Komentáře
Nalezeno 16 záznamů
12.5.2010 | Článek | good luck do dalších 30 let. |
25.2.2010 | Článek | slušně vypadá (až na pár detailů), motor taky zdá se dobrej, váha vysoká (chtěl bych zkusit jak bude ovladatelná, jestli jako GSA který má podobnou váhu tak klobouk dolů, ale moc tomu nevěřim), už se těšim na test |
13.7.2009 | Článek | líbí se mi ten design, na fotkách to neni takový, ale když jsem ji viděl v salonu a slyšel zvuk, vyvolávalo to vemě emoce. Nepochybuju o super podvozku, brzdách i motoru. Kdybych měl možnost se svézt, ani vteřinu bych neváhal! |
12.3.2009 | Článek | Petr-RSV: ten motor co je v tý jawe použítý je ten samý co je v XT? |
12.3.2009 | Článek | jak už tady lidi psali, klakson schovat, přední světla změnit (uplně bych odstoupil od toho příšerného designu tří malých světel), změnit budíky, to pánové v Jawě, podle mě, oravdu sáhli vedle. Jinak ale v celku se mi líbí, změnit tyhle tři věci a klidně bych jí koupil. |
7.2.2009 | Článek | první díl byl dobrý, ale tohle je opravdu trochu mimo. Dávat si pozor na baráky, nebo sloupky, to snad nepotřebuje připomenout nikdo, ani to malé dítě ve škole. Jen tak dál, ale trochu jiná tématika, třeba jak psal TeKilla písek na silnicích a podobně, nebo viditelnost |
18.1.2009 | Článek | Jste Borci!! |
15.12.2008 | Článek | http://www.amazon.co.uk/Nathan-2017NNY-Streak-Vest/dp/B000XZ13UI/ref=pd_rhf_p_t_1 tuhle vestu mam v merku já, nehledal jsem jí na českém webu, ale určitě se dá sehnat. suché zipy má po stranách a reflexní pásky dost vysoko, takže jsou vidět i přes kufry |
15.12.2008 | Článek | Jezdit ve vestách je opravdu dobrý nápad, tady v Anglii tak jezdí spousta motorkářů a líbí se mi ten trend. Jak jsem to tu viděl tak jsem tak začal taky jezdit. |
11.12.2008 | Článek | cms0: hmm máš pravdu s tou cenou, ale myslim že to je nevýhoda všech motorek BMW, v podstatě můžeš vytvořit větu "nevýhoda motorky je ve vysoké ceně" a tuhle větu kopírovat do každé recenze o BMW motorce :( BMW si chce asi pořád držet standard luxusní značky :( Anti: mě se třeba trend soft enduro líbí, je stejný trend jako u aut typu SUV, vypadá jako do terénu, ale lepší je se držet na silnici. Lidem se to líbí tak proč ne? |
11.12.2008 | Článek | dobrý test, rád bych se na ní projel, pokud jde o ty blinkry, je to prostě bod který někomu sedne a někomu ne, já si je nemůžu vynachválit a teď si nedokážu představit že bych měl mašinu s blinkrama na jedné straně! Ale samozřejmě beru když se to někomu nelíbí, takže i to je objektivní kritika. Jinak myslim že ten důvod proč BMW schovává novou 650, když ve skutečnosti je to motor z 800 je protože chtějí mít pokryté širší spektrum lidí a chtěj držet veleúspěšnou linii 650gs. navíc přece jednou motorkou nebudou dělat konkurenci druhé ve stejné značce (F800GS) |
26.11.2008 | Článek | Hodně štěstí Martinovi i ostatním |
9.10.2008 | Článek | Fíha, K1300GT to je paráda, nebýt GSA tak bych to bral hned! Ono celkově jsou všechny novinkky povedený! starší S se mi moc nezamlouvali ale tohle nový je super. Jenom Rko mi nesedlo, ale to bude tim že se mi nelíbí žádný z těhle předesignovaných naháčů, ať je to kterákoli značka. PS: BMW |
21.1.2009 | Článek | Božský Kája: hmm tak to já mluvil asi vždycky s nějakýma šťastnýma. Nebudu radši žvanit dokud sám nezažiju, uvidim jak to budu mít ve 20 tis. já a pak dám vědět jestli jsem se mýlil PS: i tak ale že žere olej mě neodradí od fascinace touhle motorkou |
21.1.2009 | Článek | MajoKE: máš pravdu, taky jsem někde v 4500 km dolil olej asi tak 0,6 l je pravda že boxery v prvních deseti tisících kilometrech dost oleje spolikaj, ale to pak přestane (poptej se kteréhokoli dlouhodobého uživatele). Motor si sedne a pak už ho máloco zastaví. vydrží hodně. neodsuzoval bych koncepci motoru, jenom kvůli tomu ze zezačátku žere hodně oleje. |