Jan Nimmerfoll o Slovakiaringu
Text: Petr Czyž | Text: Jan Nimmerfoll | Foto: Jan Nimmerfoll | Zveřejněno: 16.9.2013 | Zobrazeno: 3 659x
O prvních dvou místech již bylo rozhodnuto. Díky pádu na Pannoniaringu se Jan Nimmerfoll vyřadil z boje o tyto pozice. Na Slovakiaringu se tedy rozhodovalo o třetím místě. V celkovém bodování měl český jezdec stejný počet bodů jako jeho polský soupeřpolský závodník, kdy ještě čtvrtý i pátý závodník mohl bojovat o celkové třetí místo.
Jan Nimmerfoll k víkendu na Slovakiaringu uvedl: „Na Slovakiaring jsme přijeli již ve čtvrtek, abychom mohli nastavit podvozek a něco na okruhu nakroužit. Celý víkend se nám nedařilo zprovoznit přední tlumiče, kdy se závada naplno projevila až v závodě. Do závodu jsem startoval z první řady čtvrtého místa. Po nepovedeném startu jsem byl v první zatáčce na sedmém místě. Snažil jsem se neztratit kontakt s první dvojici.“
„V prvním kole jsem předjel čtyři jezdce, ale nedařilo se mi předjet slovenského jezdce. Poté jsem udělal chybu při brzdění, kdy mi vypadla rychlost a byl jsem za celou skupinkou zpět na osmém místě. Poté jsem chtěl předjíždět na brzdy, kde jsem zjistil, že není něco v pořádku. Při prudkém brzdění mi odskakovalo přední kolo a nemohl jsem plně využít brzd.“
„Po závodě jsme zjistili, že se zasekla přední vidlice a přestala tlumit nárazy od kola. Změnil jsem styl jízdy a začal stíhat jezdce přede mnou. Závod byl pouze na devět kol, tak jsem se musel vyvarovat chyb. Po několikerém předjetí jsem nakonec dojel na třetím místě a tím si i zajistil celkové třetí místo. Byl to jeden z mých nejtěžších a zároveň nejzábavnějším závodů.“
„Děkuji mechanikovi Ottu Huislovi, který po celou sezonu odváděl excelentní práci. Za pomoc s nastavováním podvozku a elektronikou děkuji Martinu Janouškovi.“
„Velmi děkuji všem sponzorům, bez kterých by závodění nebylo možné.“
Jan Nimmerfoll k víkendu na Slovakiaringu uvedl: „Na Slovakiaring jsme přijeli již ve čtvrtek, abychom mohli nastavit podvozek a něco na okruhu nakroužit. Celý víkend se nám nedařilo zprovoznit přední tlumiče, kdy se závada naplno projevila až v závodě. Do závodu jsem startoval z první řady čtvrtého místa. Po nepovedeném startu jsem byl v první zatáčce na sedmém místě. Snažil jsem se neztratit kontakt s první dvojici.“
„V prvním kole jsem předjel čtyři jezdce, ale nedařilo se mi předjet slovenského jezdce. Poté jsem udělal chybu při brzdění, kdy mi vypadla rychlost a byl jsem za celou skupinkou zpět na osmém místě. Poté jsem chtěl předjíždět na brzdy, kde jsem zjistil, že není něco v pořádku. Při prudkém brzdění mi odskakovalo přední kolo a nemohl jsem plně využít brzd.“
„Po závodě jsme zjistili, že se zasekla přední vidlice a přestala tlumit nárazy od kola. Změnil jsem styl jízdy a začal stíhat jezdce přede mnou. Závod byl pouze na devět kol, tak jsem se musel vyvarovat chyb. Po několikerém předjetí jsem nakonec dojel na třetím místě a tím si i zajistil celkové třetí místo. Byl to jeden z mých nejtěžších a zároveň nejzábavnějším závodů.“
„Děkuji mechanikovi Ottu Huislovi, který po celou sezonu odváděl excelentní práci. Za pomoc s nastavováním podvozku a elektronikou děkuji Martinu Janouškovi.“
„Velmi děkuji všem sponzorům, bez kterých by závodění nebylo možné.“
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?