PROFIL UŽIVATELE

ondrais

Offline: 1.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Praha
Lokalita: Praha
Napsal příspěvků: 12x
Body komentářů: 3
ID uživatele: 211868
Registrace: 13.3.2014

Adresa profilu:http://ondrais.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 7 záznamů

17.11.2023 Článek Vidím to stejně. To jak do toho jdou, si myslim že by jsme se tady v Evropě mohli učit, jak něco rozvíjet. Nemyslím teď renomované výrobce, ale jak si vzít kus trhu, tak to je opravdu obdivuju. Určitě je za tim velkej kus koordinovaný práce a spousta úsilí. To se jim odepřít nedá. Já jim ale nevěřim, ostatně to ale ani jiným evropským značkám...
16.11.2023 Článek zajímalo by mě, jestli ty testovaný kusy měli EURO5ku nebo co je teď zrovna IN v evropě? Pokud ne, bude to asi jiná písnička. Nicméně, mě čína nikdy neosloví , ale s tim už má dnes problém i kvalitní výrobci. Nějak mě to neoslovuje už nikde. Ještě že mi zatím nikdo nezakazuje využívat zlatou éru.
28.8.2022 Článek Sorry, ale me prijdes zase pokakanej tak trochu ty , asi že se píše o Afře ale ne o Tenerce, což bych si také moc rád početl. Třeba příště.
25.8.2022 Článek Mig35 -> promin, ale blabolis ty. Martin na KTM odjel Irak a porad ji ma. Igor k tomu mel na cestu po africe vyhrady, coz se mu vubec nedivim. Tak vymenil za f850 o ktery nikdo netvrdi nic o mouchach a nemouchach. Obe dve pokud vim si kupoval a je to uplne jedno.
23.8.2022 Článek Destroyer-> To je jednoduchá úprava pár hadičkama a týká se startování po delší odstávce. Nebo víš o někom, komu v poušti přestala jet? Když píšeš o tý KTM, já ji nikdy nejezdil a už vubec neservisoval, ale stačí mi znát osobně pár a z doslechu desítky majitelů, kterým se při expedici vždy něco, ať už méně či více, pokazilo. Nepochybuju o kvalitách, výkonech atp... ale "závodní" stroj si žádá asi taky něco jako závodní servis. Neber mě za slovo závodní, ale každý asi chápe jak to myslím... Vůbec se nedivím Brezovarovi, že donutil Martina vyměnit na cestu do Afriky stroj.
23.8.2022 Článek Nechápu, proč AT má někdo potřebu srovnávat s dnešní produkcí, ale vyjádřím svůj pocit proč si myslím že má AT nezaměnitelné a nepřekonané místo na poli cestovních endur dodnes. Možná právě proto, že je všem taková umírněná. Asi nepřejede nějakej úsek nejrychleji ale dojede do konce a pojede ještě dál. Prostě tu poušť přejede celou bez problémů spojených s vyhoněným výkonem třeba právě té dobové konkurence. Když se podívám na dnešní produkci která láká zákazníky na všelijaký vymoženosti, jízdní režimy, barevný displeje, výkony o něco víc než ti druzí, ukazuje na videích powerslajdy a videa drsný jízdy... Aby pak většina jezdila stejně buď okolo komína nebo na tom uplně normálně cestovala, tak mi nějak chybí nabídka pro ty, co tohle vubec nepotřebují. Možná mi tam zapadá třeba ta dnešní Tenere700. Pak se vubec nedivím, že si drží svoji hodnotu právě nejspíš pro to, jaká je. Africká královna.
16.11.2021 Článek a "nějaký ty koníky navíc". To je snad vytáhli z postele ať udělají test?

TOPlist