ak si začiatočník, v tom prípade je lepší alternatívny prístup (napr. chvíľku počkať, aby si mal tú cestu len pre seba), aby si nevyletel v prvej zatáčke.
No sakra, vůbec jsem si neuvědomil, je šestková tenerka má jen 35kW, když jsem na tom kousek jel, výkon mi připadal zcela dostačující, spíš mi vadila ta vysoká váha. Podle katalogu má sice 700 o kupu více výkonu, ale váha jen o 4kg nižší. Docela by mě zajímalo, jak moc je tedy ta sedmička rozdílná od předchozí verze, pokud si odmyslím rychlé přesuny po silnici.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Kawa nebo Enfield Kawasaki W 650, Kawasaki W 800 | sekáčmagor | 13 | 14.6.2023 v 08:13 lbyp |
Honda H'Ness CB350 Kawasaki W 800, Royal Enfield Interceptor, Moto Guzz... | Geodet | 18 | 31.10.2020 v 06:30 SuperSic58 |
Servis Severní Čechy Kawasaki W800 | Rinoloire | 15 | 30.3.2020 v 20:08 husq701 |
Retro do začátku Kolik investovat Yamaha XVS 650 DragStar, Kawasaki W 800, Royal Enfie... | Tompson95 | 27 | 13.3.2019 v 21:35 vlabin |