WSBK Imola – Nejrychlejší Davies, Ježek je desátý

Kapitoly článku

Supersport – 2.volný trénink

Deset minut před koncem druhého tréninku vedl Kenan Sofuoglu (Kawasaki Puccetti Racing) časem 1'51,841 sekundy. Druhý Jules Cluzel (MV Agusta Reparto Corse) ztrácel necelých šest desetin, třetí Patrick Jacobsen (Honda World Supersport Team) byl o 0,584 sekundy pomalejší. Prvních deset závodníků mělo v tu chvíli jistý postup do druhého superpole a každý z nich měl lepší čas než jaký nastavil dopoledne. Mezi nimi byl také osmý Ondřej Ježek (Team GoEleven) jehož maximum v tu chvíli představovalo hodnotu 1'53,079 sekundy. Samozřejmě závěr byl o snaze zbývajících závodníků zajet čas do Top10 a získat tak přímý postup do SP2.

Maximum dne už nikdo nezlepšil, takže také druhý trénink vyhrál Kenan Sofuoglu, který je v pátek nejrychlejším jezdcem na dráze v Imole. Na druhé místo se v závěru tréninku posunul Alessandro Zaccone (San Carlo Team Italia), který na Turka ztratil 0,241 sekundy. Pro třetí čas si výkonem z poslední části tréninku zajel Federico Caricasulo (Bardahl Evan Bros. Honda Racing), jenž byl o tři desetiny pomalejší. Český závodník Ondřej Ježek je poslední v jedné sekundě a desátý v pořadí kombinace časů, což znamená, že má jistý postup do druhého superpole.

Přímo do sobotní bitvy o pole position postupuje těchto deset nejrychlejších – Kenan Sofuoglu, Alessandro Zaccone, Federico Caricasulo, Randy Krummenacher, Jules Cluzel, Patrick Jacobsen, Gino Rea, Lorenzo Zanetti, Ayrton Badovini a Ondřej Ježek.

Supersport World Championship – 2.volný trénink (FP1+FP2)
18°C, dráha suchá, 27°C, vlhkost: 55%

1 - # 1 - SOFUOGLU Kenan - Kawasaki ZX-6R - 1'51.841
2 - # 61 - ZACCONE Alessandro - Kawasaki ZX-6R - 1'52.082 - +0.241
3 - # 64 - CARICASULO Federico - Honda CBR600RR - 1'52.153 - +0.312
4 - # 21 - KRUMMENACHER Randy - Kawasaki ZX-6R - 1'52.224 - +0.383
5 - # 16 - CLUZEL Jules - MV Agusta F3 675 - 1'52.409 - +0.568
6 - # 2 - JACOBSEN Patrick - Honda CBR600RR - 1'52.425 - +0.584
7 - # 4 - REA Gino - MV Agusta F3 675 - 1'52.496 - +0.655
8 - # 87 - ZANETTI Lorenzo - MV Agusta F3 675 - 1'52.593 - +0.752
9 - # 86 - BADOVINI Ayrton - Honda CBR600RR - 1'52.639 - +0.798
10 - # 69 - JEŽEK Ondřej - Kawasaki ZX-6R - 1'52.788 - +0.947
11 - # 44 - ROLFO Roberto - MV Agusta F3 675 - 1'52.888 - +1.047
12 - # 111 - SMITH Kyle - Honda CBR600RR - 1'53.003 - +1.162
13 - # 88 - TEROL Nicolas - MV Agusta F3 675 - 1'53.150 - +1.309
14 - # 19 - WAHR Kevin - Honda CBR600RR - 1'53.174 - +1.333
15 - # 25 - BALDOLINI Alex - MV Agusta F3 675 - 1'53.183 - +1.342
16 - # 11 - GAMARINO Christian - Kawasaki ZX-6R - 1'53.398 - +1.557
17 - # 81 - STAPLEFORD Luke - Triumph Daytona 675 - 1'53.539 - +1.698
18 - # 55 - MIKHALCHIK Illia - Kawasaki ZX-6R - 1'53.769 - +1.928
19 - # 6 - STIRPE Davide - Kawasaki ZX-6R - 1'53.870 - +2.029
20 - # 53 - MORRENTINO Nicola Jr. - Yamaha YZF R6 - 1'53.924 - +2.083
21 - # 63 - KHAIRUDDIN Zulfahmi - Kawasaki ZX-6R - 1'53.926 - +2.085
22 - # 41 - WAGNER Aiden - MV Agusta F3 675 - 1'53.996 - +2.155
23 - # 10 - CALERO Nacho - Kawasaki ZX-6R - 1'54.201 - +2.360
24 - # 47 - BASSANI Axel - Kawasaki ZX-6R - 1'54.468 - +2.627
25 - # 77 - RYDE Kyle - Yamaha YZF R6 - 1'54.722 - +2.881
26 - # 65 - CANDUCCI Michael - Kawasaki ZX-6R - 1'54.901 - +3.060
27 - # 119 - CHROBAK Janos - MV Agusta F3 675 - 1'55.354 - +3.513
28 - # 71 - BERGMAN Christoffer - Honda CBR600RR - 1'55.582 - +3.741
29 - # 9 - METCHER Jed - Honda CBR600RR - 1'55.775 - +3.934
30 - # 78 - OKUBO Hikari - Honda CBR600RR - 1'55.874 - +4.033
31 - # 23 - TANGRE Cédric - Suzuki GSX-R600 - 1'55.901 - +4.060
32 - # 12 - GOBBI Christopher - Yamaha YZF R6 - 1'56.142 - +4.301
33 - # 35 - HILL Stefan - Honda CBR600RR - 1'56.244 - +4.403
34 - # 84 - CRESSON Loris - Kawasaki ZX-6R - 1'56.956 - +5.115
35 - # 83 - EPIS Lachlan - Kawasaki ZX-6R - 1'57.338 - +5.497
36 - # 7 - LICCIARDI Angelo - Kawasaki ZX-6R - 1'59.135 - +7.294
37 - # 50 - ORTT Braeden - Honda CBR600RR - 1'59.710 - +7.869

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist