Isle Of Man 3.6. - 4.6.

Na čtvrteční den se Indián těšil, protože se měl poprvé projet po okruhu TT na Hodně CBR 600 RR, ale celé dopoledne jsme věnovali ostatním jezdcům, resp. sbíráním jejich podpisů na košili.

3.6. 2010 čtvrtek

Na fotkách tak mám zatím třeba bratry Dunlopovi, M.Ruttera,K.Amora,C.Rennieho nebo třeba Nicka Crowa, který měl loni těžkou nehodu na Sidecaru a přišel tak o pravou ruku a dodnes má sešroubovanou i nohu, o kterou měl původně taky přijít. Během dalších dnů bychom se rádi dostali i k podpisům ostatních velkých jezdců jako B.Anstey, G.Martin nebo J.McGuinness.
S Nickem se Indi docela zdržel na delší povídání, ke kterému se přidal i František Feigl, který napsal knížku 100 let TT.
Večer konečně Indi zase naskočil do tréninků, které se tentokrát jely až po „sajdách“ v osm večer a jen na tři kola. První si teda zajel na litru a další dvě na CBR. S litrem už nebyl žádný problém, podvozek fungoval a tak jsme jej dál neřešili. Za to na Hondu jsme byli zvědaví, protože má promáčklou nádrž a tím i snížený objem o litr a půl. Nádrž samozřejmě v druhém kole nevystačila a už za Ramsey se rozsvítila rezerva. Převody jsme zkusili odhadnout, ale i tak to bylo špatně, protože tam kde Indi jezdil běžně na čtyřku, měl najednou plnou šest a taky mu vadily moc vysoko položené stupačky. Nicméně se vrátil vysmátý jako lečo, protože na Hondě se cítil jako „doma“.
Večer jsme si pak dali oddychový „time“ když jsme jeli na grilovačku k místnímu kamarádovi. Nezdrželi jsme se ale dlouho, a tak to spíš vypadalo, že jsme se jen dorazili najíst a zase vystřelili, ale ten čas na Manu vážně neskutečně letí!


4.6.2010 pátek

Dopoledne konečně dorazila první větší parta Čechů, což bylo moc příjemné setkání. Indi si vymyslel spoustu drobných změn na CBR, a tak Milan už od rána běhal, přezouval a šrouboval. Já s Indim jsme na skok vyrazili dolů do Douglesu nakoupit nezbytnosti v drogerii a mrknout se aspoň zlehka po obchodech, co tam mají pěkného. Oslintali jsme pár výloh, v hlavě si utvořili seznam „to si musíme koupit“ a jeli zase zpět do depa na skůtříku.
Do tréninku jsme pak trávili čas sháněním jin nádrže (tu nakonec zařídil Nick Crowe) a hlavně neskutečnou drbačkou se zadní brzdou. Díky tomu, že chtěl Michal o dva centimetry níž stupačky, nám nevyšla brzdová pumpa do uchycení, ale hlavně jsme museli předělat i brzdovou hadici. Ovšem potom vyvstal problém s odvzdušněním, které nakonec trvalo víc jak hodinu. Vše jsme ale stihli na čas.
Tréninky byly opět přesunuty až za Sidecary a tak se vyráželo až v osm. První kolo jel Indi na ZX6R, která si opět prošla poladěním podvozku a Indi dal okamžitě s pevným startem čas 19:06. To byla dobrá předzvěst toho, že to půjde zase letos oproti loňsku aspoň o půl minuty dolů. Do třetího kola si pak přeskočil na Hondu, že vyzkouší nové nastavení a převody…po jednom kole se vrací, že klouže spojka. Tím je Hodna „vyřešená“, spojku máme sice náhradní, ale ta přijde na řadu až další den, a tak Indi znovu skáče na Kawu…v tom zmatku jsme ale zapomněli přehodit transpondér, takže i když jel Indi rychle, změřené to nemáme.
Večer jsme si oddychli na skvělé večeři u Podobských a těšili se na sobotní závod Superbiků.

Informace o redaktorovi

Veronika Hankocyová - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (17x):



TOPlist