Výborné výsledky Martina Krátkého

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
torckx (424) napsal 10.07.2014 v 17:13

neznamyScooterD: ano je pravda že v kadém motorsportu je vyšší až extrémní zatížení součástí, vyšší využití a nižší životnost materiálu, nicméně principem je po pár letech zavést a využít nové technologie a materiály do seriové výroby a běžné produkce. Tj. posunout běžnou seriovou produkci aut, motorek, lodí aj. vpřed.Co ale přináší jízda po předním nebo zadním kole na v garáži očesaných motorkách??? Podle mě prd, je to jen frajeřina ...

neznamyScooterD (1088) napsal 09.07.2014 v 23:41

torckx> a kterej vrcholovej motosport techniku nemrví?

Marťas

torckx (424) napsal 09.07.2014 v 21:40-1

Upřímně: parádička, kaskadérství, ale také nic jiného než mrvení techniky...

Majki (672) napsal 09.07.2014 v 17:44

Borci používají nejčastěji šestky, kawa, honda, tyhle motory dost snesou a nechají si hodně líbit Mají však vlastní svařované rámy, kdyby někde něco prasklo atd, tak se to snadno svaří a jezdí se dál

DOMINATOR (1260) napsal 09.07.2014 v 14:40

lech

//www.motorkari...onou-2014-27891.html

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 09.07.2014 v 13:43

to je zx6r jen jinej ram

Lech (57) napsal 09.07.2014 v 13:21

Na jakých mašinách ti naši borci to jezdí, nikde nevidím ani značku moto. Koukám na ty rámy a netroufnu si ani tipnout. Martin Krátký jezdíval tuším kdysi na Kawasaki ZX-6R.




TOPlist